Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keksi aprillipila

Vierailija
29.03.2023 |

Mikä olisi hyvä jekku?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano että voitit lotossa millin ja sitten kun kaveri alkaa kerjäämään, heitä silli naamalle.

Sano, että voi millin lotossa 2 vuotta sitten mutta et vaan ole halunnut kertoa aiemmin.

Vierailija
42/44 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoamisrikoksesta saa elinkautisen. 

(Hoh hoh heko heko).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin Seura-lehdessä: "Olen tajunnut tehneeni viime vuodet pelkkiä järkyttävän vääriä päätöksiä - niin sisä- kuin ulkopoliittisia - ja saanut siten aikaan kaikkia suomalaisia eri tavoin koskettavia vahinkoja samalla, kun olen pilannut peruuttamattomasti maineeni sekä oman puolueeni että muiden silmissä. Ainoa jäljellä oleva oljenkorteni poliittisella urallani on EU-virka, ja toivottavasti olen ennättänyt voidella eurooppalaisia päättäjiä tätä varten riittävästi suomalaisten verorahoilla".

Aprillia! Ei hänen narsistinen persoonansa ikinä antaisi myöten myöntää tuollaista julkisesti.

Vierailija
44/44 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li Anderson ja Sanna Marin pitivät yhteisen tiedotustilaisuuden siitä että heidän puolueensa kannattavat valtiontalouden hoidossa elämistä  suu säkkiä myöten. Lisäksi totesivat "Read our lips, EI uusia veroja tai veronkorotuksia.