En olekaan lapsen biologinen isä
Vuoden kerkesin luulemaan että lapsi on mun, mutta nyt sitten ilmenikin DNA-testin myötä etten olekaan.
On oksettava olo.
Kommentit (457)
Tiesin heti lapsen synnyttyä etten ole isä, lapsi oli mokkakahvin värinen käkkäräpää. Äitinsä on blondi sinisilmä kuten minäkin.
Vierailija kirjoitti:
kuulostaa vähä provolta tää ny ap, kuka huvikseen dna testiä tekee.. Smhm...
Nykyään niitä teettää aika monikin koska ovat kiinnostuneita näistä geenijutuista.
Ja aion kyllä jatkossa ehdottomasti suositella testien teettämistä jokaiselle miehelle joilla on lapsia tai lapsi tulossa.
ap
Onko lapsen äitikin tehnyt dna-testin, jos se vauva oikeasti vaihtuikin sairaalassa?
Vierailija kirjoitti:
Onko lapsen äitikin tehnyt dna-testin, jos se vauva oikeasti vaihtuikin sairaalassa?
Ei vauvat nykypäivänä enää sairaalassa vaihdu, ei varsinkaan suomessa missä niitä ei nykyään montaakaan päivässä koko maassa edes synny..
Laittaisin akan luiskaan välittömästi! Olisi kuollut minulle!
Miten ja missä se geenitesti tehdään? Voiko sen teettää ilman äidin suostumusta tai tietämättä?
Oliko äiti joulumuori vai hammaskeiju?
Mikset voisi olla isä lspselle? Vuoden kasvatit jo omanasi.
Vierailija kirjoitti:
Miten ja missä se geenitesti tehdään? Voiko sen teettää ilman äidin suostumusta tai tietämättä?
Niitä voi teettää useissa eri labroissa mitkä kyseisiä palveluja tarjoaa.
Voi teettää ilman äidin suostumusta ja tietoa... en tosin ymmärrä mitä merkitystä tuolla edes on, ellei tarkoituksena ole vartavasten estää totuuden esiintulo?
Vierailija kirjoitti:
Koska haluan kasvattaa ainoastaan omia lapsiani, enkä halua olla pettäjän kanssa missään tekemisissä missään muodossa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä hölmöt kuka nyt dna testiä tekee ilman epäilystä? Joten kuka kertoi että naisesi meni ja oli muitten kanssa?
Jokainen järjissään oleva isäoletettu
Minä kyllä sanoisin, että mieheni olisi ollut järjiltään silloin, jos olisi vaatinut testiä.
Lapsi pistettiin alulle häämatkalla, jolla olimme koko ajan kaksistaan. Hotellin piccolonko kanssa minä olisin kuksinut? Miehen istuessa kakalla?
Isyystesti pitäisi tehdä automaattisesti synnytyslaitoksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska haluan kasvattaa ainoastaan omia lapsiani, enkä halua olla pettäjän kanssa missään tekemisissä missään muodossa.
ap
Ei se lapsi ole sinulle mitään tehnyt. Itse en pystyisi hylkäämään lapsiani vaikka kuulisin etteivät olisi minun vertani, olisivat silti aina minun.
Amerikassa on tämä sarja jossa testataan isyyttä dna:lla. Jännä miten ne naiset esittää että mies on isä loppuun asti :DDDDDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä hölmöt kuka nyt dna testiä tekee ilman epäilystä? Joten kuka kertoi että naisesi meni ja oli muitten kanssa?
Jokainen järjissään oleva isäoletettu
Minä kyllä sanoisin, että mieheni olisi ollut järjiltään silloin, jos olisi vaatinut testiä.
Lapsi pistettiin alulle häämatkalla, jolla olimme koko ajan kaksistaan. Hotellin piccolonko kanssa minä olisin kuksinut? Miehen istuessa kakalla?
Olisko se ollut sulta jotenkin pois jos se olisi teetättänyt testin?
Sori vaan mutta sun tekemä mielikuvitustesti ei todista yhtään mitään.
Viralliset testit täytyy tehdä, jotta isyys voidaan kumota.
Voi olla että tulos on 99,98% varmuudella että olet isä.
Hah.. Vaikkakin provohan tämä olikin
Vierailija kirjoitti:
Tiesin heti lapsen synnyttyä etten ole isä, lapsi oli mokkakahvin värinen käkkäräpää. Äitinsä on blondi sinisilmä kuten minäkin.
Oliko siitetty sen kansallismielisten kesäleirin aikana vai tyttöjen illan jälkeen ravintelin vessassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei se lapsi ole sinulle mitään tehnyt. Itse en pystyisi hylkäämään lapsiani vaikka kuulisin etteivät olisi minun vertani, olisivat silti aina minun.
Ei ole lapsi mitään tehnyt, mutta lapsen äiti on.
Ja eihän vuoden ikäisellä lapsella kauaa mene kun on jo jonkun ihmisen unohtanut, äiti kerkee kyllä hyvin nappaamaan uuden tollon elättämään ja esittämään isiä.
En tiedä eikä kiinnosta.
Avoliitossa oltiin.
ap