En olekaan lapsen biologinen isä
Vuoden kerkesin luulemaan että lapsi on mun, mutta nyt sitten ilmenikin DNA-testin myötä etten olekaan.
On oksettava olo.
Kommentit (457)
Kaverille kävi näin. Oli tehnyt naiselleen ERITTÄIN selväksi parisuhteen alussa, että tämmöinen temppu on törkein petos mitä nainen voi miehelle tehdä. Kun lapsi äitineen oli viikonlopun ajan poissa, mies vei asunnosta kylmän rauhallisesti pois kaikki lapselle maksamansa tavarat lahjoitukseen Fidaan tms ja muutti pois etsimäänsä yksiöön. Keittiön pöydälle hän jätti lapun, jossa kertoi että vastaisuudessa kaikki kommunikointi käydään asianajajien välityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vain haukkuu AP:ta...
Perus...
tiesitkö että 65% lapsista on käenpoikasia? Tietysti naiset haukkuvat miehen joka mahdollisesti tekee asialle jotain.
Sulla on varmaan joku lähde todistamaan väitteesi?
Ai ei ole No en yllättynyt.
Ei ole eikä tule. P ö l j ä k e on valehdellut tuota lukua jo vuosikausia. Se kasvaa jatkuvasti ja on kohta 120%.
Miehiähän ei kiinnosta ketä panevat ja missäpäin maailmaa syntyy heidän siittämiään lapsia. Hui hai.
Vierailija kirjoitti:
Miehiähän ei kiinnosta ketä panevat ja missäpäin maailmaa syntyy heidän siittämiään lapsia. Hui hai.
Vaikka tuommoinen väite olisikin totta, niin miten se tämän ketjun aiheeseen liittyy?
Jotenkin surullista jos sitä lasta on kauan haluttu eikä mies ole sitä pystynyt tarjoamaan. Nainen epätoivossaan hakee paremmin toimivaa ja sitten mies ei enää haluakaan lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset voisi olla isä lspselle? Vuoden kasvatit jo omanasi.
Koska haluan kasvattaa ainoastaan omia lapsiani, enkä halua olla pettäjän kanssa missään tekemisissä missään muodossa.
ap
Ei se lapsi ole sinulle mitään tehnyt. Itse en pystyisi hylkäämään lapsiani vaikka kuulisin etteivät olisi minun vertani, olisivat silti aina minun.
Niinhän sitä aina sanotaan, etten minä varmasti tekisi jne. mutta kun se teko tulee omalle kohdalle tehtäväksi, niin ei se sitten olekaan itsestäänselvyys.
No tottakai vaaditaan virallinen testi. Muutenhan kaikilla tavoin vastuuta pakoilevat miehet lähettäisivät näihin epämääräisiin nettitestauspaikkoihin jotain naapurin penskan näytteitä. Sitten myhäilevät, että säästinpä pitkän pennin. On ollut tapauksia, joissa adoptioisä on eron tullessa halunnut vapautua elatusvastuusta, koska ei ole biologinen isä.
Vierailija kirjoitti:
Kaverille kävi näin. Oli tehnyt naiselleen ERITTÄIN selväksi parisuhteen alussa, että tämmöinen temppu on törkein petos mitä nainen voi miehelle tehdä. Kun lapsi äitineen oli viikonlopun ajan poissa, mies vei asunnosta kylmän rauhallisesti pois kaikki lapselle maksamansa tavarat lahjoitukseen Fidaan tms ja muutti pois etsimäänsä yksiöön. Keittiön pöydälle hän jätti lapun, jossa kertoi että vastaisuudessa kaikki kommunikointi käydään asianajajien välityksellä.
Eli kosti lapselle. Voi kuinka fiksua.
Näitä tapauksia on Suomi täynnä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vain haukkuu AP:ta...
Perus...
tiesitkö että 65% lapsista on käenpoikasia? Tietysti naiset haukkuvat miehen joka mahdollisesti tekee asialle jotain.
Sulla on varmaan joku lähde todistamaan väitteesi?
Ai ei ole No en yllättynyt.
Ei ole eikä tule. P ö l j ä k e on valehdellut tuota lukua jo vuosikausia. Se kasvaa jatkuvasti ja on kohta 120%.
Ovatko naisten väittämät miehistä jotenkin parempia? Kuinka usein näette lähteitä niihin tarinoihin?
Suurin osa miehistä... Kaikki miehet...
Vierailija kirjoitti:
No tottakai vaaditaan virallinen testi. Muutenhan kaikilla tavoin vastuuta pakoilevat miehet lähettäisivät näihin epämääräisiin nettitestauspaikkoihin jotain naapurin penskan näytteitä. Sitten myhäilevät, että säästinpä pitkän pennin. On ollut tapauksia, joissa adoptioisä on eron tullessa halunnut vapautua elatusvastuusta, koska ei ole biologinen isä.
Näitä samoja epämääräisiksi kutsumiasi labroja käytetään virallistenkin testien teettämisessä.
Vierailija kirjoitti:
Salkkareista päivää! 🤓
Vierailija kirjoitti:
Onko lapsen äitikin tehnyt dna-testin, jos se vauva oikeasti vaihtuikin sairaalassa?
kyllä oman vauvan tuntee kun kerran näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kosti lapselle. Voi kuinka fiksua.
Ei, vaan suojeli omaa mielenterveyttään, koska yhteiskuntakaan ei sitä tee vaan asettuu lähtökohtaisesti haitan aiheuttajan eli naisen puolelle.
Vierailija kirjoitti:
ehkäisy petti vai? Mies joutuu maksamaan elarit jos on hänen alkuperää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska haluan kasvattaa ainoastaan omia lapsiani, enkä halua olla pettäjän kanssa missään tekemisissä missään muodossa.
ap
Ei se lapsi ole sinulle mitään tehnyt. Itse en pystyisi hylkäämään lapsiani vaikka kuulisin etteivät olisi minun vertani, olisivat silti aina minun.
Olet vissiin nainen. Voin miehenä kertoa etten tunne mitään muiden lapsia kohtaan. Omaa tytärtäni rakastan yli kaiken, eikä tarvi arvailla etteikö olisi oma kun on niin näköinen. Mutta jos saisin tietää ettei kyseessä ole lapseni, kaikki tunteet ja kiintymys lapseen kuolisi siihen hetkeen välittömästi, ja lapsen äitiä vihaisin enemmän kuin mitään maailmassa.
hylkäisit lapsen jota olisit pitänyt omanasi 14 v ???? Aika karmeeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Olet vissiin nainen. Voin miehenä kertoa etten tunne mitään muiden lapsia kohtaan. Omaa tytärtäni rakastan yli kaiken, eikä tarvi arvailla etteikö olisi oma kun on niin näköinen. Mutta jos saisin tietää ettei kyseessä ole lapseni, kaikki tunteet ja kiintymys lapseen kuolisi siihen hetkeen välittömästi, ja lapsen äitiä vihaisin enemmän kuin mitään maailmassa.
Olisko se sit fiksumpaa pysyä kontaktissa lapseen, jonka äiti herättää miehessä verenhimon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kävi meillekin. Ja nyt lapsi on yli 2v ja 99% varmuudella minä tai mies ei olla lapsen biologisia vanhempia. Lapsi on silti rakas. Parasta maailmassa.
se sun biolapsi kärsii jossain paskassa kodissa :C
jos olisi vaihtunut oma lapsi ja selvisi vuosien päästä niin en vaihtaisi poikaani. Äityi näkee oman vauvan niin ei oo erehdyksen vaaraa.
Asia on toisinaan selvä ilman DNA-testiäkin. Jos lapsi on liian tumma tai karjuu a l l a h u a k b a r i a heti syntymänsä jälkeen niin silloin ei tarvita testiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Olisko se sit fiksumpaa pysyä kontaktissa lapseen, jonka äiti herättää miehessä verenhimon?
silloin erotaan, ehkäisy VOI pettää. Mies joka ei halua perillistä niin tehkööt vasektomian ja kertokoon heti alussa ettei halua ikinä lasta.
Nyt on kyse siitä, että jotkut miehet pakotetaan tietoisesti ja tiedostamattaan elättämään jonkun toisen miehen lapsi.
Jos isyyden ja sen myötä elatusvelvoitteen saisi kumottua ilman aikarajaa, niin sitten tilanne olisi ihan toisenlainen tässäkin ketjussa.
Naiset unohtavat näppärästi että ekana pitäisi olla
1. lapsen oikeus omaan biologiseen isäänsä
Tuo taataan keinoalkuisillekin paremmin kuin parisuhteen aikana syntyville.