En olekaan lapsen biologinen isä
Vuoden kerkesin luulemaan että lapsi on mun, mutta nyt sitten ilmenikin DNA-testin myötä etten olekaan.
On oksettava olo.
Kommentit (457)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä hölmöt kuka nyt dna testiä tekee ilman epäilystä? Joten kuka kertoi että naisesi meni ja oli muitten kanssa?
Jokainen järjissään oleva isäoletettu
Minä kyllä sanoisin, että mieheni olisi ollut järjiltään silloin, jos olisi vaatinut testiä.
Lapsi pistettiin alulle häämatkalla, jolla olimme koko ajan kaksistaan. Hotellin piccolonko kanssa minä olisin kuksinut? Miehen istuessa kakalla?
Olisko se ollut sulta jotenkin pois jos se olisi teetättänyt testin?
No totta kai se olisi minulta pois. Hedelmöityksen ajankohta oli tarkkaan tiedossa, joten se piccolo todellakin olisi ollut ainoa mahdollisuus, ja aikaikkuna noin 15 min.
Jos miehellä olisi ollut tuollainen käsitys minusta, hän tuskin olisi päästänyt minua mukinoitta töihinkään. Koska eihän se isyystesti kerro mitään uskollisuudesta muuten kuin sen yhden aktin osalta. Postimieskin käy talomme liepeillä melkein joka päivä...
Mutta jos et edes tietäisi koko testistä että sellainen on teetetty, ellei tulos ole miehesi kannalta negatiivinen?
Enhän minä voi tietenkään tietää, vaikka mieheni tekisi mitä testejä hammasharjastani yön pimeydessä.
Mutta kuten sanottu: jos saisin tietää mieheni epäilleen minun olleen uskoton häämatkalla, jolla olimme käytännössä koko ajan yhdessä, niin juoksisin kyllä niin kauas, että tuleva lapsi saisi kasvaa rauhassa ilman tuota henkilöä lähellään.
Hajottaisit siis koko perheen vain siksi että miehesi ja lapsen isä on edes etäisesti epäillyt uskollisuuttasi?
Aika julmaa viatonta lasta kohtaan.
Julmempaa olisi, jos lapsi joutuisi kasvamaan vainoharhaisen isän kanssa. Tiedä mitä piruja hän näkisi lapsessaankin, jos ajattelee vaimon pettävän vessareissun aikana.
Entä jos siitä testin teettämisestä olisi jo vuosia, ja saisit nyt vasta tietää?
Ei muutaku perhe hajalle siltikin koska eihän lapsen tunteista tarvii tämmösissä tapauksissa välittää kun äidin tunteet on loukattu?
Miehiltä kuitenkin näemmä odotetaan, että pitäs vaan jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunut koska viaton lapsi.
Tuskin se mies olisi pystynyt vuosia elämään kanssani, jos olisi epäillyt minun häämatkalla kuksineen piccoloa vartin aikaikkunassa.
Työssäkäymiseni, harrastukseni ja muu elämäni olisi todennäköisesti saanut hänet sekaisin epäilyksestä. Joka päivä useita mahdollisuuksia...
Olet ilmeisen kaunis ja hyväkroppainen nainen, kun luulet että jokainen vastaantuleva mies haluaisi yhtyä sinuun
Enhän se minä luule, vaan se mies, joka haluaisi tehdä isyystestin häämatkan päätteeksi.
Eikä tuollainen ajattelu ole mitenkään imartelevaa, ainoastaan helkkarin pelottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä hölmöt kuka nyt dna testiä tekee ilman epäilystä? Joten kuka kertoi että naisesi meni ja oli muitten kanssa?
Jokainen järjissään oleva isäoletettu
Minä kyllä sanoisin, että mieheni olisi ollut järjiltään silloin, jos olisi vaatinut testiä.
Lapsi pistettiin alulle häämatkalla, jolla olimme koko ajan kaksistaan. Hotellin piccolonko kanssa minä olisin kuksinut? Miehen istuessa kakalla?
Olisko se ollut sulta jotenkin pois jos se olisi teetättänyt testin?
No totta kai se olisi minulta pois. Hedelmöityksen ajankohta oli tarkkaan tiedossa, joten se piccolo todellakin olisi ollut ainoa mahdollisuus, ja aikaikkuna noin 15 min.
Jos miehellä olisi ollut tuollainen käsitys minusta, hän tuskin olisi päästänyt minua mukinoitta töihinkään. Koska eihän se isyystesti kerro mitään uskollisuudesta muuten kuin sen yhden aktin osalta. Postimieskin käy talomme liepeillä melkein joka päivä...
Mutta jos et edes tietäisi koko testistä että sellainen on teetetty, ellei tulos ole miehesi kannalta negatiivinen?
Enhän minä voi tietenkään tietää, vaikka mieheni tekisi mitä testejä hammasharjastani yön pimeydessä.
Mutta kuten sanottu: jos saisin tietää mieheni epäilleen minun olleen uskoton häämatkalla, jolla olimme käytännössä koko ajan yhdessä, niin juoksisin kyllä niin kauas, että tuleva lapsi saisi kasvaa rauhassa ilman tuota henkilöä lähellään.
Hajottaisit siis koko perheen vain siksi että miehesi ja lapsen isä on edes etäisesti epäillyt uskollisuuttasi?
Aika julmaa viatonta lasta kohtaan.
Julmempaa olisi, jos lapsi joutuisi kasvamaan vainoharhaisen isän kanssa. Tiedä mitä piruja hän näkisi lapsessaankin, jos ajattelee vaimon pettävän vessareissun aikana.
Entä jos siitä testin teettämisestä olisi jo vuosia, ja saisit nyt vasta tietää?
Ei muutaku perhe hajalle siltikin koska eihän lapsen tunteista tarvii tämmösissä tapauksissa välittää kun äidin tunteet on loukattu?
Miehiltä kuitenkin näemmä odotetaan, että pitäs vaan jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunut koska viaton lapsi.
Tuskin se mies olisi pystynyt vuosia elämään kanssani, jos olisi epäillyt minun häämatkalla kuksineen piccoloa vartin aikaikkunassa.
Työssäkäymiseni, harrastukseni ja muu elämäni olisi todennäköisesti saanut hänet sekaisin epäilyksestä. Joka päivä useita mahdollisuuksia...
Miksi oletat että miehesi epäilykset ei hälvenisi sen testituloksen myötä?
Jos mieheni ajattelisi, että minä olen valmis pettämään häntä ilman ehkäisyä vartin aikaikkunassa häämatkallamme, niin sen tason epäilykset eivät arjessa hälvene. Päinvastoin.
Tikutitko reissussa ovulaation, vai oliko kuukauden häämatka, jossa aina olitte kylki kyljessä?
En minäkään varsinaisesti riemuitsisi, jos mies olisi halunnut isyystestejä, mutta on kuitenkin kyse aivan valtavasta, aivan mielettömästä emotionaalisesta ja taloudellisesta loppuelämän kestävästä sitoumuksesta. Ymmärrän, että miehet haluaa olla varmoja, kun kerran siihen on teknisiä mahdollisuuksia. Ei se "normaaliin" pettämisen epäilyyn mielestäni liity, sellaisesta ei ole vastaavia seurauksia miehelle.
Kai minä nyt itse tiedän ovulaationi. Pystyn tarkalleen sanomaan, missä ja miten lapseni ovat saaneet alkunsa, ja voin sen miehellekin kertoa.
Jos mies vaatii isyystestiä, vaikkei pysty edes osoittamaan teknisesti mahdollista aikaikkunaa pettämiselle, on hän tosiaankin vain ja ainoastaan päästään sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset voisi olla isä lspselle? Vuoden kasvatit jo omanasi.
Koska haluan kasvattaa ainoastaan omia lapsiani, enkä halua olla pettäjän kanssa missään tekemisissä missään muodossa.
ap
Ei se lapsi ole sinulle mitään tehnyt. Itse en pystyisi hylkäämään lapsiani vaikka kuulisin etteivät olisi minun vertani, olisivat silti aina minun.
Olet vissiin nainen. Voin miehenä kertoa etten tunne mitään muiden lapsia kohtaan. Omaa tytärtäni rakastan yli kaiken, eikä tarvi arvailla etteikö olisi oma kun on niin näköinen. Mutta jos saisin tietää ettei kyseessä ole lapseni, kaikki tunteet ja kiintymys lapseen kuolisi siihen hetkeen välittömästi, ja lapsen äitiä vihaisin enemmän kuin mitään maailmassa.
hylkäisit lapsen jota olisit pitänyt omanasi 14 v ???? Aika karmeeta.
Olisko se sit fiksumpaa pysyä kontaktissa lapseen, jonka äiti herättää miehessä verenhimon?
silloin erotaan, ehkäisy VOI pettää. Mies joka ei halua perillistä niin tehkööt vasektomian ja kertokoon heti alussa ettei halua ikinä lasta.
Onko ainoa vaihtoehto, että mies ottaa aina aina riskin biologista lasta halutessaan ja joutuu mahdollisesti elättämään toisen miehen alulle saattamaa lasta.
On toinenkin vaihtoehto. Sperman pakastus, vasektomia ja keinohedelmöitys. Tällöin mies saa varmasti oman lapsen ja vielä etukäteen päätettynä ajankohtana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska haluan kasvattaa ainoastaan omia lapsiani, enkä halua olla pettäjän kanssa missään tekemisissä missään muodossa.
ap
Ei se lapsi ole sinulle mitään tehnyt. Itse en pystyisi hylkäämään lapsiani vaikka kuulisin etteivät olisi minun vertani, olisivat silti aina minun.
Olet vissiin nainen. Voin miehenä kertoa etten tunne mitään muiden lapsia kohtaan. Omaa tytärtäni rakastan yli kaiken, eikä tarvi arvailla etteikö olisi oma kun on niin näköinen. Mutta jos saisin tietää ettei kyseessä ole lapseni, kaikki tunteet ja kiintymys lapseen kuolisi siihen hetkeen välittömästi, ja lapsen äitiä vihaisin enemmän kuin mitään maailmassa.
hylkäisit lapsen jota olisit pitänyt omanasi 14 v ???? Aika karmeeta.
Olisko se sit fiksumpaa pysyä kontaktissa lapseen, jonka äiti herättää miehessä verenhimon?
silloin erotaan, ehkäisy VOI pettää. Mies joka ei halua perillistä niin tehkööt vasektomian ja kertokoon heti alussa ettei halua ikinä lasta.
Nyt on kyse siitä, että jotkut miehet pakotetaan tietoisesti ja tiedostamattaan elättämään jonkun toisen miehen lapsi.
Jos isyyden ja sen myötä elatusvelvoitteen saisi kumottua ilman aikarajaa, niin sitten tilanne olisi ihan toisenlainen tässäkin ketjussa.
ei tietenkään niin että joku maksaa elarit joka ei oo isä.
Nykyisten pykälien puitteissa miesten on pakko maksaa, elatusvelvoitteesta pääsee ainoastaan eroon kahden vuoden aikarajan puitteissa, mutta veronmaksajina yksikään mies ei pääse siitä velvoitteesta eroon mitenkään.
Tää yhteiskunta on niin ilmiselvästi miehiä kohtaan vihamielinen, että se näkyy avaruuteen asti.
Mutta ajattelepa naisia! Lapsettomat naiset joutuvat veroina maksamaan tuntemattomien miesten kiveshedelmät! Todella naisvihamielistä.
Mä en kannata kaikkien lasten testaamista sen vuoksi, että on pieni vähemmistö naisia, jotka jakaa itseään ja valehtelevat lapsensa isästä.
Itse olisin suuttunut aivan hvetin lujaa jos silloinen avomies olisi vaatinut isyystestiä koska ihan yhteisellä päätöksellä yritettiin lasta enkä todellakaan ollut muiden kanssa. Olisi ollut suuri loukkaus mua kohtaan kuvitella mun pettäneen. En ole mikään jakorasia. Lapseni isä on se jonka nimi lukee papereissa. Tämä jo täysi-ikäinen lapsi on melko paljon isänsä näköinen, mutta silmien värin on perinyt multa. Mun lapsella on isänsä puolelta kaksi nuorempaa sisarusta ja he ovat aika saman näköisiä kuin mun lapsi vaikka on eri äidit. :D
Vierailija kirjoitti:
Mä en kannata kaikkien lasten testaamista sen vuoksi, että on pieni vähemmistö naisia, jotka jakaa itseään ja valehtelevat lapsensa isästä.
Itse olisin suuttunut aivan hvetin lujaa jos silloinen avomies olisi vaatinut isyystestiä koska ihan yhteisellä päätöksellä yritettiin lasta enkä todellakaan ollut muiden kanssa. Olisi ollut suuri loukkaus mua kohtaan kuvitella mun pettäneen. En ole mikään jakorasia. Lapseni isä on se jonka nimi lukee papereissa. Tämä jo täysi-ikäinen lapsi on melko paljon isänsä näköinen, mutta silmien värin on perinyt multa. Mun lapsella on isänsä puolelta kaksi nuorempaa sisarusta ja he ovat aika saman näköisiä kuin mun lapsi vaikka on eri äidit. :D
En nyt oikein ymmärrä, et kannata petollisten naisten karsimista joukoistanne, koska jotenkin ihmeellisesti se loukkaisi sinua, joka tietää ettei ole mitään mistä jäisi kiinnikään?
Tämä asia on ihan silkkaa juridiikkaa. On kaksi mahdollista tapausta.
1) Olet avioliitossa naisen kanssa. Avioliitto on julkisoikeudellinen sopimus. Tämä tarkoittaa, että olet avioliittoon syntyvien lasten juridinen isä. Ennen avioitumista täytyy miettiä, oletko tähän valmis. Jos epäilet naisen harrastavan seksiä toisten miesten kanssa, älä avioidu hänen kanssaan. Jos myöhemmin alkaa tuntua siltä, eroa. Jos et ehdi erota, riitauta isyys.
2) Et ole avioliitossa naisen kanssa. Tällöin sinusta ei myöskään tule lapsen juridista isää, ellet nimenomaisesti itse halua tunnustaa lasta omaksesi.
Sitten on toki vielä poikkeus.
3) Haluat tunnustaa omaksesi lapsen, joka on biologisesti sinun. Lapsen äiti kuitenkin on naimisissa toisen miehen kanssa. Tämä on oikeastaan ainoa tapaus, jossa et voi mitään etkä voi saada tahtoasi läpi.
Onnea matkaan elämän poluilla, isät!
Vierailija kirjoitti:
Miten ja missä se geenitesti tehdään? Voiko sen teettää ilman äidin suostumusta tai tietämättä?
Tyhmä, googlaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt oikein ymmärrä, et kannata petollisten naisten karsimista joukoistanne, koska jotenkin ihmeellisesti se loukkaisi sinua, joka tietää ettei ole mitään mistä jäisi kiinnikään?
Kysyppäs äidiltäsi asiaa, tuu sitten kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmistaudu maksamaan elareita, koska lapsen etu!
En todellakaan maksa, alan mieluummin vaikka sossupummiksi.
ap
Oi miten lämpimästi suhtaudut lapseen, joka on ollut vuoden sinulle oma poikasi. Itse olisin tuossa tilnteessa ristiriitaisissa tunnelmissa, mutta välittäisin ja rakastaisin silti edelleen lasta, voisiko muuta? Erilaisia,olemme, ihmiset.
Haluatko naisen yhteystiedot niin voit julistautua ottamaan paikkani lapsen elättäjänä, sittenhän asia saadaan ratkaistua paljon vähemmällä vaivallakin, saat vaikka meidän kaikkien miesten puolesta vielä viitan ja hatun tunnustukseksi sankarillisuudestasi?
ap
ap miksi valitat täällä vieläkin? Sulle on kerrottu että mitä tehdä että saat kumottua isyyden ja ettei tarvitse elättää lasta joka ei ole sinun. Joko et osaa lukea tai sitten vaan olet provooja joka keksii näitä juttuja.
Koska kuka noin käyttäytyy! Aikuinen ihminen ei ainakaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Niin sinä sanotkin-lapsiani. Siis sinun lapsiasi, mutta ei ap:lla ole lasta. Äly ymmärrys hoi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kysynyt, hänkin kannattaa kaikkien lasten testaamista automaattisesti.
Moraalin rappio, tällaiseksi maailma on mennyt :( Mutta ei onneksi kaikkien osalta, on meitä uskollisiakin.
uskis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta oletteko te jo testanneet isäsi isyyden?
-eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta oletteko te jo testanneet isäsi isyyden?
-eri.
Ei olla kun asiassa ollaan jo yli 20 vuotta myöhässä.
Mutta jos esimerkiksi 80-90-luvulla olisi ollut tämmöinen automaattinen testaus, niin molemmille vanhemmistani se olisi käynyt aivan mainiosti kaikkien lastensa osalta.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa itselläsi olla kokemusta käenpoikasen tekemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Hahah, tää on hauska.
Ap jäisi kasvattamaan lasta ja sitten kun äiti löytää uutta matoa koukkuun, ap heitetään ulos.
Tämähän kuulostaa jonkun yh-äitylin märältä unelta
Nainen 60+
Vierailija kirjoitti:
Juu tehdään vaan kaikki testit, äitiys-, isyys- ja mummoustestit, joista suurin osa täysin turhaan, ja maksatetaan ne veronmaksajilla. Hieno idea!
Salaatko jotain, kun noin pillastuit?
eri
Se on myös lapsen oikeus tietää biologiset vanhempansa. Petollinen nainen riistää tämän lapseltaan.
Panitko sinäkin Kylä-Harakkaa?