Millaista on tehdä keikkaa Seuren kautta?
Olen koulutukseltani valtiotieteiden maisteri, mutta työtön tällä hetkellä, työkokemusta alan projektitöistä on monen vuoden ajalta. Koska oman alan työtä tällä hetkellä ei ole niin olen miettinyt keikkailua Seuren kautta. Asun Espoossa. Saakohan sieltä tällä koulutuksella keikkaa? Mitä maksavat tunnilta? Kuinka paljon etukäteen keikat tulevat tietoon? Oletteko tykänneet olla Seurella? Miten työntekijöitä kohdellaan?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Työntekijöitä kohdellaan hyvin vaihtelevasti mutta pääasiassa hyvin. Päiväkodeissa on paljon ilmapiiriongelmia ja väkivaltaa. Päiväkotikeikkaa on monta sataa yhdelle päivälle eli saa valita. Itse olen viihtynyt seurella hyvin monta vuotta. Sopii sellaiselle joka kaipaa vaihtelua. Jos sinulla ei ole pätevyyttä niin tietääkseni voit ottaa vain päivän keikkoja. Niitä tulee muutamia päiviä ennen tai samana aamuna. Itse tein enemmän pitkiä sijaisuuksia.
Ei ole minulla pätevyyttä eikä työkokemusta päiväkotipuolelta. Olin miettinyt ehkä enemmän opettajan sijaisuuksia, kouluttamisesta on kokemusta. Eikö Seure välitä myös opettajien sijaisuuksia? Ap
Vierailija kirjoitti:
Työntekijöitä kohdellaan hyvin vaihtelevasti mutta pääasiassa hyvin. Päiväkodeissa on paljon ilmapiiriongelmia ja väkivaltaa. Päiväkotikeikkaa on monta sataa yhdelle päivälle eli saa valita. Itse olen viihtynyt seurella hyvin monta vuotta. Sopii sellaiselle joka kaipaa vaihtelua. Jos sinulla ei ole pätevyyttä niin tietääkseni voit ottaa vain päivän keikkoja. Niitä tulee muutamia päiviä ennen tai samana aamuna. Itse tein enemmän pitkiä sijaisuuksia.
Ja sellainen vielä, että jos kokematon ja ilman pätevyyttä oleva menisi päivän keikalle päiväkotiin, sanotaan nyt isompien ryhmään, niin paljonko maksaisivat ja mitä työtä siellä päiväkodissa pitäisi tehdä? Tarkoitan siis, että millaiseen vastuuseen laittaisivat epäpätevän?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: