En olekaan lapsen biologinen isä
Vuoden kerkesin luulemaan että lapsi on mun, mutta nyt sitten ilmenikin DNA-testin myötä etten olekaan.
On oksettava olo.
Kommentit (457)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä hölmöt kuka nyt dna testiä tekee ilman epäilystä? Joten kuka kertoi että naisesi meni ja oli muitten kanssa?
Jokainen järjissään oleva isäoletettu
Minä kyllä sanoisin, että mieheni olisi ollut järjiltään silloin, jos olisi vaatinut testiä.
Lapsi pistettiin alulle häämatkalla, jolla olimme koko ajan kaksistaan. Hotellin piccolonko kanssa minä olisin kuksinut? Miehen istuessa kakalla?
Olisko se ollut sulta jotenkin pois jos se olisi teetättänyt testin?
No totta kai se olisi minulta pois. Hedelmöityksen ajankohta oli tarkkaan tiedossa, joten se piccolo todellakin olisi ollut ainoa mahdollisuus, ja aikaikkuna noin 15 min.
Jos miehellä olisi ollut tuollainen käsitys minusta, hän tuskin olisi päästänyt minua mukinoitta töihinkään. Koska eihän se isyystesti kerro mitään uskollisuudesta muuten kuin sen yhden aktin osalta. Postimieskin käy talomme liepeillä melkein joka päivä...
Mutta jos et edes tietäisi koko testistä että sellainen on teetetty, ellei tulos ole miehesi kannalta negatiivinen?
Enhän minä voi tietenkään tietää, vaikka mieheni tekisi mitä testejä hammasharjastani yön pimeydessä.
Mutta kuten sanottu: jos saisin tietää mieheni epäilleen minun olleen uskoton häämatkalla, jolla olimme käytännössä koko ajan yhdessä, niin juoksisin kyllä niin kauas, että tuleva lapsi saisi kasvaa rauhassa ilman tuota henkilöä lähellään.
Hajottaisit siis koko perheen vain siksi että miehesi ja lapsen isä on edes etäisesti epäillyt uskollisuuttasi?
Aika julmaa viatonta lasta kohtaan.
Julmempaa olisi, jos lapsi joutuisi kasvamaan vainoharhaisen isän kanssa. Tiedä mitä piruja hän näkisi lapsessaankin, jos ajattelee vaimon pettävän vessareissun aikana.
Entä jos siitä testin teettämisestä olisi jo vuosia, ja saisit nyt vasta tietää?
Ei muutaku perhe hajalle siltikin koska eihän lapsen tunteista tarvii tämmösissä tapauksissa välittää kun äidin tunteet on loukattu?
Miehiltä kuitenkin näemmä odotetaan, että pitäs vaan jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunut koska viaton lapsi.
Kyllä jokainen saa suhteensa päättää mistä tahansa syystä. Ei siinä ole mitään julmaa.
Julmaa on olla väkisin toisen kanssa parisuhteessa vaikkapa sunkaltaisen kontrollifriikin mieliksi.Minäkin jättäisin miehen joka tekisi minulta salaa testejä tai lukisi viestejäni vaikka siitä olisi aikaa 50 vuotta. Tosin uskoisin suhteen kaatuneen jo vuosia aikaisemmin muihin syihin. Mieskin saa erota milloin tahansa jos suhde ei syystä tai toisesta miellytä.
Ap:kin olisi voinut pyytää isyyden selvittämistä slunalkaenkin eikä ainakaan hääriä toisen selän takana.
Onhan se nainenkin häärinyt selän takana. Luulisi ymmärtävän.
Vierailija kirjoitti:
Ap. on peräkammarin jorma, jolla ei ole edes naista, saati lasta. Kunhan pitää naisvihaa yllä.
Jos olisi totta, kertoo ap. itsestään, miksi nainen pettää? Eikö parisuhde toimi. Onko ap. tehnyt vääriä valintoja puolison suhteen, josta voi vain syyttää itseään.
Normaalissa ja hyvässä parisuhteessa ei ole tuollaisia ongelmia, jos parisuhde hyvä ja toimiva molemmille. Eikä ole mitään tarvetta pettää tai tehdä lapsia vieraan kumppanin kanssa.
Toimiiko tämä toisinkinpäin. Eli jos mies pettää, niin sen sijaan että hän onkin sikapettäjä ja heti kengänkuvat persuksiin, niin naisen tuleekin mennä peilin eteen ja miettiä mitä väärää on tehnyt että näin on käynyt ja syyttää itseään?
Vierailija kirjoitti:
Vieraiìlija kirjoitti:
Niin kävi meillekin. Ja nyt lapsi on yli 2v ja 99% varmuudella minä tai mies ei olla lapsen biologisia vanhempia. Lapsi on silti rakas. Parasta maailmassa.
Missä sairaalassa on näin tapahtunut, tämähän on skandaali.
Ovat varmaan olleet lahjasoluhoidossa, mutta harrastaneet samassa kierrossa myös seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä hölmöt kuka nyt dna testiä tekee ilman epäilystä? Joten kuka kertoi että naisesi meni ja oli muitten kanssa?
Minä kyllä sanoisin, että mieheni olisi ollut järjiltään silloin, jos olisi vaatinut testiä.
Lapsi pistettiin alulle häämatkalla, jolla olimme koko ajan kaksistaan. Hotellin piccolonko kanssa minä olisin kuksinut? Miehen istuessa kakalla?
No totta kai se olisi minulta pois. Hedelmöityksen ajankohta oli tarkkaan tiedossa, joten se piccolo todellakin olisi ollut ainoa mahdollisuus, ja aikaikkuna noin 15 min.
Jos miehellä olisi ollut tuollainen käsitys minusta, hän tuskin olisi päästänyt minua mukinoitta töihinkään. Koska eihän se isyystesti kerro mitään uskollisuudesta muuten kuin sen yhden aktin osalta. Postimieskin käy talomme liepeillä melkein joka päivä...
Mutta jos et edes tietäisi koko testistä että sellainen on teetetty, ellei tulos ole miehesi kannalta negatiivinen?
Enhän minä voi tietenkään tietää, vaikka mieheni tekisi mitä testejä hammasharjastani yön pimeydessä.
Mutta kuten sanottu: jos saisin tietää mieheni epäilleen minun olleen uskoton häämatkalla, jolla olimme käytännössä koko ajan yhdessä, niin juoksisin kyllä niin kauas, että tuleva lapsi saisi kasvaa rauhassa ilman tuota henkilöä lähellään.
Hajottaisit siis koko perheen vain siksi että miehesi ja lapsen isä on edes etäisesti epäillyt uskollisuuttasi?
Aika julmaa viatonta lasta kohtaan.
Julmempaa olisi, jos lapsi joutuisi kasvamaan vainoharhaisen isän kanssa. Tiedä mitä piruja hän näkisi lapsessaankin, jos ajattelee vaimon pettävän vessareissun aikana.
Entä jos siitä testin teettämisestä olisi jo vuosia, ja saisit nyt vasta tietää?
Ei muutaku perhe hajalle siltikin koska eihän lapsen tunteista tarvii tämmösissä tapauksissa välittää kun äidin tunteet on loukattu?
Miehiltä kuitenkin näemmä odotetaan, että pitäs vaan jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunut koska viaton lapsi.
Tuskin se mies olisi pystynyt vuosia elämään kanssani, jos olisi epäillyt minun häämatkalla kuksineen piccoloa vartin aikaikkunassa.
Työssäkäymiseni, harrastukseni ja muu elämäni olisi todennäköisesti saanut hänet sekaisin epäilyksestä. Joka päivä useita mahdollisuuksia...
Miksi oletat että miehesi epäilykset ei hälvenisi sen testituloksen myötä?
Jos mieheni ajattelisi, että minä olen valmis pettämään häntä ilman ehkäisyä vartin aikaikkunassa häämatkallamme, niin sen tason epäilykset eivät arjessa hälvene. Päinvastoin.
Tikutitko reissussa ovulaation, vai oliko kuukauden häämatka, jossa aina olitte kylki kyljessä?
En minäkään varsinaisesti riemuitsisi, jos mies olisi halunnut isyystestejä, mutta on kuitenkin kyse aivan valtavasta, aivan mielettömästä emotionaalisesta ja taloudellisesta loppuelämän kestävästä sitoumuksesta. Ymmärrän, että miehet haluaa olla varmoja, kun kerran siihen on teknisiä mahdollisuuksia. Ei se "normaaliin" pettämisen epäilyyn mielestäni liity, sellaisesta ei ole vastaavia seurauksia miehelle.
Vähän olisi yhteiskunnan rahojen väärinkäyttöä kyllä tehdä vuodessa 50 000 dna-testiä synnärillä tämän takia. Ne testatkoon omakustanteisesti, joita kiinnostaa, mutta veronmaksajana keksin kyllä tarpeellisempia kohteita rahoilleni.
T: kokoomuksen äänestäjä
Vierailija kirjoitti:
Oliko äiti joulumuori vai hammaskeiju?
Että pettävä nainen olisi niinkuin paranormaali ilmiö eli todellisuudessa mahdoton? Millä planeetalla elät?
Vierailija kirjoitti:
Vähän olisi yhteiskunnan rahojen väärinkäyttöä kyllä tehdä vuodessa 50 000 dna-testiä synnärillä tämän takia. Ne testatkoon omakustanteisesti, joita kiinnostaa, mutta veronmaksajana keksin kyllä tarpeellisempia kohteita rahoilleni.
Ja pettävä nainen, todennäköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Onko lapsi syntynyt avioliitossa?
Mitä väliä? Saa sen isyyden kumottua silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan nainen, jota yhteiskunnan rahareiät (pun intended) ärsyttää, ja jonka lapset ovat saaneet alkunsa ivf-hoidoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mies nosti isyyden kumoamista koskevan kanteen Helsingin käräjäoikeudessa elokuussa 2016.
Kanne kuitenkin hylättiin, koska se oli nostettu kahden vuoden määräajan jälkeen lapsen syntymästä. Kaksi vuotta on määräaika, jonka kuluessa isyyden purkamista on haettava.
Lapsi oli täyttänyt kaksi vuotta jo pari kuukautta ennen kuin mies jätti kanteen.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/fe05c89a-db7a-4d67-923d-c412a3872d42
Tangoon tarvitaan silti vähintään kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan nainen, jota yhteiskunnan rahareiät (pun intended) ärsyttää, ja jonka lapset ovat saaneet alkunsa ivf-hoidoilla.
Laskisin että on aika paljon halvempaa tehdä isyystestit automaattisesti, kuin maksella verorahoista yhdenkään lapsen elatus 18 vuotta, nythän ap on sanonut että ei maksa vaan alkaa vaikka sossupummiksi ettei tarvii maksaa, eli kulut olisi valtiolle vielä elatustakin isommat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laskisin että on aika paljon halvempaa tehdä isyystestit automaattisesti, kuin maksella verorahoista yhdenkään lapsen elatus 18 vuotta, nythän ap on sanonut että ei maksa vaan alkaa vaikka sossupummiksi ettei tarvii maksaa, eli kulut olisi valtiolle vielä elatustakin isommat.
Tämä logiikka nyt ei toimi alkuunkaan, koska valtion maksama elatusapu ihan taatusti lisääntyisi.
Korostan kuitenkin, että omakustanteisiin testeihin suhtaudun erittäin positiivisesti, siitä vain tekemään ja maksamaan ne. Jäätävää holhousyhteiskuntamenoa kuitenkin se ajatus, että koska miehet ovat niin tossuja, etteivät muka saisi omassa parisuhteessaan kerrottua haluavansa tehdä dna-testin, niin isovelivaltio sitten hassaa verorahaa pakkotesteihin. Tasa-arvon nimissä myös lesboparien ja lapsettomuushoidoissa olleiden testeihin totta kai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Postijakoa ollaan syksystä harventamassa.
-Viera- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Postijakoa ollaan syksystä harventamassa.
Rakastan sitä, kun palstakeskustelu lähtee yllättäville poluille :D
Näissä asioissa menee tärkeysjärjestys näemmä siten, että
1. naisen tunteet
2. lapsen tunteet
3. miehen tunteet
Aika kieroutunut arvojärjestys joillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä logiikka nyt ei toimi alkuunkaan, koska valtion maksama elatusapu ihan taatusti lisääntyisi.
Korostan kuitenkin, että omakustanteisiin testeihin suhtaudun erittäin positiivisesti, siitä vain tekemään ja maksamaan ne. Jäätävää holhousyhteiskuntamenoa kuitenkin se ajatus, että koska miehet ovat niin tossuja, etteivät muka saisi omassa parisuhteessaan kerrottua haluavansa tehdä dna-testin, niin isovelivaltio sitten hassaa verorahaa pakkotesteihin. Tasa-arvon nimissä myös lesboparien ja lapsettomuushoidoissa olleiden testeihin totta kai.
Mitenkä niin lisääntyisi, silloinhan pettämällä syntyvät lapset lähtisi vähenemään kun naiset tietäisi että totuus selviää viimeistään heti synnytyksen jälkeen.
Se on tässä(kin) ketjussa nähty se hyvä syy sille miksi testit tulisi tehdä automaattisiksi, ilmeisen moni nainen kun on valmis tuhoamaan koko perheen ja parisuhteen jos mies ottaa asian esille.
Ja kuolemanranhaistukset ovat tehokkaasti estäneet väkivaltarikollisuutta. Eiku...
Ja sama se minulle, vaikka testi tehtäisiinkin sairaalassa, mutta haluaisin että pariskunta itse MAKSAA sen, eikä kaikkeen yksityiselämään liittyvään itketä muita maksajiksi.
Salkkareista päivää! 🤓
Vierailija kirjoitti:
Onko lapsen äitikin tehnyt dna-testin, jos se vauva oikeasti vaihtuikin sairaalassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä niin lisääntyisi, silloinhan pettämällä syntyvät lapset lähtisi vähenemään kun naiset tietäisi että totuus selviää viimeistään heti synnytyksen jälkeen.
Se on tässä(kin) ketjussa nähty se hyvä syy sille miksi testit tulisi tehdä automaattisiksi, ilmeisen moni nainen kun on valmis tuhoamaan koko perheen ja parisuhteen jos mies ottaa asian esille.
Ja kuolemanranhaistukset ovat tehokkaasti estäneet väkivaltarikollisuutta. Eiku...
Ja sama se minulle, vaikka testi tehtäisiinkin sairaalassa, mutta haluaisin että pariskunta itse MAKSAA sen, eikä kaikkeen yksityiselämään liittyvään itketä muita maksajiksi.
Aika kehno vertaus...
Itse haluaisin että kaikki kustannukset on kaikkien omalla vastuulla alusta loppuun, minäkin en esimerkiksi halua antaa suomen armeijalle senttiäkään rahoistani, antakoot ne jotka tahtoo heille rahojaan antaa törsättäväksi.
Sama juttu kaiken muun suhteen, ei meillä mielestäni tarvii olla mitään yhteistä makseltavaa täällä, onhan meillä kuitenkin yhteinen kieli eikä se mitään maksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä
- sp-tautien testauksesta raskauden yhteydessä
- koko synnytyksestä. Mitä se meille muille kuuluu että nainen on mahdollisesti saanut munaa.
jos näin on käynyt, niin petturiakka pihalle heti, tai lähdet itse "viemään roskat" ja poistut kuvioista. minun mielestä tällaiset naiset, varsinkin jos tietävät, ettei lapsi ole puolison, niin petoksesta vankilaan 18v. tuomio olisi sopiva. ja saisi maksaa miehelle 18 vuoden ajan elatusmaksuja, koska pilasi mahdollisuuden omaan lapseen. tämä olisi reilua. N46.