Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvitellaan, että käyt aamulla suihkussa ja laitat dödöä. Missä vaiheessa

Vierailija
30.03.2023 |

Tulee suihku aiheelliseksi? Jos tavallinen päivä ilman urheilua.

Eli miten pitkään raikas?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse peseydyn joka päivä, oli kainalot raikkaat tai eivät. En urheile, mutta minun tavalliseen päivään kuuluu eläinten hoitoa siinä mittakaavassa, että pesu on tarpeen.

Vierailija
2/16 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse peseydyn joka päivä, oli kainalot raikkaat tai eivät. En urheile, mutta minun tavalliseen päivään kuuluu eläinten hoitoa siinä mittakaavassa, että pesu on tarpeen.

Lähinnä sitä, että pitääkö jo iltapäivällä tai illalla ehdottomasti mennä suihkuun, vai riittääkö seuraava aamu. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aina aamulla suihkussa, usein myös töiden jälkeen illalla/iltapäivästä kotiin tultuani.

Vierailija
4/16 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavana aamuna, mutta ennen nukkumaanmenoa pikkupesu lavuaarilla eli kasvot ja kainalot.

Vierailija
5/16 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dödö kannattaa laittaa vasta noin 20min pesun jälkeen.

Vierailija
6/16 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseydyn jokaisen asiakkaan jälkeen.

Vierailija
7/16 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antiperspirantti 48h. Joku toimii todella niin pitkään, joskus pieni lisäys. Mutta en haluaisi laittaa metalleja kehoon, etsin vaihtoehtoa sille, tuloksetta. Alumiini tosin poistuu kropasta ja määrä on pieni. Sitten on paistinpannun teflon ja alumiini. 

Vierailija
8/16 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi ei kai kukaan mene sänkyyn likaisena, ilman suihkua? Tottakai suihkussa pitää käydä ennen nukkumaanmenoa!

Vierailija
9/16 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyi ei kai kukaan mene sänkyyn likaisena, ilman suihkua? Tottakai suihkussa pitää käydä ennen nukkumaanmenoa!

En minä ainakaan käy. Joku 15h töitä plus matkat, kaadun suoraan sänkyyn. Suihku on ajankohtainen kun herään.

Vierailija
10/16 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan käy. Joku 15h töitä plus matkat, kaadun suoraan sänkyyn. Suihku on ajankohtainen kun herään.

🤢🤢🤢🤢 sänkysi on saastainen.

Vierailija
11/16 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käyn suihkussa iltaisin, kivempi niin päin. Puhtaana nukkumaan. Mutta jos jää jostain syystä käymättä koko päivän ajalta, niin ehkä sitten seuraavana päivänä tuntuu. Eli joku 40h menee. En hikoile herkästi.

Vierailija
12/16 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole omaa päättelykykyä edes suihkussa käymiseen? Se on kumminkin aika henk.koht. asia. Pystytkö käymään vessassakaan ilman että kyselet neuvoa täältä? Mitä ihmisten mielissä nykyään liikkuu?

Vierailija
13/16 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Hyvin kelpaa niin mulle kuin miehellekin. Et vissiin ole petivaatteiden vaihdosta kuullut? Tai siitä, että kaikissa töissä ei hikoile niin kovin, että ihminen muuttuisi "saastaiseksi".

Vierailija
14/16 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei ole niin visvaisia kuin sinä.

Vierailija
15/16 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Hyvin kelpaa niin mulle kuin miehellekin. Et vissiin ole petivaatteiden vaihdosta kuullut? Tai siitä, että kaikissa töissä ei hikoile niin kovin, että ihminen muuttuisi "saastaiseksi".

Jokainen rasvoittuu ja hikoaa päivän aikana. Likaisena sänkyyn meneminen on sama kuin laittaisi likaiselle iholle vaatteet, eli ne on pesun tarpeessa yhden, max kahden päivän jälkeen. Vaihdatko siis petivaatteet parin päivän välein?

Ja siat nyt tunnetusti makaavat yhdessä.

Vierailija
16/16 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei ole niin visvaisia kuin sinä.

Suurin osa ei makaa kotona piilossa liikkumatta kaikkia päiviä niinkuin sinä läski ameeba. Normaali ihminen käy ulkona ja liikkuu. Siinä likaantuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä