Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ONKO fysioterapeuttia/ortopedia/osteopaattia/kiropaktikkoa PAIKALLA?

Vierailija
26.11.2006 |

Auts... minkä mulla on :`(?

Diagonosoitu paha oikoryhti (kyfoottinen ryhti). olen 23v. ja koko ikäni urheilut. Nyt äkkiä alkanut vaivaamaan niin, että niskat ja kädet puutuu tunnottomiksi. Tätä yritin helpottaa hieronnalla, sauvakävelyllä, jumppaliikkeillä. Kivut vain tästä pahenivat ja lapaluiden väliin sattui... Lisäksi selkä on alkanut naksumaan, eli aina kun suoristan ryhtiä/ korjaan asentoa, kuuluu pieniä naksahduksia??

Nyt tätä showta on kestäny pari viikkoa ja taas on kädet ja niskat ihan puutuneet :(

Olen laittanut jääsalvaa (turruttaa kipua)

- pitänyt kylmää ja kuumaa

- yrittänyt nukkua selällään (mahallaan ja käsien päällä nukkuessa pahenee)

-seisonut seinää vasten ja vetänyt niskaa kiinni seinään

aika ortopedille on tilattu...osaako ortopedi katsoa onko esim fasettilukko päällä vai mikä on? :((

apuaa... :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sain varattua ajan yleislääkärille ja viikon päästä olisi fysiatri käymässä täällä, mutta ajat täynnä. Kieltäytyivät kysymästä mahtuisinko mukaan :`( Ette tiedä miten pelottavaa :(((

Kai yleislääkäri voi laittaa kortisonia tai määrätä noihin hermokuviin? Miten pystyn vain olemaan niin kauan, olo on sietämätön..

*ap peloissaan*

Vierailija
22/25 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua sain siis naprapaatilta joka avas fasettilukkoja..maanantaina ehkä pääsen fysiatrille!! pitäkää peukkuja! eilenkin jouduin ottamaan sirdaludin että pystyin oleen, niska on niin kipeä:((

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti tosi monta nikamaa auki, mutta eihän yksi kerta auta, kun mulla niskat, kaula hartiat ja kaikki ollu jumissa vuosia. Tyyppi siis fysioterapeutti, jolla myös nikautuskpoulutusta enemmänkin.

Vierailija
24/25 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
25/25 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireesi kuulostaa tutulta. Onko sulla otettu magneettikuvaa kaularangasta ? Itseltä löydettiin iso välilevynpullistuma c5-c6 nikamien välistä, painaa selkäytimeen ja hermoon. Tämä hermon puristuminen aiheutti kivut niskassa, lapaluun kohalla, ja olkapäästä aina sormiin asti. Samoin käsivarsi puutuili ja peukalo meni kokonaan tunnottomaksi. Lukeminen ei onnistunut minultakaan, eikä moni muukaan asia kipujen takia. Nyt odotetaan leikkauspäätöstä.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi