miten mies suhtautuu suuseksin suhteen kokemattomaan naiseen?
Olen kyllä joskus antanut suuseksiä miehelle entisissä suhteissa, mutta hyvin vähän johtuen siitä, että
niissä suhteissa molemmille osapuolille yhdyntä on ollut se juttu. Haaveilen kuitenkin siitä, että saisin imeä miehen elintä mutta en usko, että osaan sitä kovinkaan hyvin :(
Kommentit (26)
Olen täysin varma, että tämä on vain positiivinen juttu. Kunhan sanot sen ääneen. Itse olen hyvin kokenut, mutta silti usein kyselen mikä tuntuu hyvälle jne. Olemme kaikki niin erilaisia, että vain kysymällä voi tietää mikä tuntuu juuri ko. henkilöstä hyvälle.
Sama toisin päin. Kerron rohkeasti miehelle, mikä tuntuu milloinkin hyvältä. "Koske tuosta, lisää tätä, teetkö hitaammin/lujemmin" jne kuuluvat joka kerta seksiin. Saan jatkuvasti tajunnanräjäyttävää seksiä tämän ansiosta ja miehet tykkäävät valtavasti.
Nainen joka haluaa antaa nautintoa esim. suihinotolla ja olisi siinä taitamaton on sata kertaa parempi kuin nainen joka ottaa suihin velvollisuuden tunnosta vaikka olisi siinä aivan virtuoosi.
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka haluaa antaa nautintoa esim. suihinotolla ja olisi siinä taitamaton on sata kertaa parempi kuin nainen joka ottaa suihin velvollisuuden tunnosta vaikka olisi siinä aivan virtuoosi.
Juuri näin. Sinä opit varmasti todella hyväksi miehesi mielestä kun kerran asenne on noin myönteinen. Älä kuitenkaan unohda että miehet kyllä tykkää siitä sinun pimsastakin ja se on pääasia kuitenkin.
Minä olen saanut eräät parhaista suuseksikokemuksistani naiselta, joka oli neitsyt ennen minua. Tämä ei tarkoita, että saisin mitään kiksejä siitä, että nainen on neitsyt, vaan sitä, että asenne, halu nauttia ja tuottaa nautintoa, on tärkein asia. Tekemällä oppii, tässäkin.
Tämä pätee kaikkeen muuhunkin seksiin.
Vierailija kirjoitti:
100%
Käyttäjä19370 kirjoitti:
Minä olen saanut eräät parhaista suuseksikokemuksistani naiselta, joka oli neitsyt ennen minua. Tämä ei tarkoita, että saisin mitään kiksejä siitä, että nainen on neitsyt, vaan sitä, että asenne, halu nauttia ja tuottaa nautintoa, on tärkein asia. Tekemällä oppii, tässäkin.
Mitähän tämä neitsyt sinulta sai??
Miehet kyllä ihan mielellään opettavat kun kerrot asiasta. Jos vain otat taitamattomasti suihin, niin sinulle siitä ei kyllä 100% varmuudella anneta palautetta, mutta poikapirukassa asiasta puhuttaisiin. Joten kerro että haluat oppia, muuten jää oman arvailusi varaan miten meni ja miten kehityt.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä19370 kirjoitti:
Mikä tämän kysymyksen tarkoitus on? Se oli varsin pitkä seurustelusuhde. Ei hänkään ilman orgasmeja jäänyt.
Jos AP et ole kovin kokenut asiassa, niin aika hyvä ja helppo tapa aloittaa on lutkuttaa samaan tapaan kuin vauva lutkuttaa tuttia. Unohda, että koko kalu tarttis saada mahtumaan suuhun.
Käyttäjä19370 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä19370 kirjoitti:
Mikä tämän kysymyksen tarkoitus on? Se oli varsin pitkä seurustelusuhde. Ei hänkään ilman orgasmeja jäänyt.
Tuo kyseinen kommentoija kysyy saman kysymyksen aina jos jossain viestissä vaikuttaa siltä, että mies olisi saattanut nauttia seksistä. Hänelle seksi on nollasummapeliä, jossa nainen ei voi nauttia mikäli mies nauttii. Ja toisin päin, ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä19370 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä19370 kirjoitti:
Tuo kyseinen kommentoija kysyy saman kysymyksen aina jos jossain viestissä vaikuttaa siltä, että mies olisi saattanut nauttia seksistä. Hänelle seksi on nollasummapeliä, jossa nainen ei voi nauttia mikäli mies nauttii. Ja toisin päin, ilmeisesti.
Olet muuten täysin oikeassa.
Olisikin kivaa saada tietää, mikä tuota henkilöä oikeasti vaivaa. Se on kuitenkin varmaa, että vika on yläpäässä.
Niin tai on pahasanoo? Ehkä sulleki taivas vielä aukee tai saat sateistapilvee ja ei tunnetta voi estää kun hassusti väärääihmistä pelkää? Näin uskon itsekin.
Olenko vain minä hölmö? Aina kun annan naisille herkkuuni ja muutakin 'hyvää ja kaunista' ja tulee se olo tosiaan ihmistä josjus turhaa ainakinpelkään.
Minä olin hölmö kun paninpeliin koko seksielämäni?
Totta. Näin käy joskus kait aina ehkä muillekin..
Älä ole ap murheissasi. Voi olla ettei seuraava kumppanisi edes ole ehdottamassa suuseksiä. Meistä miehistä monet tulevat ihan hyvin toimeen kunhan saavat pimsaa kohtuullisen usein. Ei se suuseksi miehen saamana todellakaan voita sitä oikeaa pimsaa. Jos mies vaatii hyvin kärkkäästi suuseksiä, niin kyse on lähinnä halusta alistaa naista. Saatat päätyä suhteeseen, jossa olette ihan onnellisia tavallisesta seksistä. Voit sitten joskus yllättää miehen ja imaista vähän palleja, siellä se suu tuntuu parhaalta.
Toisaalta, jos mies innostuu lipaisemaan pimsaasi, niin anna rohkeasti ohjeita. Saatat kokea jotain uutta. Jos mies osaa kunnolla imeä ja toisaalta hiukan paineistaa pimsaa niin vaikutus ulottuu sellaisiin sopukoihisi, joihin tavanomainen seksi ei yllä vaikuttamaan.
Itsellä oli sama tilanne ja uusi miesystävä oli innosta piukeana tilanteesta. Kuulemma sain harjoitella ihan niin paljon kuin haluan ja hän kyllä opastaa. Oli jotenkin otettu siitä että juuri hänen takiaan ja hänen kanssaan haluan harjoitella. Aika ikävä tyyppi saa olla jos toisen vähäiseen kokemukseen suhtautuu negatiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä oli sama tilanne ja uusi miesystävä oli innosta piukeana tilanteesta. Kuulemma sain harjoitella ihan niin paljon kuin haluan ja hän kyllä opastaa. Oli jotenkin otettu siitä että juuri hänen takiaan ja hänen kanssaan haluan harjoitella. Aika ikävä tyyppi saa olla jos toisen vähäiseen kokemukseen suhtautuu negatiivisesti.
Minkä ikäinen olet? Kai sekin vähän vaikuttaa miesten suhtautumisessa. Itse olen jo reilusti keski-iässä oleva nainen enkä ole koskaan ottanut keneltäkään suihin. Ei vain ole tullut sellaista tilannetta. Itse olen kyllä saanut suuseksiä. En ole koskaan "päässyt" parisuhteeseen ja kenenkään satunnaisten miesten peniksiä en ole halunnut alkaa imeskelemään. Sinänsä minulla ei siis ole mitään suihinottoa vastaan ja mielelläni sitä antaisin omalle rakkaalleni. Mutta samaa olen pohtinut, että miten mies suhtautuisi tähän, kun eihän sitä tietenkään heti ensimmäisestä kerrasta voi mikään mestari olla. Noh, voihan se olla etten koskaan pääse edes harjoittelemaan, siltä se nyt näyttää valitettavasti.
minula oli yli 40v lapseton tyttis ja ei osannut imeä kasseja tyhjiksi, muutaman viikon koulutuksen jälkeen kassit alkoivat tyhjentyä harjoituksissa eli homma eteni
Väittäisin että kuka tahansa mies ihan mielellään toimii harjoitusalustana jos oikeasti tykkäät sitä tehdä.