Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen koko ajan lähes lamaantuneen ahdistunut

Vierailija
30.03.2023 |

Näen uhkakuvia kaikkialla ja kaikessa ja kaikki ahdistaa minua. Pikkuasiat muuttuu katastrofeiksi mielessäni ja ne katastrofiajatukset lamaannuttavat minut, vaikea saada mitään aikaiseksi. Olen työtön, en pysty työhön. Ahdistusdiagnoosi on, ollut jo vuosia, mutta en ole sillä saanut kuin ihan lyhyitä sairauslomia työssä ollessani. Olen käynyt terapiakäynneillä ja hoitajalla juttelemassa ja vaikka mitä, mutta vaikka nuo mukavia kokemuksia ovat olleetkin, niin ei niiden avulla ahdistus ole yhtään vähentynyt. Mikä tähän auttaa? Ulkoilen päivittäin, mutta ulkoilulenkit auttavat vain sen pienen hetken ja usein ulkonakin ahdistaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistusta ja stressiä täälläkin, yliajattelukin vie voimia kun pää käy kierroksilla koko ajan. Lääkkeet on mutta silti stressaan niin paljon että alkaa ahdistamaan. 

Vierailija
22/24 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoile Jumalan apua. Hän on Kaikkivaltias ja pystyy antamaan sinulle sisäisen rauhan.

Jumala on parantanut vaikean masennukseni ja antanut minulle uuden elämän.

Olen myös taipuvainen 'katastrofiajatteluun', mutta kun itse tajuan tämän, ohjaan ajatukseni saman tien rakastavaan Jumalaan. Hänellä on kaikki asiat hallussaan, Hän rakastaa sinua ja minua, Hän haluaa tehdä meille vain hyvää.

Jumalan siunausta ja varjelusta sinulle kakilla teilläsi, nyt ja aina. Amen.

Höpö höpö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, nykypäivän ahdistus....Kaikki laitetaan johonkin ahdistuksen piikkiin, kun elämä vähän kouluttaa. Ennen vanhaan tietyt asiat ketutti ja siitä virtaa etäpäin.  Minuakin varmaan ahistaisi lukea kaikkia noita julkkis ym. videoita, kun kaikki ahistaa. Julkimoita ahdistaa kaikki julkisuus hym. Ja kaikki nettiin laitetut kuvat ja julkaisut ahdistaa.

Jos hermosi ei kestä, älä julkaise materiaalia julkiseen eetteriin.

Vierailija
24/24 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta auttaa, kokeile käydä vaikka lenkillä.