Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten mies suhtautuu suuseksin suhteen kokemattomaan naiseen?

Vierailija
28.03.2023 |

Olen kyllä joskus antanut suuseksiä miehelle entisissä suhteissa, mutta hyvin vähän johtuen siitä, että
niissä suhteissa molemmille osapuolille yhdyntä on ollut se juttu. Haaveilen kuitenkin siitä, että saisin imeä miehen elintä mutta en usko, että osaan sitä kovinkaan hyvin :(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sormi miehen suuhun ja saa opastaa... Mihin suuntaan... Hengitä mahdollisimman syvään erittäin rauhallisrsti... Ime ja nuole niii-iiin varovadti ja kevyesti, kuin pystyt...

Sivele kasseja ja aisti tunnelmaa. Max 1,5 min... Kerrallaan. Hivele ja ihaile. Silitä kevyesti... Ihaillen ja hellästi.

Kerro, miten kostut!!!

Vierailija
22/26 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäväisesti tietysti! Yhdessä hissukseen edetään ja toista kunnoittaen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä19370 kirjoitti:

Minä olen saanut eräät parhaista suuseksikokemuksistani naiselta, joka oli neitsyt ennen minua. Tämä ei tarkoita, että saisin mitään kiksejä siitä, että nainen on neitsyt, vaan sitä, että asenne, halu nauttia ja tuottaa nautintoa, on tärkein asia.  Tekemällä oppii, tässäkin.

Tämä pätee kaikkeen muuhunkin seksiin.

Mitähän tämä neitsyt sinulta sai??

Kysymys sai 11 alapeukkua, miksi?

Vierailija
24/26 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä19370 kirjoitti:

Minä olen saanut eräät parhaista suuseksikokemuksistani naiselta, joka oli neitsyt ennen minua. Tämä ei tarkoita, että saisin mitään kiksejä siitä, että nainen on neitsyt, vaan sitä, että asenne, halu nauttia ja tuottaa nautintoa, on tärkein asia.  Tekemällä oppii, tässäkin.

Siksi että kysymys ei kuulunut tähän keskusteluun millään tavalla. Mikään tekstissä ei myöskään viitannut siihen, etteikö kyseinen neitsytkin olisi saanut seksissä haluamaansa, joten vihjaileva kysymyksesi on helppo tulkita tapasi mukaiseksi riidan kalasteluksi.

Vierailija
25/26 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä19370 kirjoitti:

Siksi että kysymys ei kuulunut tähän keskusteluun millään tavalla. Mikään tekstissä ei myöskään viitannut siihen, etteikö kyseinen neitsytkin olisi saanut seksissä haluamaansa, joten vihjaileva kysymyksesi on helppo tulkita tapasi mukaiseksi riidan kalasteluksi.

Mikä tekstissä viittasi siihen, että neitsytkin sai? Ei mikään. Ja seksipalstalla seksikysymykset kuuluvat kyllä asiaan. Ei riidan kylväminen edellisen kommentoinnin lailla.

Vierailija
26/26 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä19370 kirjoitti:

Mikä tekstissä viittasi siihen, että neitsytkin sai? Ei mikään. Ja seksipalstalla seksikysymykset kuuluvat kyllä asiaan. Ei riidan kylväminen edellisen kommentoinnin lailla.

Jokaisessa mahdollisessa viestissä ei tarvitse kertoa, mitä nainen sai, jos puhe on jostakin aivan muusta. Tässä ketjussa puhe oli siitä, miten mies kokee naisen kokemattomuuden suuseksin antajana. Ja minä vain vastasin sinulle, kun kerran itse kysyit.

Ja jotta nyt vastaisin itse ketjun varsinaiseen aiheeseenkin, niin minusta olisi ihan erityisen hienoa, jos nainen rehellisesti tunnustaisi olevansa asiassa kokematon, ja haluavansa opetella taitavaksi juuri minun kanssani. Pahinta olisi, jos hän kieltäytyisi suuseksin antamisesta ilman selityksiä oman epävarmuutensa vuoksi, ja minä jäisin ihmettelemään että miksi näin. Ja tietenkin saa kieltäytyäkin suuseksin antamisesta, kunhan vain on rehellinen asian suhteen. Itse asiassa minun vaimonikaan ei anna suuseksiä, ja siihen on hänellä oma syynsä, jonka on tehnyt minulle selväksi.

Vielä pyhäpäivän kunniaksi ja rauhan rakentamisen merkiksi voin tällä kertaa pyytämättä kertoa tässä väärässäkin ketjussa, että hän saa suuseksiä joka kerta, koska meillä se ei ole kaupankäynnin väline. Hän saa myös kaikkea muuta haluamaansa (eli panemista) ja useita orgasmeja joka kerran. Uskoakseni hän saa yhteisestä seksistä kaiken haluamansa, kun minulla jotkin asiat jäävät fantasioinnin aiheiksi itsetyydytystä inspiroimaan. Sekin on ihan ok, koska koen että tämä kompromissi on kokonaisuutena, kaikki pitkän parisuhteen näkökulmat huomioon ottaen paras mahdollinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme