Miten teit/teet tänään?
Kommentit (24)
Oon tehnyt tässä gradua ja muutenkin kouluhommia pois alta.
kerrankin, niin vähän kuin mahdollista
tänään on lepopäivä
Jalka kipeä, olen vaan huilannut sohvalla ja katsonut hiihtoja. Ruoan laitoin perheelle.
Löhöämispäivä. Lenkitin koiran, chattailin erään ihmisen kanssa, opiskelin jonkin aikaa, soitin yhdelle läheiselleni, söin lounasta, jäin tälle palstalle jumiin, seuraavaksi siirryn sohvalle lukemaan kirjaa ja rapsuttelemaan koiraa, parin tunnin kuluttua jälleen lenkille sen kanssa. Sen jälkeen ehkä päikkärit ja illalla päivällistä ja varmaan katselen erästä sarjaa Areenalta.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla vai?
Nukuin vähän liian pitkään. Laitoin Olaplex käsittelyn hiuksiini ja muutenkin ajattelin pitää itseni hemmottelupäivän tänään ja tehdä manikyyrin ja pedikyyrin. Pitää myös tehdä katsaus mitä kaikkea pitää tehdä/haluan tehdä lähiaikoina ja kirjoittaa kaikki suunnitelmat ylös kalenteriin. Suunnittelen myös ensi viikon ruuat tänään, otin just tilauksen New York Timesille ja heidän ruokasivustolta haen inspiraatiota. Ricotta Pasta Alla Vodka kiinnostaisi. Sitten vielä kävelylle joenrannalle. Illalla voisin katsoa jonkun leffan, House of Gucci kiinnostaisi.
Olen tänään nussinu seksinukkea kolme kertaa
Omia hommiani ja siinä välissä päiväunet.
Heräsin, katsoin lastenohjelmia (selasin kännykkää), leikin, laitoin aamupalaa. Siivottiin koti (viikonloppuna siivotaan joka päivä kun se räjähtää aina lapsen leikeistäkin jo). Käytiin kaupassa ostamassa ainakin kolmen päivän ostokset, autolla pikkulenkki ja lapsi nukahti päiväunille. Nyt tulin kotiin, laitoin ostokset ja leivoin porkkanakakun jälkiruoaksi. Kun mies tulee lenkiltä, päätetään mistä tehdään ruoka. Eipä vielä muuta. Illalla olen menossa joogaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla vai?
Hän kirjoitti menneessä muodossa "tehnyt". Mikä oli vielä epäselvää? :D
Vierailija kirjoitti:
Nukuin vähän liian pitkään. Laitoin Olaplex käsittelyn hiuksiini ja muutenkin ajattelin pitää itseni hemmottelupäivän tänään ja tehdä manikyyrin ja pedikyyrin. Pitää myös tehdä katsaus mitä kaikkea pitää tehdä/haluan tehdä lähiaikoina ja kirjoittaa kaikki suunnitelmat ylös kalenteriin. Suunnittelen myös ensi viikon ruuat tänään, otin just tilauksen New York Timesille ja heidän ruokasivustolta haen inspiraatiota. Ricotta Pasta Alla Vodka kiinnostaisi. Sitten vielä kävelylle joenrannalle. Illalla voisin katsoa jonkun leffan, House of Gucci kiinnostaisi.
Kivalta kuulostaa.
Meneekö vodka ruokaan?!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivalta kuulostaa.
Meneekö vodka ruokaan?!!
Menee ruokaan. Vaikka voisihan sitä siinä samalla jonkun coktailinkin tehdä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivalta kuulostaa.
Meneekö vodka ruokaan?!!Menee ruokaan. Vaikka voisihan sitä siinä samalla jonkun coktailinkin tehdä 🤔
Ehdottomasti!
Nussinu samassa osoitteessa asuvaa naista.
Kävin kirppareilla joista löysin viisi elokuvaa.
Vahinkopalvelussakin tuli käytyä ja löytyi lamppu.
Nyt näillä hetkillä alan lähteä elokuviin katsomaan Tytöt tytöt tytöt elokuvaa ja illalla tulee sitten ihan lunkisti otettua.
Kävin kaupassa, kirpparilla ja äänestämässä + täyttämässä isän lääkedosetin.
Söin salaattia.
mitäpä se sulle kuuluu?