Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka pitkälle raskaana ollessanne olette käyneet laskettelemassa?
Kommentit (4)
raskaudessa kun se painopiste muuttuu ja hyvästäkin laskijasta voi tulla pyllähtelijä. kerkeää sitä myöhemminkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ollenkaan.. tosin raskaudetkin on molemmat olleet laskettelukauden alkaessa niin pitkällä, että en ois mahtunu skimbavaatteisiinikaan enää tuolloin.
En muista tarkkaan. Viikkoja oli 11, kun oltiin Pyhällä, sen muistan.
Alue: Aihe vapaa
kävellyt, uinut ja katsellut maisemia kabiinista jne. kun muut ovat olleet rinteessä.