Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isä luvannut maksa lapsen harrastuksen, lasku meni perintään

Vierailija
29.03.2023 |

Nyt väittää että minun pitää maksaa koko lasku (mun nimellä) ja isot perintäkulut. Väitti aina kun tuli perintökirje, että on maksanut mutta ei ollutkaan.

Mulla on muistutus Whatsapp viestejä, sekä tekstareita aiheesta. Voinko periä rahoja jotenkin häneltä? Puhutaan useista sadoista euroista. Ei maksa mitään elareita

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt ihan sinun omaan piikkiisi menee.

Vierailija
2/31 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mihinköhän lakipykälään ajattelit tässä vedota?🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitto lastenvalvojalle ja elarit käyntiin. Miksi tuota perusasiaa ei ole hoidettu?

Vierailija
4/31 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyllistyt lapsen emotionaaliseen pahoinpitelyyn, jos et ole hakenut lapselle kuuluvaa etuutta.

Vierailija
5/31 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vuoro asuminen, ja lastenvalvoja sanoi minulle, että siinä ei ole elareita. Vaikka mun tulot opintotuki ja miehellä joku 6 tonnia per kk.

Vierailija
6/31 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on vuoro asuminen, ja lastenvalvoja sanoi minulle, että siinä ei ole elareita. Vaikka mun tulot opintotuki ja miehellä joku 6 tonnia per kk.

Semmosta satua sitten.

Vierailija
7/31 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa jatkossa lapsen lasku miehen nimellä . Tämä sinun nimelläsi oleva kannattaa hoitaa nopeasti pois alta . Vaadit myös elareiden maksamista . Se on lapsen etu . Pyydä kunnan sosiaalitoimistosta neuvoja .

Vierailija
8/31 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun nimissä, sun lasku.

Vierailija
9/31 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota nyt hyvä ihminen selvää lapsesi laillisista oikeuksista.

Vierailija
10/31 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elarit on aina. Luonapitovähennys voidaan tehdä, mutta elatus on lakiin kirjattu.

Vierailija
11/31 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laskua ei ole osoitettu suoraan isän nimelle?

Vierailija
12/31 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyllistyt lapsen emotionaaliseen pahoinpitelyyn, jos et ole hakenut lapselle kuuluvaa etuutta.

Aivan mahtava trollikommentti. :D

Mutta aloittaja mitäpä lottoat, että voitko tehdä jotain jos saat laskun nimelläsi ja et sitä maksa? Miksi alun alkaen olet ottanut tuon harrastuksen nimiisi jos mies sen maksaa? Olisit miehen laittanut ilmoittamaan lapsen ja maksamaan laskun. Maksat nyt sen palvelun kiltisti ja otat oppirahoina.

Vierailija
13/31 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elarit on aina. Luonapitovähennys voidaan tehdä, mutta elatus on lakiin kirjattu.

Pöh, ei ole. Vanhemmat saavat ihan itse sopia asian.

Vierailija
14/31 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan miesvihaaja äippä on taas vauhdissa keksimässä tarinoita.

Vierailija
15/31 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saavat toki, mutta siihen on aina oikeus ja suotavaa tehdä asia virallisesti.

Vierailija
16/31 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh, se että vanhemmat voi asian sopia vapaasti ei kumoa lakia.

Vierailija
17/31 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saavat toki, mutta siihen on aina oikeus ja suotavaa tehdä asia virallisesti.

Toki, mutta ei se ole mikään lakiin kirjattu asia. Sit, jos siitä käräjille mennään, on ne aika linjassa joo.

Vierailija
18/31 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sinun nimellä!?

Vierailija
19/31 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa mennä niin että jos on yhteishuoltajuus ja lapset asuvat yhtä paljon kummankin luona niin elarit ovat +/-0.

Vierailija
20/31 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh, se että vanhemmat voi asian sopia vapaasti ei kumoa lakia.

Laita tähän se lain kohta, jossa sanotaan että elarit täytyy asettaa. Puhut ihan puuta heinää lakeinesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä