Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En olekaan lapsen biologinen isä

Vierailija
25.03.2023 |

Vuoden kerkesin luulemaan että lapsi on mun, mutta nyt sitten ilmenikin DNA-testin myötä etten olekaan.

On oksettava olo.

Kommentit (457)

Vierailija
61/457 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju näköjään taas täyttyy naisista joiden mielestä testiä ei saisi missään tapauksessa tehdä.

Hihi, olisikohan oma lehemä ojassa.

Itse tein testit kysymättä akalta mitään, tietenkään.

Ja tiedoksi teille jotka yritätte kasvattaa alfojen lapsia kuhnureilla että testien teko on äärimmäisen helppoa nykyään. Pelätkää.

Vierailija
62/457 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kävi meillekin. Ja nyt lapsi on yli 2v ja 99% varmuudella minä tai mies ei olla lapsen biologisia vanhempia. Lapsi on silti rakas. Parasta maailmassa.

Missä sairaalassa on näin tapahtunut, tämähän on skandaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/457 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vain haukkuu AP:ta...

Vierailija
64/457 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan mutta sun tekemä mielikuvitustesti ei todista yhtään mitään.

Viralliset testit täytyy tehdä, jotta isyys voidaan kumota.

Voi olla että tulos on 99,98% varmuudella että olet isä.

Hah.. Vaikkakin provohan tämä olikin

Samoissa labroissa niitä virallisiakin testejä monesti teetetään.

Ja tokihan voi teetättää virallisetkin testit tuon entisen päälle, jos sitä kerta vaaditaan, aikaahan ap:lla on vielä kokonainen vuosi saada isyys ja elatusvelvoite kumottua.

Mutta itse teetetty ei kelpaa isyyden vakuuksi eikä sen pois sulkemiseksi.

Kyllä sitä voi käyttää isyyden kumoamisen tukena silti, ja perusteena teetättää virallinen testi.

Virallisesti sillä ei tee mitään koska sitä ei voi virallisesti pitää todisteena. Eli ei siitä tukea ole. Pitää mennä virallisten teiden kautta että saat sen paperille millä voit kumota isyyden.

Vierailija
65/457 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko avioliitossa, sitten on pahempi juttu. Onhan siinä aikaa valittaa, onko se 2 v. 

Vierailija
66/457 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä hölmöt kuka nyt dna testiä tekee ilman epäilystä? Joten kuka kertoi että naisesi meni ja oli muitten kanssa?

Jokainen järjissään oleva isäoletettu

Minä kyllä sanoisin, että mieheni olisi ollut järjiltään silloin, jos olisi vaatinut testiä.

Lapsi pistettiin alulle häämatkalla, jolla olimme koko ajan kaksistaan. Hotellin piccolonko kanssa minä olisin kuksinut? Miehen istuessa kakalla?

Olisko se ollut sulta jotenkin pois jos se olisi teetättänyt testin?

No totta kai se olisi minulta pois. Hedelmöityksen ajankohta oli tarkkaan tiedossa, joten se piccolo todellakin olisi ollut ainoa mahdollisuus, ja aikaikkuna noin 15 min.

Jos miehellä olisi ollut tuollainen käsitys minusta, hän tuskin olisi päästänyt minua mukinoitta töihinkään. Koska eihän se isyystesti kerro mitään uskollisuudesta muuten kuin sen yhden aktin osalta. Postimieskin käy talomme liepeillä melkein joka päivä...

Mutta jos et edes tietäisi koko testistä että sellainen on teetetty, ellei tulos ole miehesi kannalta negatiivinen?

Enhän minä voi tietenkään tietää, vaikka mieheni tekisi mitä testejä hammasharjastani yön pimeydessä.

Mutta kuten sanottu: jos saisin tietää mieheni epäilleen minun olleen uskoton häämatkalla, jolla olimme käytännössä koko ajan yhdessä, niin juoksisin kyllä niin kauas, että tuleva lapsi saisi kasvaa rauhassa ilman tuota henkilöä lähellään.

Hajottaisit siis koko perheen vain siksi että miehesi ja lapsen isä on edes etäisesti epäillyt uskollisuuttasi?

Aika julmaa viatonta lasta kohtaan.

Julmempaa olisi, jos lapsi joutuisi kasvamaan vainoharhaisen isän kanssa. Tiedä mitä piruja hän näkisi lapsessaankin, jos ajattelee vaimon pettävän vessareissun aikana.

Entä jos siitä testin teettämisestä olisi jo vuosia, ja saisit nyt vasta tietää?

Ei muutaku perhe hajalle siltikin koska eihän lapsen tunteista tarvii tämmösissä tapauksissa välittää kun äidin tunteet on loukattu?

Miehiltä kuitenkin näemmä odotetaan, että pitäs vaan jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunut koska viaton lapsi.

Tuskin se mies olisi pystynyt vuosia elämään kanssani, jos olisi epäillyt minun häämatkalla kuksineen piccoloa vartin aikaikkunassa.

Työssäkäymiseni, harrastukseni ja muu elämäni olisi todennäköisesti saanut hänet sekaisin epäilyksestä. Joka päivä useita mahdollisuuksia...

Miksi oletat että miehesi epäilykset ei hälvenisi sen testituloksen myötä?

Jos mieheni ajattelisi, että minä olen valmis pettämään häntä ilman ehkäisyä vartin aikaikkunassa häämatkallamme, niin sen tason epäilykset eivät arjessa hälvene. Päinvastoin.

Ai... mitä se sun miehesi nyt ajattelee siis tällä hetkellä, kerro ihmeessä tästä telepaattisesta yhteydestä joka sulla ainoana ihmisenä maailmassa on.

Vierailija
67/457 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon joskus leikitellyt ajatuksella, että entä jos mulle selviäis er en olekaan lapseni biologinen äiti. Olisivat vauvat vaihtuneet sairaalassa kätilöillä.

En pystyis antamaan tätä väärää lasta pois, rakastaisin liikaa vaikkei biologinen olisikaan. Toki ottaisin myös biologisen lapseni, mutta en luopuisi tästä nykyisestä.

Ehkä miehet eivät kykene syvälliseen rakkauteen samalla lailla kuin naiset? Ovat luonteenlaajuudeltaan pinnallisempia ja ailahtavaisempia. Tänään rakasta lasta, huomenna en.

Tuollainen isän rakkaus on puupennin arvoista, toivottavasti et ikinä saa biologisialapsia. Et ansaitse niitä.

Rakkaudella ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä. Ihmiset haluavat omia biologisia lapsia ja voivat kyllä rakastaa lemmikkejä ja muiden lapsiakin, mutta he haluavat _omia biologisia_ lapsia. Kuinka vaikeaa tätä on ymmärtää?

Vierailija
68/457 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon joskus leikitellyt ajatuksella, että entä jos mulle selviäis er en olekaan lapseni biologinen äiti. Olisivat vauvat vaihtuneet sairaalassa kätilöillä.

En pystyis antamaan tätä väärää lasta pois, rakastaisin liikaa vaikkei biologinen olisikaan. Toki ottaisin myös biologisen lapseni, mutta en luopuisi tästä nykyisestä.

Ehkä miehet eivät kykene syvälliseen rakkauteen samalla lailla kuin naiset? Ovat luonteenlaajuudeltaan pinnallisempia ja ailahtavaisempia. Tänään rakasta lasta, huomenna en.

Tuollainen isän rakkaus on puupennin arvoista, toivottavasti et ikinä saa biologisialapsia. Et ansaitse niitä.

Pystyy ne miehetkin. Tai ainakin osa.

Meillä lapsi nukkuu isän kainalossa, eikä varmasti ole biologinen vanhempi, mutta varmasti olisi valmis antamaan jopa hengensä lapsen puolesta, niin rakas lapsi hänelle ja ilon antaja.

Vierailija
69/457 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei ole mitään oikeutta loukkaantua isyystestistä. Teidän täytyy oppia rakastamaan miestä. Ja se tarkoittaa myös miehiä, jotka tekevät isyystestin vaikka jokaisen lapsen kohdalla.

#tasaarvo

Vierailija
70/457 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kävi meillekin. Ja nyt lapsi on yli 2v ja 99% varmuudella minä tai mies ei olla lapsen biologisia vanhempia. Lapsi on silti rakas. Parasta maailmassa.

jos oot ollut raskaana ja lapsi sinusta tullut niin 100 varmasti oot lapsen äiti, isä? luoja aina tietää...

Vierailija
71/457 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tokihan voi teetättää virallisetkin testit tuon entisen päälle, jos sitä kerta vaaditaan, aikaahan ap:lla on vielä kokonainen vuosi saada isyys ja elatusvelvoite kumottua.

Kyllä sitä voi käyttää isyyden kumoamisen tukena silti, ja perusteena teetättää virallinen testi.

Virallisesti sillä ei tee mitään koska sitä ei voi virallisesti pitää todisteena. Eli ei siitä tukea ole. Pitää mennä virallisten teiden kautta että saat sen paperille millä voit kumota isyyden.

Kyllä se siihen asiaan vaikuttaa, vaikka sitä ei voi virallisena todisteena käyttääkään.

Vierailija
72/457 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikassa on tämä sarja jossa testataan isyyttä dna:lla. Jännä miten ne naiset esittää että mies on isä loppuun asti :DDDDDDDDDDD

Ikävä kertoa tämä, mutta se sarja on näytelty.

Vierailija
73/457 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä hölmöt kuka nyt dna testiä tekee ilman epäilystä? Joten kuka kertoi että naisesi meni ja oli muitten kanssa?

Jokainen järjissään oleva isäoletettu

Minä kyllä sanoisin, että mieheni olisi ollut järjiltään silloin, jos olisi vaatinut testiä.

Lapsi pistettiin alulle häämatkalla, jolla olimme koko ajan kaksistaan. Hotellin piccolonko kanssa minä olisin kuksinut? Miehen istuessa kakalla?

Olisko se ollut sulta jotenkin pois jos se olisi teetättänyt testin?

No totta kai se olisi minulta pois. Hedelmöityksen ajankohta oli tarkkaan tiedossa, joten se piccolo todellakin olisi ollut ainoa mahdollisuus, ja aikaikkuna noin 15 min.

Jos miehellä olisi ollut tuollainen käsitys minusta, hän tuskin olisi päästänyt minua mukinoitta töihinkään. Koska eihän se isyystesti kerro mitään uskollisuudesta muuten kuin sen yhden aktin osalta. Postimieskin käy talomme liepeillä melkein joka päivä...

Mutta jos et edes tietäisi koko testistä että sellainen on teetetty, ellei tulos ole miehesi kannalta negatiivinen?

Enhän minä voi tietenkään tietää, vaikka mieheni tekisi mitä testejä hammasharjastani yön pimeydessä.

Mutta kuten sanottu: jos saisin tietää mieheni epäilleen minun olleen uskoton häämatkalla, jolla olimme käytännössä koko ajan yhdessä, niin juoksisin kyllä niin kauas, että tuleva lapsi saisi kasvaa rauhassa ilman tuota henkilöä lähellään.

Hajottaisit siis koko perheen vain siksi että miehesi ja lapsen isä on edes etäisesti epäillyt uskollisuuttasi?

Aika julmaa viatonta lasta kohtaan.

Julmempaa olisi, jos lapsi joutuisi kasvamaan vainoharhaisen isän kanssa. Tiedä mitä piruja hän näkisi lapsessaankin, jos ajattelee vaimon pettävän vessareissun aikana.

Entä jos siitä testin teettämisestä olisi jo vuosia, ja saisit nyt vasta tietää?

Ei muutaku perhe hajalle siltikin koska eihän lapsen tunteista tarvii tämmösissä tapauksissa välittää kun äidin tunteet on loukattu?

Miehiltä kuitenkin näemmä odotetaan, että pitäs vaan jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunut koska viaton lapsi.

Tuskin se mies olisi pystynyt vuosia elämään kanssani, jos olisi epäillyt minun häämatkalla kuksineen piccoloa vartin aikaikkunassa.

Työssäkäymiseni, harrastukseni ja muu elämäni olisi todennäköisesti saanut hänet sekaisin epäilyksestä. Joka päivä useita mahdollisuuksia...

Miksi oletat että miehesi epäilykset ei hälvenisi sen testituloksen myötä?

Jos mieheni ajattelisi, että minä olen valmis pettämään häntä ilman ehkäisyä vartin aikaikkunassa häämatkallamme, niin sen tason epäilykset eivät arjessa hälvene. Päinvastoin.

Ai... mitä se sun miehesi nyt ajattelee siis tällä hetkellä, kerro ihmeessä tästä telepaattisesta yhteydestä joka sulla ainoana ihmisenä maailmassa on.

Juuri nyt olen saunan jälkeen jäähdyttelemässä pukuhuoneessa. Mies on toisella puolella taloa. Ehkä hän epäilee, että joulupukki on tullut savupiipun kautta hoitelemaan mut.

Toivottavasti kuitenkin ajattelee jotain muuta.

Vierailija
74/457 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi rakastaa naista, joka loukkaantuisi isyystestistä. Se on miehen OIKEUS!

Vierailija
75/457 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei ole mitään oikeutta loukkaantua isyystestistä. Teidän täytyy oppia rakastamaan miestä. Ja se tarkoittaa myös miehiä, jotka tekevät isyystestin vaikka jokaisen lapsen kohdalla.

#tasaarvo

Mutta se tarkoittaa ettet luota lastesi äitiin, ehkäpä sulla isommat traumat alla jos näin täytyy tehdä?

Sitä että jos vaimosi kysyy että käy sukupuoli testeissä joka toinen viikko koska miksi luottaisi ettet ole pettänyt tms.

Ehkäpä silloin kannattaa olla yksin.

Vierailija
76/457 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#tasaarvo

En minä ainakaan jokaista miestä rakasta, omaani vain.

Vierailija
77/457 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se siihen asiaan vaikuttaa, vaikka sitä ei voi virallisena todisteena käyttääkään.

No mutta jos menet oikeuteen sitä ei hyväksyttäisi. Kannattaa katsoa asiasta jos et tajua vaikka sulle selittää. Sama on jos joku haluaa isyyden tunnustaa myöhemmin ja on tehnyt kotitestejä tms ne ei merkkaa mitään. Sillä et saa sitä lasta tunnustettua omaksesi.

Vierailija
78/457 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos oot ollut raskaana ja lapsi sinusta tullut niin 100 varmasti oot lapsen äiti, isä? luoja aina tietää...

En usko että vauvat vahingossa nykypäivänä vaihtuisi missään sairaalassa, varsinkaan kun asiasta ei ole mitään julkisuudessakaan ollut, tuollaisesta isosta mokastahan pitäisi saada automaattisesti kenkää, kuin myös maksaa korvauksia uhreille.

Vierailija
79/457 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#tasaarvo

Mutta se tarkoittaa ettet luota lastesi äitiin, ehkäpä sulla isommat traumat alla jos näin täytyy tehdä?

Sitä että jos vaimosi kysyy että käy sukupuoli testeissä joka toinen viikko koska miksi luottaisi ettet ole pettänyt tms.

Miesten pettäminen ja naisten pettäminen _JA_ isyydestä valehtelu on kaksi eri asiaa.

Isyystesti on OIKEUS! MIEHEN OIKEUS!!!

Vierailija
80/457 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#tasaarvo

Miesten pettäminen ja naisten pettäminen _JA_ isyydestä valehtelu on kaksi eri asiaa.

Isyystesti on OIKEUS! MIEHEN OIKEUS!!!

No sittenhän sä voit tehdä jokaisen exän lapsille isyystestit ja jokaiselle jota facebookissa seuraat koska vaimosi epäilee että petit ja olet saanut lapsia toisten kanssa.

Koska se on sun oikeus tehdä se testi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi