Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko joku mies olla oikeasti näin röyhkeä?

Vierailija
29.03.2023 |

Voiko mies tehdä lapsen jonkun naisen kanssa, koska ikä alkaa tulla vastaan ja elää tämän kanssa "kaverisuhteessa" siihen asti, että löytää tilalle jonkun toisen?

Olen itse teini-ikäisen pojan äiti. Velaton ja pian vapaa kasvatusvastuusta. Mieheni kanssa olemme olleet nuoresta asti yhdessä.

Tämä toinen mies melko röyhkeästi sanoi, että onneksi sai lapsen, mutta lähtee pian erilleen kaverivaimostaan kunhan lapsi kasvaa. Ja että viihtyisi minun kanssani oikein hyvin.

???

Luulin tätä vitsiksi! Mutta hän oli tosissaan! Olemme kyllä samanikäisiä ja tulemme hyvin juttuun, mutta enpä ole ennen tuollaista kuullut. En ole suhdetta virittelemässä, mutta miehen röyhkeys oli kyllä nyt omaa luokkaansa. Onko kokemuksia samanlaisesta?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on miehen tavasta esittää asia kuin olisin jotenkin hyvä vaihtoehto hänelle? Koska olen periaatteessa lapseton ja mulla on rahaa. Täydellinen äitipuoli joka toiseksi viikoksi. Näistä viikoista hän jo puhui, mutta ilmeisesti lapsi on vielä liian pieni siihen.

Miksi minä haluaisin siihen mukaan? :D Ap

Vaimo hoitaisi kakarat omalla viikollaan ja sä sitten tämän isän viikoilla. Ihan huippudiili, miksi et tarttunut?

No näin mäkin sen asian ajattelin, että hän on laskenut tilanteen tällä tavalla. Ap

Vierailija
22/24 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloiteen tekijä puhuu Kokoomuslaisista yleensä,eikä ole yhtään ihme sillä kokemusta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitenkään uutta ole, että jotkut pariutuvat vain sen takia, että on aika hankkia lapsia ja niitä lapsia pitää olla.

Vierailija
24/24 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei kertonut onko tämä läpänheittäjämies myös Ap:n miehen kaveri. Jos Ap:n oma mieskin tuntee vaimonvaihtajan, miten hän suhtautuu tämän huumoriveikon juttuihin siitä, että aikoo viedä toiselta vaimon477?