Apua perheenäidin itsetuhoisuuteen? Kun sen aiheuttaa
ikuinen lihavuus josta ei pääse eroon.
Yksin kotona saan kamalia itku-päänseinäänhakkaus kohtauksia, revin hiuksiani.
Ja vain syynä tämä oksettava 102kg paino.
Mistään en saa apua, joskus pääsin painoon 94kg vahingossa,mutta taas kolminumeroisissa mennään.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Hupsista tulik irjoitusvirhe.
Se itse lihavuus tässä ei todennäköisesti ole se perimmäinen syy miksi sulla on paha olla.
Kaikki on muuten elämässä kunnossa, paitsi vartalo.ap
Vierailija kirjoitti:
klo
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ihminen laihtuu jos kulututat enemmän kuin syöt. Tämä on fakta. Ala syödä vähemmän ja lopeta se hiusten repiminen.
Päädyn repimään niitä,koska se vähemmän syöminen ei koskaan lopulta onnistu.ap
Joku tossa jo viittasi Keto ruokavalioon. Siinä ei tarvitse syödä vähemmän, eikä nälkä vaivaa. Saa syödä proteiinia, rasvaa (voita), laittaa kastikkeen kunnon kermaan (ei mitään ruokermoja) ja korvata hiilarit kuten perunat, riisit ja palstat kasvisversioilla eli kukkakaali muusi, kukkakaaliriisiä, kesäkurpitsa spaghettia. Vettä 2,5-3 litraa/pvä ja elektrolyytit minimi 2 krt/pvä.
Itse ollut vuodenvaihteen jälkeen ketolla ja paino pudonnut 14 kg ilman nälkää, heikotusta, makean himoa, väsymystä... Olo reipas ja tällä menee myös jatkossa.
Tsemppiä!
Katossa elimistö siirtyy hiilarin poltosta rasvanpolttoon.
Kannattaa katsoa netistä Dr Bergin videoita niin homma ja syyt aukeaa.
Ruokavalio on nro 1 ja Keto oikeasti toimii.
Vhh, carnivore diet, Keto...tutustu näihin.
Laihtuminen ei ole se juttu, jonka takia voit huonosti.
Se on oire.
Onko arki perheessäsi raskasta? Erityislapsia tai muuta kuormittavaa? Niin kauan kun stressihormoni on jatkuvasti koholla, laihtuminen ei tule onnistumaan- näin totesi minullekin lääkärini, ja oikeassa oli.
Tästä puhutaan vähän, mutta huomasin nettisivulla jutun lesitiinistä. Minulta on pudonnut sen avulla kuusi kiloa. Se nopeuttaa rasva-aineenvaihdunnan.
Lisäksi otan illalla ja aamulla yhden kromitapletin, joka tasaa sokerin vaihtelua elimistössä.
Minulla on ollut täysin rauhallinen olo.
Ap. Et ole millään tavalla huono, vaan elimistössäsi tapahtuu asioita, joita et tunnista. Tuo mielialan vaihtelu voi johtua sokerin epätasaisuudesta.
Miksi vastaatte ap.lle? Hän on se sama tyyppi jolla on kolme lasta. Mies vittuilee hänelle painosta. Ei eroa. Sama tapaus ja samat jutut olleet jo varmaan 10 vuotta.
Tee jotain kehittävää, poistu kotoa välillä. Mene vaikka töihin. Kun kaivat ojaa kahdeksan tuntia päivässä niin luulisi läskin lähtevän.
Kohtaatteko oikeasti?
Etäisän näkökulma: meistä tuli lasten kanssa paljon läheisemmät, kun alettiin tavata vartavasten silloin kun huvittaa. Nähdään lyhyemmin mutta tiheämmin. Jutellaan paljon enemmän asioista. Ennen ne tuli luokseni ja linnoittautui huoneisiinsa, nyt käydään syömässä, kahviloissa jne. ja kohdataan oikeasti. Äitinsä pisti hanttiin myös ja yritti jopa lastensuojeluilmoitusta tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Tästä puhutaan vähän, mutta huomasin nettisivulla jutun lesitiinistä. Minulta on pudonnut sen avulla kuusi kiloa. Se nopeuttaa rasva-aineenvaihdunnan.
Lisäksi otan illalla ja aamulla yhden kromitapletin, joka tasaa sokerin vaihtelua elimistössä.
Ap. Et ole millään tavalla huono, vaan elimistössäsi tapahtuu asioita, joita et tunnista. Tuo mielialan vaihtelu voi johtua sokerin epätasaisuudesta.
Edellinen en jatkaa. En ole edes tiennyt miten rauhallinen mieli voi olla. Olen aina laihduttanut ja ollut levoton. Nyt en enää laihduta, vaan syön varmaan puolet aikaisemmasta. Ei ole nälkä eikä tee mieli makeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Et ole millään tavalla huono, vaan elimistössäsi tapahtuu asioita, joita et tunnista. Tuo mielialan vaihtelu voi johtua sokerin epätasaisuudesta.Edellinen en jatkaa. En ole edes tiennyt miten rauhallinen mieli voi olla. Olen aina laihduttanut ja ollut levoton. Nyt en enää laihduta, vaan syön varmaan puolet aikaisemmasta. Ei ole nälkä eikä tee mieli makeaa.
Lesitiini ja kromi auttaisi ahmintaan? Pitää kokeilla.
Taas yksinäinen ilta ja aamu mennyt ahmiessa, ruuanhimo valtava.
Yritin joskus ketoa,mutta tuli lomapakonpohja vastaan. Nyt kyllä parempi taloudellinen tilanne.
On se väärin, että kaikki vehnä-rasva tuotteet on edullisia.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Et ole millään tavalla huono, vaan elimistössäsi tapahtuu asioita, joita et tunnista. Tuo mielialan vaihtelu voi johtua sokerin epätasaisuudesta.Edellinen en jatkaa. En ole edes tiennyt miten rauhallinen mieli voi olla. Olen aina laihduttanut ja ollut levoton. Nyt en enää laihduta, vaan syön varmaan puolet aikaisemmasta. Ei ole nälkä eikä tee mieli makeaa.
Taas yksinäinen ilta ja aamu mennyt ahmiessa, ruuanhimo valtava.Yritin joskus ketoa,mutta tuli lomapakonpohja vastaan. Nyt kyllä parempi taloudellinen tilanne.
Ketolla riittää parsakaali, voi, seiti jne. Ei tarvitse olla sisäfilettä. (Vaikka onhan se maukkaampaa.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ihminen laihtuu jos kulututat enemmän kuin syöt. Tämä on fakta. Ala syödä vähemmän ja lopeta se hiusten repiminen.
Päädyn repimään niitä,koska se vähemmän syöminen ei koskaan lopulta onnistu.ap
Opettele oksentamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksinäinen ilta ja aamu mennyt ahmiessa, ruuanhimo valtava.Yritin joskus ketoa,mutta tuli lomapakonpohja vastaan. Nyt kyllä parempi taloudellinen tilanne.
Lompakonpohja vastaan? Itse syön ketolla ja halvempaa syömistapaa ei olekaan. En osta leipää, jogurtteja, limsoja, pullia, sokeriherkkuja... Riittää 2-3 ateriaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se väärin, että kaikki vehnä-rasva tuotteet on edullisia.apLompakonpohja vastaan? Itse syön ketolla ja halvempaa syömistapaa ei olekaan. En osta leipää, jogurtteja, limsoja, pullia, sokeriherkkuja... Riittää 2-3 ateriaa päivässä.
No minulla perhe, joka haluaa syödä tavallisesti. Eli normiruoka plus keto on kallista.ap
Hupsista tulik irjoitusvirhe.
Se itse lihavuus tässä ei todennäköisesti ole se perimmäinen syy miksi sulla on paha olla.