Voiko joku mies olla oikeasti näin röyhkeä?
Voiko mies tehdä lapsen jonkun naisen kanssa, koska ikä alkaa tulla vastaan ja elää tämän kanssa "kaverisuhteessa" siihen asti, että löytää tilalle jonkun toisen?
Olen itse teini-ikäisen pojan äiti. Velaton ja pian vapaa kasvatusvastuusta. Mieheni kanssa olemme olleet nuoresta asti yhdessä.
Tämä toinen mies melko röyhkeästi sanoi, että onneksi sai lapsen, mutta lähtee pian erilleen kaverivaimostaan kunhan lapsi kasvaa. Ja että viihtyisi minun kanssani oikein hyvin.
???
Luulin tätä vitsiksi! Mutta hän oli tosissaan! Olemme kyllä samanikäisiä ja tulemme hyvin juttuun, mutta enpä ole ennen tuollaista kuullut. En ole suhdetta virittelemässä, mutta miehen röyhkeys oli kyllä nyt omaa luokkaansa. Onko kokemuksia samanlaisesta?
Kommentit (24)
Aloiteen tekijä puhuu Kokoomuslaisista yleensä,eikä ole yhtään ihme sillä kokemusta on.
Ei se mitenkään uutta ole, että jotkut pariutuvat vain sen takia, että on aika hankkia lapsia ja niitä lapsia pitää olla.
Ap ei kertonut onko tämä läpänheittäjämies myös Ap:n miehen kaveri. Jos Ap:n oma mieskin tuntee vaimonvaihtajan, miten hän suhtautuu tämän huumoriveikon juttuihin siitä, että aikoo viedä toiselta vaimon477?
No näin mäkin sen asian ajattelin, että hän on laskenut tilanteen tällä tavalla. Ap