Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minne vekkulius on kadonnut?

Vierailija
25.03.2023 |

Tykkään leikkisistä ja hyväntuulisista ihmisistä, mutta vekkulius on tiukassa nykyään, missä vekkulit?

Kommentit (122)

Vierailija
101/122 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on vekkuli.

Kuka teist käyttää nuuskaa?

Kuuluu jokaisella keikalla:D

Suurinosa alaikäisiä

Vierailija
102/122 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahavalta ei salli hauskanpitoa, kaikkien on vain raadettava edestakaisin työn ja kodin väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/122 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälähän mie oon. Ihan vaan teitin kiusaks höpöttelen hassuja täälä palstalla. Hih hih :) 

Vierailija
104/122 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS VEKKULI LÖYTYY HOUSUISTASI!

Vierailija
105/122 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Conan O Brien kävi v. 2006 Suomessa. Nykyään moni suuttuisi hänen piloistaan tai ei ymmärtäisi niitä.

Vierailija
106/122 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö lanseerata uusi termi vekkulimies? Olisi jossain kilttimiehen ja jännämiehen välimaastossa!.

Vierailija
107/122 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Conan O Brien kävi v. 2006 Suomessa. Nykyään moni suuttuisi hänen piloistaan tai ei ymmärtäisi niitä.

Vierailija
108/122 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältääkö fyysistä haittaa, taloudellista haittaa, kosmeettista haittaa?

Vähän liian huonoa velkulointia sitten. 

Vierailija
109/122 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisältääkö fyysistä haittaa, taloudellista haittaa, kosmeettista haittaa?

Vähän liian huonoa velkulointia sitten. 

Siis vekkulointia

Vierailija
110/122 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne Kataja on vekkuli. 

Vierailija
111/122 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks velkulii niinku vaik laittas jotsin jonkun elimistöön kun on tajuton tai puudutettuna? En tarkoita nyt seksiä. Ihsn muita juttuja ja muita paikkoja. 

Vierailija
112/122 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on vekkuli kikkeli josta irma tykkää

joorma

Vierailija
113/122 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on vaikea selittää sanoin, mutta mä vekkuloin avaamalla ovia. Olen keski-ikäinen nainen ja tykkään hämmentää tuntemattomia miehiä esim. ostoskeskuksissa pitämällä heille oven auki. Jotkut hämmentyy, jotkut ei anna (naisen) pitää heille ovea auki ja tulee pientä leikkimielistä "kinaa".

Parasta on, jos on monta avattavaa ovea lyhyen matkan aikana ja voi ottaa pienen kilpailun siitä, kumpi ehtii pitää toiselle enemmän ovia auki, esim. Helsingin Citycenterissä on tähän hyvä suora, kolme ovea, Stockallakin suht hyvä Espan puolella. Joskus on tullut hauska kilpakävely tuntemattoman kanssa, että kumpi ehtii ensin ovelle :) Viimeksi mies ei suostunut siihen, että olisin pitänyt hänelle ovea auki vaan repesi nauramaan, että hyvä yritys. 

Huom kaikki, en tee tätä joka päivä, muutaman kerran vuodessa osuu sopiva tilaisuus kohdalle.

Vierailija
114/122 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajat on niin vaikeat että monelta on hävinnyt elämästä ilo.

Itse olen juuri tämän takia löytänyt ilon ihan eri tavalla. Kun maailmaa katsoo niin eihän tällaista surrealistista paskaa jaksaisi vakavalla naamalla. Mieluummin sitä yrittää levittää iloa ja hymyä myös ympäristöön.

Vierailija
115/122 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spede oli vekkuli ja Veskukin oli. Nykyään he ovat maalituksen kohteet.

Spede oli oikeasti aika hankala luonne. Taitava bisneksissä ja luova kyllä. Hauska ei ollut siviilissä niin kuin ei yleensäkään nämä hauskuuttajat. Se on vain ammattirooli.

Vierailija
116/122 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö lanseerata uusi termi vekkulimies? Olisi jossain kilttimiehen ja jännämiehen välimaastossa!.

Politiikassa ja senssipalstoilla piisaa vekkuleita.

Vierailija
117/122 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä on vaikea selittää sanoin, mutta mä vekkuloin avaamalla ovia. Olen keski-ikäinen nainen ja tykkään hämmentää tuntemattomia miehiä esim. ostoskeskuksissa pitämällä heille oven auki. Jotkut hämmentyy, jotkut ei anna (naisen) pitää heille ovea auki ja tulee pientä leikkimielistä "kinaa".

Parasta on, jos on monta avattavaa ovea lyhyen matkan aikana ja voi ottaa pienen kilpailun siitä, kumpi ehtii pitää toiselle enemmän ovia auki, esim. Helsingin Citycenterissä on tähän hyvä suora, kolme ovea, Stockallakin suht hyvä Espan puolella. Joskus on tullut hauska kilpakävely tuntemattoman kanssa, että kumpi ehtii ensin ovelle :) Viimeksi mies ei suostunut siihen, että olisin pitänyt hänelle ovea auki vaan repesi nauramaan, että hyvä yritys. 

Huom kaikki, en tee tätä joka päivä, muutaman kerran vuodessa osuu sopiva tilaisuus kohdalle.

Pelottavaa olisi tuollaisen ahdistelemaksi joutua.

Vierailija
118/122 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyään uskalla olla enää millään tavalla vekkuli. Joku kokee sen kuitenkin ahdistavaksi ja tekee ilmiannon. Parempi olla naama näkkärillä ja kanssaihmisiä huomioimatta. Se on maan tapa.

Vierailija
119/122 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janne Kataja on vekkuli. 

Janne Kataja on lähinnä typerys!

Vierailija
120/122 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytteessä kiihottamisesta kansanryhmää vastaan tai teilattavana woke- tai deimarkkinoilla