***Joulutontut-06 -- Vko 48***
Kommentit (24)
mua kans jännitää tosi kovin, niin sun puolesta kun omastakin puolesta. Mulla tulee sitä samanlaista ruskeaa töhryä aina välillä...toivotaan, et se ois sitä kiinnittymistä!!
kävin äsken muuten lukemassa noiden " Haahujen" Kirjoituksia, ovat nuoria tyttöjä ja nyt jo täysiä " asiantuntijoita" lapsenteonsuhteen!!
Olivat vain kirjoitelleet, että zerazette-minipillerien lopettamisen jälkeen heillä oli kierrot venahtneet todella pitkiksi ja epäsäännöllisiksi, vaikkakin olivat raskautuneet ihan ok! Jäin vain miettimään, että kaipa se minunkin ensimmäinen kiertoni oli siksi niin kovin pitkä, siis n.58pvää, kun söin kanssa niitä samaisia pillereitä puolitoista laatallista! Eipä mitään nuyt vain jännitetään ja pidellään peukkuja puolin ja toisin!!
Plussatuulia kaikille!!
Hauskaa piinailua Mannariille! Itellä on edessä sitten seuraavalla viikolla. Hauskaa, että kp28 on samana viikonloppuna, kun pojan synttärit. Tosin mä olen nyt aika ulalla. Tosi voimakkaita " ovisoireita" on ollut pari päivää, mutta ei mitään limoja. Mulla on noi limat aina ollut tosi selkeet. (Ihanat puheenaiheet, mut missäpä muualla näitä puhuis. Anteeks!) Nää muut jutut onkin sitten ovisoireiks ehkä vähän liiankin voimakkaita, mutta ehkä kroppa taas vähän ottaa takasin ton kierukan jälkeen.
Täällä näköjään yrittää aurinko tulla esiin. Täytynee lähteä ulos kunhan pikkumies herää.
Äitsy kp15
Äitsy-05 oliko sulla kans hormonikierukka? Kuinka kauan ehti olla ja koska poistit? Olet varmaan kyl jo kertonut mutta mä olen toivottoman huono muistamaan kenenkin nimimerkin juttuja (Anteeks kaikki tontut).
Mä olen toisinaan vähän taikauskoinen ja tuli mieleen tosta yhdestä av:n ketjusta että mitäs jos hommaisin nyt sen kuukupin kun kerran ei ole enää hormonikierukkaa ja " täti" tullee kuukaudesta toiseen kyläilemään.. (Eli sanon tän nyt ihan hiljaa ettei kohtalo kuule: vauva ilmoittais heti tulostaan kun kuukuppi on kotona!!) Heh ei taitais kyl ihan tolla onnistua ;)
Hauskaa uutta tulevaa vauvanyrittelyviikkoa kaikille!
t. mannarii kp23/30-50 (tai jopa ylikin toisinaan..)
Mä oletan että tätä aikaa ovulaation jälkeen kutsutaan siis piinaviikoiksi (olenko jäljillä?)
Olo on kyllä ihan rauhallinen. Olen miettiny kovasti tätä vauva asiaa ja ei ole ollenkaan paha jos ei vielä tärppäis mutta olishan se kiva saada kesävauva..
Mies on ollut yltiö hellä ja kultainen viime päivinä ja arvatkaa mitä? Se jutteli illalla mun mahalle et isi se täällä huutelee.. Mä ihmeissäni (esitin) että mitens sä mun mahalle juttelet. Nii se sanoi kyllä tietävänsä koska naisen masussa on vauvoja. Kaksi kuulemma tulossa!! Heh melkoinen koomikko mulla on siippana!
Sanoin sitte hänelle että 2 vuotta yritetään vauvaa ja sitte täytyy tehdä joku päätös mitä ehkäisyä aletaan käyttämään. En halua yli neljäkymppisenä enää vauvaa. Enkä uutta hormonikierukkaa.
Mähän olen saanut (nuorena) nää mun kaksi lasta ekasta kierrosta tärpäten molemmat heti kun pillerit oon lopettanu. Mut nuoremman syntymästäkin on jo aikaa 12 vuotta. Saa nähdä tärppääkö enää. Olen siis jo 37v.
Mut yhä vaan tulee ruskeahkoa vuotoa pari tippaa päivässä. Koskahan kannattais alkaa aikasintaan testailemaan?
Tsemppiä kaikille jo yrityksen alkaneille ja teille jotka suunnittelette vasta! Mähän olen kyllä vähän ottanu varaslähtöä kun jo marraskuussa ovuloin. Mut kai tälläselle vanhemmalle se suodaan??