En olekaan lapsen biologinen isä
Vuoden kerkesin luulemaan että lapsi on mun, mutta nyt sitten ilmenikin DNA-testin myötä etten olekaan.
On oksettava olo.
Kommentit (457)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan mutta sun tekemä mielikuvitustesti ei todista yhtään mitään.
Viralliset testit täytyy tehdä, jotta isyys voidaan kumota.
Voi olla että tulos on 99,98% varmuudella että olet isä.
Hah.. Vaikkakin provohan tämä olikinSamoissa labroissa niitä virallisiakin testejä monesti teetetään.
Ja tokihan voi teetättää virallisetkin testit tuon entisen päälle, jos sitä kerta vaaditaan, aikaahan ap:lla on vielä kokonainen vuosi saada isyys ja elatusvelvoite kumottua.
Mutta itse teetetty ei kelpaa isyyden vakuuksi eikä sen pois sulkemiseksi.
Kyllä sitä voi käyttää isyyden kumoamisen tukena silti, ja perusteena teetättää virallinen testi.
Virallisesti sillä ei tee mitään koska sitä ei voi virallisesti pitää todisteena. Eli ei siitä tukea ole. Pitää mennä virallisten teiden kautta että saat sen paperille millä voit kumota isyyden.
Kyllä se siihen asiaan vaikuttaa, vaikka sitä ei voi virallisena todisteena käyttääkään.
No mutta jos menet oikeuteen sitä ei hyväksyttäisi. Kannattaa katsoa asiasta jos et tajua vaikka sulle selittää. Sama on jos joku haluaa isyyden tunnustaa myöhemmin ja on tehnyt kotitestejä tms ne ei merkkaa mitään. Sillä et saa sitä lasta tunnustettua omaksesi.
Sillä itsenäisesti teetetyllä testillä saa prosessiin vauhtia heti alusta asti, se ei ole siis virallisesti kelvollinen todiste oikeudessa, mutta antaa prosessille puhtia että isyys saadaan kumottua mahdollisimman nopeasti.
Oikeudesta tartteet semmosen lausunnon että nyt pertti menee testiin ettei ole lapsen isä. Sitten tulokset tulevat ja asiaa aletaan setvimää. Sun kotituloksista ei kysellä.
Vierailija kirjoitti:
Niin kävi meillekin. Ja nyt lapsi on yli 2v ja 99% varmuudella minä tai mies ei olla lapsen biologisia vanhempia. Lapsi on silti rakas. Parasta maailmassa.
se sun biolapsi kärsii jossain paskassa kodissa :C
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan mutta sun tekemä mielikuvitustesti ei todista yhtään mitään.
Viralliset testit täytyy tehdä, jotta isyys voidaan kumota.
Voi olla että tulos on 99,98% varmuudella että olet isä.
Hah.. Vaikkakin provohan tämä olikinSamoissa labroissa niitä virallisiakin testejä monesti teetetään.
Ja tokihan voi teetättää virallisetkin testit tuon entisen päälle, jos sitä kerta vaaditaan, aikaahan ap:lla on vielä kokonainen vuosi saada isyys ja elatusvelvoite kumottua.
Mutta itse teetetty ei kelpaa isyyden vakuuksi eikä sen pois sulkemiseksi.
Kyllä sitä voi käyttää isyyden kumoamisen tukena silti, ja perusteena teetättää virallinen testi.
Virallisesti sillä ei tee mitään koska sitä ei voi virallisesti pitää todisteena. Eli ei siitä tukea ole. Pitää mennä virallisten teiden kautta että saat sen paperille millä voit kumota isyyden.
Kyllä se siihen asiaan vaikuttaa, vaikka sitä ei voi virallisena todisteena käyttääkään.
No mutta jos menet oikeuteen sitä ei hyväksyttäisi. Kannattaa katsoa asiasta jos et tajua vaikka sulle selittää. Sama on jos joku haluaa isyyden tunnustaa myöhemmin ja on tehnyt kotitestejä tms ne ei merkkaa mitään. Sillä et saa sitä lasta tunnustettua omaksesi.
Sillä itsenäisesti teetetyllä testillä saa prosessiin vauhtia heti alusta asti, se ei ole siis virallisesti kelvollinen todiste oikeudessa, mutta antaa prosessille puhtia että isyys saadaan kumottua mahdollisimman nopeasti.
Oikeudesta tartteet semmosen lausunnon että nyt pertti menee testiin ettei ole lapsen isä. Sitten tulokset tulevat ja asiaa aletaan setvimää. Sun kotituloksista ei kysellä.
Siihen lausuntoon liitetään pertin perusteluihin se itse teetetty testi.
Naisten helppo huijata.
"Rakastit lasta ennen isyystestiä!"
Niinpä. Naiset käyttävät lasta hyväkseen miestä vastaan. Ja manipuloivat miestä. Ja että miehen rakkauden voi kyseenalaistaa.
Tottakai sitä rakastaa, kun nainen väitti miehen olevan isä. Isyystesti paljasti naisen pettäjäksi ja valehtelijaksi.
Ja kaikista parasta!
Isyystestin tekeminen on naisista merkki, että mies luulee naisen pettävän. :) M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset voisi olla isä lspselle? Vuoden kasvatit jo omanasi.
Koska haluan kasvattaa ainoastaan omia lapsiani, enkä halua olla pettäjän kanssa missään tekemisissä missään muodossa.
ap
Ei se lapsi ole sinulle mitään tehnyt. Itse en pystyisi hylkäämään lapsiani vaikka kuulisin etteivät olisi minun vertani, olisivat silti aina minun.
Niinkuin briteissä sanotaan, "Whoever bulleth my cow, the calf is mine".
Vierailija kirjoitti:
En voisi rakastaa naista, joka loukkaantuisi isyystestistä. Se on miehen OIKEUS!
Ja LAPSEN!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei ole mitään oikeutta loukkaantua isyystestistä. Teidän täytyy oppia rakastamaan miestä. Ja se tarkoittaa myös miehiä, jotka tekevät isyystestin vaikka jokaisen lapsen kohdalla.
#tasaarvo
Mutta se tarkoittaa ettet luota lastesi äitiin, ehkäpä sulla isommat traumat alla jos näin täytyy tehdä?
Sitä että jos vaimosi kysyy että käy sukupuoli testeissä joka toinen viikko koska miksi luottaisi ettet ole pettänyt tms.
Ehkäpä silloin kannattaa olla yksin.
Sukupuolitesteissä tarvii käydä vain silloin kun tekee tarpeensa muijaan, ei joka vuosi.
Suomessa elelee täysin tyytyväisenä tuhansia biologisia isiä, jotka ovat kadonneet kuin pieru Saharaan eron jälkeen lapsen elämästä. Siksi tuntuu ihmeelliseltä syyllistämiseltä, että ei-biologisen isän olisi pysyttävä lapsen elämässä, että väkisin olisi rakastettava jotakuta.
Äitinä rakastan lapsiani yli kaiken, ja suuri osa tästä rakkaudesta juontuu siitä että lapset ovat minun. En rakasta sukulaislapsiani samalla tavalla, saati edes pidä kaikista tuttavapiirini lapsista.
Kyllä minusta tuntuu inhimilliseltä, jos miehen saadessa tietää ettei ole biologinen isä, että hän haluaa nostaa kytkintä. Lapsi, joka aiemmin oli yhteisen rakkauden hedelmä ja suuri täyttymys, onkin oikeasti petoksen ja valheen ruumiillistuma. Asia ei tietenkään ole lapsen vika, mutta kyllä aikuisella ihmisellä on oikeus ja velvollisuus olla itselleen rehellinen. Jonkun toisen lapseen ei ole mitään velvollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa elelee täysin tyytyväisenä tuhansia biologisia isiä, jotka ovat kadonneet kuin pieru Saharaan eron jälkeen lapsen elämästä. Siksi tuntuu ihmeelliseltä syyllistämiseltä, että ei-biologisen isän olisi pysyttävä lapsen elämässä, että väkisin olisi rakastettava jotakuta.
Äitinä rakastan lapsiani yli kaiken, ja suuri osa tästä rakkaudesta juontuu siitä että lapset ovat minun. En rakasta sukulaislapsiani samalla tavalla, saati edes pidä kaikista tuttavapiirini lapsista.
Kyllä minusta tuntuu inhimilliseltä, jos miehen saadessa tietää ettei ole biologinen isä, että hän haluaa nostaa kytkintä. Lapsi, joka aiemmin oli yhteisen rakkauden hedelmä ja suuri täyttymys, onkin oikeasti petoksen ja valheen ruumiillistuma. Asia ei tietenkään ole lapsen vika, mutta kyllä aikuisella ihmisellä on oikeus ja velvollisuus olla itselleen rehellinen. Jonkun toisen lapseen ei ole mitään velvollisuuksia.
Ketään ei voi omistaa.
Rakastan lapsiani niin paljon, etten pakottanut heitä kuolemaan vaan heidän etunsa meni oman lisääntymistarpeeni edelle <3
Vierailija kirjoitti:
Naisten helppo huijata.
"Rakastit lasta ennen isyystestiä!"
Niinpä. Naiset käyttävät lasta hyväkseen miestä vastaan. Ja manipuloivat miestä. Ja että miehen rakkauden voi kyseenalaistaa.
Tottakai sitä rakastaa, kun nainen väitti miehen olevan isä. Isyystesti paljasti naisen pettäjäksi ja valehtelijaksi.
Ja kaikista parasta!
Isyystestin tekeminen on naisista merkki, että mies luulee naisen pettävän. :) M28
Kyllä mä koen että isyystestin vaatiminen tai pyytäminen on tietyllä tapaa sellainen syytös pettämisestä. Samalla tavalla jos yhtäkkiä kesken monogamista suhdetta alkaisi vaatimaan sukupuolitautitestejä uudestaan.
Mutta itse sen verran ennakoin, etten pahaa mieltä saisi, että itse nyt kysyin mieheltä kun avoliitossa ollaan, että haluaako hän isyystestin. Oikeus hänellä kuitenkin siihen on, mutta kyllä se pahalta tuntuisi jos pyytäisi.
Mä taas olen sitä mieltä näin äitinä ja naisena, että dna testi pitäisi ottaa jo synnärillä. Olisin sen todellakin antanut jos mieheni olisi sen halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää. Epäilitkö jonkun perusteella vai teitkö testin varmuuden vuoksi?
Ihan huvikseni ja mielenkiinnosta, kun eivät ole mitenkään kalliitakaan nykyään.
ap
Nii eli äiti suostui testiin ja antoi lapsellekin tehdä? Nyt sitten oikeusavustajaan yhteys ja selvitä meneekö oikeudessa kaupalliset testit läpi vai tarvitsetko lastenvalvojan kautta uudet.
Tosin epäilen provoksi.
Mä en usko sanaakaan. Aöoittaja on incel ja psyko provoilija.
Vierailija kirjoitti:
Oon joskus leikitellyt ajatuksella, että entä jos mulle selviäis er en olekaan lapseni biologinen äiti. Olisivat vauvat vaihtuneet sairaalassa kätilöillä.
En pystyis antamaan tätä väärää lasta pois, rakastaisin liikaa vaikkei biologinen olisikaan. Toki ottaisin myös biologisen lapseni, mutta en luopuisi tästä nykyisestä.Ehkä miehet eivät kykene syvälliseen rakkauteen samalla lailla kuin naiset? Ovat luonteenlaajuudeltaan pinnallisempia ja ailahtavaisempia. Tänään rakasta lasta, huomenna en.
Tuollainen isän rakkaus on puupennin arvoista, toivottavasti et ikinä saa biologisialapsia. Et ansaitse niitä.
Sulta puuttuu sitten empatiankyky kokonaan, kun unohdit sen sinulla olleen vauvasi biologisen äidin. Meinasit sitten kaikki lapset omia 🤔
Vierailija kirjoitti:
En voisi rakastaa naista, joka loukkaantuisi isyystestistä. Se on miehen OIKEUS!
Eikö naisilla pitäisi olla sama oikeus?
Jos miehen lähipiirin syntyy lapsi, puoliso voisi vaatia miehensä isyystestiin, kun on mahdollinen pettäjä ja vieraan lapsen isä. Ihan saman teorian mukaan, jos mies vaatii kun syntyy lapsi.
Tätä ongelmaa ei olisi, jos miehet huolehtisi omalta osaltaan ehkäisystä, eikä kylväsi siemeniään pitkin kyliä ja ehkäisy jää vain naisten varaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä hölmöt kuka nyt dna testiä tekee ilman epäilystä? Joten kuka kertoi että naisesi meni ja oli muitten kanssa?
Jokainen järjissään oleva isäoletettu
Minä kyllä sanoisin, että mieheni olisi ollut järjiltään silloin, jos olisi vaatinut testiä.
Lapsi pistettiin alulle häämatkalla, jolla olimme koko ajan kaksistaan. Hotellin piccolonko kanssa minä olisin kuksinut? Miehen istuessa kakalla?
Olisko se ollut sulta jotenkin pois jos se olisi teetättänyt testin?
No totta kai se olisi minulta pois. Hedelmöityksen ajankohta oli tarkkaan tiedossa, joten se piccolo todellakin olisi ollut ainoa mahdollisuus, ja aikaikkuna noin 15 min.
Jos miehellä olisi ollut tuollainen käsitys minusta, hän tuskin olisi päästänyt minua mukinoitta töihinkään. Koska eihän se isyystesti kerro mitään uskollisuudesta muuten kuin sen yhden aktin osalta. Postimieskin käy talomme liepeillä melkein joka päivä...
Mutta jos et edes tietäisi koko testistä että sellainen on teetetty, ellei tulos ole miehesi kannalta negatiivinen?
Enhän minä voi tietenkään tietää, vaikka mieheni tekisi mitä testejä hammasharjastani yön pimeydessä.
Mutta kuten sanottu: jos saisin tietää mieheni epäilleen minun olleen uskoton häämatkalla, jolla olimme käytännössä koko ajan yhdessä, niin juoksisin kyllä niin kauas, että tuleva lapsi saisi kasvaa rauhassa ilman tuota henkilöä lähellään.
Hajottaisit siis koko perheen vain siksi että miehesi ja lapsen isä on edes etäisesti epäillyt uskollisuuttasi?
Aika julmaa viatonta lasta kohtaan.
Julmempaa olisi, jos lapsi joutuisi kasvamaan vainoharhaisen isän kanssa. Tiedä mitä piruja hän näkisi lapsessaankin, jos ajattelee vaimon pettävän vessareissun aikana.
Entä jos siitä testin teettämisestä olisi jo vuosia, ja saisit nyt vasta tietää?
Ei muutaku perhe hajalle siltikin koska eihän lapsen tunteista tarvii tämmösissä tapauksissa välittää kun äidin tunteet on loukattu?
Miehiltä kuitenkin näemmä odotetaan, että pitäs vaan jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunut koska viaton lapsi.
Tuskin se mies olisi pystynyt vuosia elämään kanssani, jos olisi epäillyt minun häämatkalla kuksineen piccoloa vartin aikaikkunassa.
Työssäkäymiseni, harrastukseni ja muu elämäni olisi todennäköisesti saanut hänet sekaisin epäilyksestä. Joka päivä useita mahdollisuuksia...
Olet ilmeisen kaunis ja hyväkroppainen nainen, kun luulet että jokainen vastaantuleva mies haluaisi yhtyä sinuun
Isyystesti pitäisi olla pakollista niin naisilla ei olisi tekosyytä loukkaantua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset voisi olla isä lspselle? Vuoden kasvatit jo omanasi.
Koska haluan kasvattaa ainoastaan omia lapsiani, enkä halua olla pettäjän kanssa missään tekemisissä missään muodossa.
ap
Ei se lapsi ole sinulle mitään tehnyt. Itse en pystyisi hylkäämään lapsiani vaikka kuulisin etteivät olisi minun vertani, olisivat silti aina minun.
Olet vissiin nainen. Voin miehenä kertoa etten tunne mitään muiden lapsia kohtaan. Omaa tytärtäni rakastan yli kaiken, eikä tarvi arvailla etteikö olisi oma kun on niin näköinen. Mutta jos saisin tietää ettei kyseessä ole lapseni, kaikki tunteet ja kiintymys lapseen kuolisi siihen hetkeen välittömästi, ja lapsen äitiä vihaisin enemmän kuin mitään maailmassa.