Vaalikeskustelu tänään tv1 klo 21
Eduskuntapuolueiden puheenjohtajat keskustelussa.
Kommentit (459)
Vierailija kirjoitti:
Mitkä Minttu Räikköset täällä on kommentoimassa? Saako ihminen pitää vaatetta vain kerran? Itse arvostan, kun vaate on useasti käytössä.
Näköään tuo hirveä lohenvärinenkö takki on Maria Ohisalon versio Sanna Marinin mustasta poolosta. Kyllähän myös esim. Sanna Marinkin käyttää samoja vaatteita monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpo puhuu täyttä asiaa. Kuka kuuntelee keskiluokkaa?
Kiky! Siinä se tuli. Ei Orpoa kiinnosta palkansaajat. Eikä Kikyjen palautus.
Orpo ja Harkimo puolustaa keskitulosta tuolla.
Mä oon keskitulonen ja tarvin rahani perheeni elättämiseen. En halua jakaa mun rahoja yhtään enempää pienitulosille ihmisille joita en tunne.Minäminäminä....
Antakaa mulle lisää kaikkea kivaa muiden ihmisten rahoilla!
Hjallis ei vaan ymmärrä että valtiota ei voi johtaa kuten yritystä.
Vierailija kirjoitti:
Orpo takeltelee tentistä toiseen. Siksi vain 19% kannatus oppositiovuosien jälkeen?
Se ei puhu sen hölmömpiä eikä tyhjempiä lauseita mitä Marinkaan mutta Marin onnistuu kuulostamaan usein huomattavasti vakuuttavammalta siksi, ettei juurikaan takeltele eikä varsinkaan kuten Orpo.
Toki siis katsovat asioita ihan eri suunnista, mutta kummankin mielipiteet on tyhjiä eikä oikeita ratkaisukeinoja esitä kumpikaan. Kunhan vaan toistelevat tiettyjä sanoja/mantroja tarkoittamatta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Hjallis onneksi muistutti mistä ne jaettavat rahat tulee.
Auringostahan sitä energiaa ja rahaa tulee tulee. Ei tarvitse kuin esim. kasvattaa puita ja riistää luontoa joka elää auringosta.
Missä se Jokerit ja Hartwall Areena ovat?
Siinä sitä näyttöä yritysjohtamisesta.
Liike Eilen. Ei enää nyt.
Onko Marin laittanut jo otsapunaakin?
Li on "huolissaan" pienipalkkaisista kun tosiasiassa pelkää että hänen äänestäjät katoavat jos köyhistä ja pienipalkkaisista päästäisiin eroon talouskasvun kautta. Siksi pitää kynsin ja hampain pitää köyhät köyhänä.
Onko Orpo jo pudonnut kärryiltä?
Purra on puhjennut kukoistamaan vaalitenteissä. Pidän jopa hänen pukeutumisestaan, kun ainakaan ei ole jatkuvasti kokomustaa. Hän vaikuttaa rennommalta ja varmemmalta kuin aiemmin.
En usko Putkosen sooloilun pilaavan vaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi Saarikon tuplasilmänisku hymyllä Orpolle oli? :D
Missä kohtaa??? Meni ohi!
Kertokaa
Sannan tietämys on täynnä aukkoja.
Taantuma on jo alkanut.
Valtio joutuu ottamaan lisää lainaa koska lainojen korkomenot kasvavat, inflaatio syö valtion varoja, valtion verotulot laskevat, valtion saamat osinot pienenevät, taantumassa yrityksiä joidutaan tukemaan lisää,....
Kusessa ollaan ....
Ei se oo oikeudenmukasta veropolitiikkaa että kaikilla on samansuurunen nettopalkka, Sanna
Purra ei esitä kiristyksiä eikä alennuksia yrityksille. Sammutetuin lyhdyin vaaleihin. Orpo sanelee ehdot jotka Purra nielee väkisin.
Marin Suomen maailman kireimmästä veroasteesta: meidän verojärjestelmässä on valtavasti aukkoja!
:O :O :O
Hyvä että Essayah korjaa Marinin hölmöt aivoitukset osinkoverotuksesta. Demareilta on kyllä aivan hakusessa mitä kaikkea yritykset maksavat!
Hjallis vielä jatkaa.... erittäin hyvin.
Kertoisi nyt Marin vähän lisää niistä porsaanrei'istä, joista toistuvasti puhuu. Jää hyvin epämääräiseksi, mitä verotusta ollaan kiristämässä.
Suomesta puuttuu kokonaan keskisuuret kasvuyritykset.
On turha odottaa Suomelta talouskasvua tulevaisuudessa.