Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdunkohan liian nopeasti näin isolla elämän muutoksella? Paino 115 kg.

Vierailija
26.03.2023 |

Olen tehnyt isoja muutoksia.
Join alkoholia ennen varmaan 50 annosta viikossa. Ei välttämättä edes riitä. Siideriä, olutta.
Krapulassa roskaruokaa ja masennukseen sokeria.
Lihoin todella nopeasti. Enkä edes jaksanut liikkua, en välittänyt mistään.

Nyt ollaan menty ihan ylösalaisin. Toivuin masennuksesta, lopetin alkoholin käytön nolliin.
Roskaruoka lähti seuraavaksi, sitten sokerit.
Tuli työ ja liikunta. Nyt kävelen noin 40 km viikossa.
Se on aika iso muutos kun olin pari vuotta aivan hukassa.

Ruokaa syön vain sen verran kun jaksan. Runsaasti kasviksia, maltillisesti broileria ja naudanlihaa jne.
Rasvaa käytän, pitää nälkää eikä tule syötyä välipaloja.
En jaksa oikeastaan syödä nyt kuin kolme kertaa päivässä, välillä vain kaksi. En santsaa enkä syö isoja annoksia.

Laihdun nyt 3kg/vko. Minulla on hyvä olo ja annan kehoni toipua, päästää irti kaikesta turhasta ja toimikoon kuin se on luontaisesti syntynyt toimimaan. Kuuntelen kehoani.
Ajatuksissa välillä on, kun on näin hurja muutos tapahtunut, että luulen laihtuvani vauhdilla. Ei se haittaa mutta jännittää vähän.

Tämä on helppoa enkä koe mitään pakkoa tai painetta asettaneeni itselleni. Olen vain helpottunut ja hyvillä mielin.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että tuo sopii sinulle, ja vaikuttaa okevan terveellä pohjalla, joten anna mennä vain. Alussa laihtuminen on joka tapauksessa nopeinta, sitten se hidastuu. Onnea elämänmuutoksesta!

Vierailija
2/45 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että tuo sopii sinulle, ja vaikuttaa okevan terveellä pohjalla, joten anna mennä vain. Alussa laihtuminen on joka tapauksessa nopeinta, sitten se hidastuu. Onnea elämänmuutoksesta!

Kiitos :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Hyvää kevättä sinulle.

Vierailija
4/45 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että pelastit henkesi. Tuollainen määrä alkoholia ja roskaruoka päälle veisi hyvinkin pian terveyden tiukille. Siihen verrattuna laihtuminen on vain kirsikka kakun päällä! :) 

Tsemppiä sinulle ja iloa elämään! Muista, että jossain vaiheessa tilanne tasaantuu, mutta kuulostaa siltä, että laihtuminen etenee nyt hyvin terveellisen elämän myötä. Muista myös unen merkitys; kun nukut riittävästi, se vaikuttaa myös laihtumiseen ja kaikkeen hyvinvointiin!

Vierailija
5/45 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö proteiinia ettei lihakset sula.

Vierailija
6/45 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian nopea laihtuminen on myytti. On myös tutkimuksia joissa on todettu että parhaiten painon pitää kurissa ja tulokset pysyvät ihmisillä jotka laihtuu nopeasti. Laihtumisnopeutesi on täysin normaalia noin suuresti alkoholia kuluttaneelle ihmiselle. Vauhti hidastuu jossain vaiheessa joten nopean pudotuksen vaiheesta kannattaa ottaa hyöty irti eikä miettiä turhia. Kehosi ei kykene laihtumaan liian nopeasti, se tekee juuri sen mikä sille on luonnollista

Vierailija
7/45 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että pelastit henkesi. Tuollainen määrä alkoholia ja roskaruoka päälle veisi hyvinkin pian terveyden tiukille. Siihen verrattuna laihtuminen on vain kirsikka kakun päällä! :) 

Tsemppiä sinulle ja iloa elämään! Muista, että jossain vaiheessa tilanne tasaantuu, mutta kuulostaa siltä, että laihtuminen etenee nyt hyvin terveellisen elämän myötä. Muista myös unen merkitys; kun nukut riittävästi, se vaikuttaa myös laihtumiseen ja kaikkeen hyvinvointiin!

Minä pelastin henkeni. Jos uskoisin Jumalaan, olisin melkein varma, että hän oikeastaan pelasti minut.

Toipuminen ja nämä muutokset tapahtuivat kuin salama kirkkaalta taivaalta, heräsin ja aloin toipumaan.

Sitä ennen olin henkisesti aivan maassa, suunnittelin lopettavani kaiken. Olin luovuttanut enkä jaksanut enää edes yrittää. Sitten vain aloin toipumaan enkä tiedä, että mitä tapahtui. Hyvä kuitenkin näin.

Olen kiitollinen.

Toivon, että voin nyt parantaa sen mitä tein itselleni ja että pysyisin terveenä.

Nukun ja huolehdin kokonaisuudesta.

Tsemppiä ja hyvää kevättä sinullekin! Kuten myös muille :)

Ap

Vierailija
8/45 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Heikkilän ohjeet toimii. Ruokavalion tarkoitus ei ole laihtuminen, vaan insuliiniresistanssin poistaminen, joka on syypää lähes kaikkiin sairauksiin.

Lihavuus ei ole ikinä se ongelma vaan aina seuraus. Kun itse ongelman poistaa, on ilahduttavana lopputuloksena usein laihtuminen.

Jos keskittyy vain läskiin, se ei ikinä toimi.

Vierailija
9/45 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkki J kirjoitti:

Antti Heikkilän ohjeet toimii. Ruokavalion tarkoitus ei ole laihtuminen, vaan insuliiniresistanssin poistaminen, joka on syypää lähes kaikkiin sairauksiin.

Lihavuus ei ole ikinä se ongelma vaan aina seuraus. Kun itse ongelman poistaa, on ilahduttavana lopputuloksena usein laihtuminen.

Jos keskittyy vain läskiin, se ei ikinä toimi.

Koska osa suomalaisista potee A.H-allergiaa sanottakoon vielä, ettei Antti tätä itse ole keksinyt, on vain osa sitä lääkärijoukkoa, joka seuraa kansainvälistä tutkimusta ja endokrinologian alan uusia teorioita. Jotka vastaavat kyllä aika hyvin todellisuutta. Rasvakammon aika oli puoli vuosisataa sitten, nyt ollaan 2020-luvulla.

Onnittelut ap:lle heräämisestä, huominen näyttää hyvältä! :)

Vierailija
10/45 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin runsaasti ylipainoa niin ei kannata miettiä laihtuuko liian nopeasti. Mielummin niin päin kuin ei laihtuisi ollenkaa. 

Vierailija
11/45 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin itse 34 kg 4.5 kuukaudessa. Lopetin myös kaljan juomisen ja sokeri tuotteiden syömisen.

Poljin kuntopyörää sitten joka päivä ja nostelin hiukan painoja. En mitään tosissaan treenannut aluksi edes mutta 3 kk oli 20 kg lähtenyt. En edes huomannut itse käydä puntarilla vaan yks kaveri kysyi olenko laihtunut. Ei ollut kummoisia tavotteita muuta kuin että kuntopyörän ostin ja sitä poljin sitten joka päivä. Olinhan minä läski ja huonokuntoinen. Aloin sitten pelaa salibandyakin uudelleen kun paino oli pudonnut. Jaksoin juosta 80 kiloisena aika hyvin ja kävin sitten salilla juoksemassa matollakin aika paljon.

Vierailija
12/45 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa alkoholilihavuudesta varsinkin lähtee nopeasti turvotusta. Tee sellainen ruokavalio itsellesi, mitä uskot voivasi noudattaa loppuikäsi.

Vierailija
13/45 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sinulle! Hyvä!

Vierailija
14/45 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies 47 kirjoitti:

Laihduin itse 34 kg 4.5 kuukaudessa. Lopetin myös kaljan juomisen ja sokeri tuotteiden syömisen.

Poljin kuntopyörää sitten joka päivä ja nostelin hiukan painoja. En mitään tosissaan treenannut aluksi edes mutta 3 kk oli 20 kg lähtenyt. En edes huomannut itse käydä puntarilla vaan yks kaveri kysyi olenko laihtunut. Ei ollut kummoisia tavotteita muuta kuin että kuntopyörän ostin ja sitä poljin sitten joka päivä. Olinhan minä läski ja huonokuntoinen. Aloin sitten pelaa salibandyakin uudelleen kun paino oli pudonnut. Jaksoin juosta 80 kiloisena aika hyvin ja kävin sitten salilla juoksemassa matollakin aika paljon.

Huh, tuo on kyllä paljon! Upeaa, minkä työn olet tehnyt. :)

Veikkaan kyllä, että itsekin laihdun melko nopeasti ja se on ihan ok. Se vain tuottaa hieman jännitystä ja hämmennystä kun tämä tosiaan tapahtui toiminnaksi ilman painostusta tai pakkoa. Minä vain nousin ja aloin tekemään tietoisia valintoja.

Tämä ruokavalio mitä syön, ei ole mikään kitudieetti. Syön oikeasti hyvää ruokaa, sisältää vain paljon kasviksia ja jonkin verran lihaa. Myös marjoja, välillä todella tummaa suklaata (90-99%). Huomenna esimerkiksi teen punajuurikeiton, johon laitan hieman koskenlaskijaa, illalla ehkä kasvismunakkaan.

Paino lähtee, ei ole mielihaluja ja tämä on helppoa.

Kiitän paljon tsenpeistä kaikille :)

Ap

Vierailija
15/45 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin normaalia ruokaa ja lisäsin vaan liikuntaa niin laihduin 26 kg. Tosin nyt viime vuonna tuli 10 kg painoa lisää mutta siitä on nyt 8 kg lähtenyt koska en ole syönyt karkkia enää. Viime syksynä söin karkkia aika paljon ja lihosin. Eiköhän tässä kesän aikana laihdu lisää kun käyn kalassa ja samalla tulee pyöräily lenkkejä 20 km päivässä.

Vierailija
16/45 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies 47 kirjoitti:

Vau, upea suoritus! Miten pääsit kaljasta eroon?

Vierailija
17/45 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau ap! Itselläni 20kg pudotettavaa, olen sokerisyöppö. Joudun syömään kortisonia ja se lisää ruokahalua, on koko ajan nälkä...

Vierailija
18/45 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau ap! Itselläni 20kg pudotettavaa, olen sokerisyöppö. Joudun syömään kortisonia ja se lisää ruokahalua, on koko ajan nälkä...

Voi :/ Olisi ihana asia, jos pääsisit kortisonista eroon. Se kyllä sekoittaa kroppaa ja turvottaa pitkällä välillä. Jospa terveytesi menisi kohti parempaa.

Kaikkea hyvää.

Ap

Vierailija
19/45 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä! Minulla on sama tie. Alko maistui ja olen lihonut, teen työtä irtipääsemiseksi ja ei ole helppoa. Kun saan sen kahleet rikottua niin olen iloinen. Joka perjantai polttelee. Toivottavasti tänä viikonloppuna tahdonvoima toimii

Vierailija
20/45 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö proteiinia ettei lihakset sula.

Päälle lihastreeni toimisi vielä paremmin rasvan polttoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän