Vaalikeskustelu tänään tv1 klo 21
Eduskuntapuolueiden puheenjohtajat keskustelussa.
Kommentit (459)
Kaikki Kelan maksavat muutenkin jo pienet tuet pitäisi saada verottomiksi. Ihan naurettavaa, että esim. työmarkkinatuesta menee automaattisesti 20 prosentin ennakonpidätys.
Mitkä Minttu Räikköset täällä on kommentoimassa? Saako ihminen pitää vaatetta vain kerran? Itse arvostan, kun vaate on useasti käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä Purran ja Petterin purennassa on vikana?
Suukapulaa huutaisi. Purran irvistely on kamalaa katsottavaa ja varmasti hän kärsii siitä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä Purran ja Petterin purennassa on vikana?
Miksi jätit Sanna hampat pois laskuista.
Pari naista on käynyt samalla vaatekaapilla. Sateenkaariväkeä?
Hjallis on tämän kierroksen voittaja.
Harkimo puhuu täyttä asiaa. Ei yritykset kasva verottamalla. Yritysverotusta laskettava.
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi Saarikon tuplasilmänisku hymyllä Orpolle oli? :D
Ehkä niillä on jotain peliä. :D Orpohan halusi mennä Saarikon kanssa olusillekin.
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Seiskan-kysymys-veti-Petteri-Orpon-miette…
Hjallis puhuu asiaa mutta se on liian vaikeaa näiden ympärillä olevien tyttöjen aivojen käsiteltäväksi.
Hjallis onneksi muistutti mistä ne jaettavat rahat tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpo puhuu täyttä asiaa. Kuka kuuntelee keskiluokkaa?
Kiky! Siinä se tuli. Ei Orpoa kiinnosta palkansaajat. Eikä Kikyjen palautus.
Orpo ja Harkimo puolustaa keskitulosta tuolla.
Mä oon keskitulonen ja tarvin rahani perheeni elättämiseen. En halua jakaa mun rahoja yhtään enempää pienitulosille ihmisille joita en tunne.
Kuuntele nyt vähän, mitä nuo puhuvat. Ja muistele lähihistoriaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä ole rikkaita kuin kourallinen, meillä on 2 miljoonaa keskituloista jotka maksavat mammuttimaiset verot jo nyt.
Kourallinen?
Superrikkaita Suomessa ei ole kovin monta mutta kyllä täällä melko varakkaita ihmisiä on aika paljon.
Omalla työllään ansainneita. Onko se paha asia?
Minä tienaan n 4500 €/kk, käteen jää ALLE 3000€ verojen jälkeen. Asunnosta maksamme 1800€ vuokraa Helsingissä(2 lasta ja opiskeleva puoliso pienillä tuloilla). Omaan asuntoon ei nyt mahdollisuutta. Kulujen ja verojen jälkeen ei kovin paljon jää säästöön. Opintolainaa maksan edelleen. Ja olen se hyvätuloinen, käsittääkseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyisellä hallituksella oli aikaa neljä vuotta hoitaa asia, ei kiinnostanut eikä onnistunut. Tietysti se on vihervasureilla edelleen tyhjänä vaalilupauksena.
Hjallis on panelin ainoa poliitikko joka ajattelee suomalaisten rahoja.
Koska hän on onneksi itse kylläinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon keskitulonen ja tarvin rahani perheeni elättämiseen. En halua jakaa mun rahoja yhtään enempää pienitulosille ihmisille joita en tunne.Kuuntele nyt vähän, mitä nuo puhuvat. Ja muistele lähihistoriaa.
Koko ajan ja ainoastaan Orpolla ja Harkimolla sanoo suoraan et veronmaksajien rahoja ei pidä jaella ku aamulehteä
On tuo Annika kyllä söpö kuin sika pienenä.
Vierailija kirjoitti:
Hjallis puhuu asiaa mutta se on liian vaikeaa näiden ympärillä olevien tyttöjen aivojen käsiteltäväksi.
Harmi ettei menesty pienpuolueena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon keskitulonen ja tarvin rahani perheeni elättämiseen. En halua jakaa mun rahoja yhtään enempää pienitulosille ihmisille joita en tunne.
Minäminäminä....