Minne vekkulius on kadonnut?
Tykkään leikkisistä ja hyväntuulisista ihmisistä, mutta vekkulius on tiukassa nykyään, missä vekkulit?
Kommentit (122)
Rahavalta ei salli hauskanpitoa, kaikkien on vain raadettava edestakaisin työn ja kodin väliä.
Täälähän mie oon. Ihan vaan teitin kiusaks höpöttelen hassuja täälä palstalla. Hih hih :)
JOS VEKKULI LÖYTYY HOUSUISTASI!
Conan O Brien kävi v. 2006 Suomessa. Nykyään moni suuttuisi hänen piloistaan tai ei ymmärtäisi niitä.
Pitäisikö lanseerata uusi termi vekkulimies? Olisi jossain kilttimiehen ja jännämiehen välimaastossa!.
Vierailija kirjoitti:
Conan O Brien kävi v. 2006 Suomessa. Nykyään moni suuttuisi hänen piloistaan tai ei ymmärtäisi niitä.
Sisältääkö fyysistä haittaa, taloudellista haittaa, kosmeettista haittaa?
Vähän liian huonoa velkulointia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Sisältääkö fyysistä haittaa, taloudellista haittaa, kosmeettista haittaa?
Vähän liian huonoa velkulointia sitten.
Siis vekkulointia
Onks velkulii niinku vaik laittas jotsin jonkun elimistöön kun on tajuton tai puudutettuna? En tarkoita nyt seksiä. Ihsn muita juttuja ja muita paikkoja.
minulla on vekkuli kikkeli josta irma tykkää
joorma
Tätä on vaikea selittää sanoin, mutta mä vekkuloin avaamalla ovia. Olen keski-ikäinen nainen ja tykkään hämmentää tuntemattomia miehiä esim. ostoskeskuksissa pitämällä heille oven auki. Jotkut hämmentyy, jotkut ei anna (naisen) pitää heille ovea auki ja tulee pientä leikkimielistä "kinaa".
Parasta on, jos on monta avattavaa ovea lyhyen matkan aikana ja voi ottaa pienen kilpailun siitä, kumpi ehtii pitää toiselle enemmän ovia auki, esim. Helsingin Citycenterissä on tähän hyvä suora, kolme ovea, Stockallakin suht hyvä Espan puolella. Joskus on tullut hauska kilpakävely tuntemattoman kanssa, että kumpi ehtii ensin ovelle :) Viimeksi mies ei suostunut siihen, että olisin pitänyt hänelle ovea auki vaan repesi nauramaan, että hyvä yritys.
Huom kaikki, en tee tätä joka päivä, muutaman kerran vuodessa osuu sopiva tilaisuus kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Ajat on niin vaikeat että monelta on hävinnyt elämästä ilo.
Itse olen juuri tämän takia löytänyt ilon ihan eri tavalla. Kun maailmaa katsoo niin eihän tällaista surrealistista paskaa jaksaisi vakavalla naamalla. Mieluummin sitä yrittää levittää iloa ja hymyä myös ympäristöön.
Vierailija kirjoitti:
Spede oli vekkuli ja Veskukin oli. Nykyään he ovat maalituksen kohteet.
Spede oli oikeasti aika hankala luonne. Taitava bisneksissä ja luova kyllä. Hauska ei ollut siviilissä niin kuin ei yleensäkään nämä hauskuuttajat. Se on vain ammattirooli.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö lanseerata uusi termi vekkulimies? Olisi jossain kilttimiehen ja jännämiehen välimaastossa!.
Politiikassa ja senssipalstoilla piisaa vekkuleita.
Vierailija kirjoitti:
Tätä on vaikea selittää sanoin, mutta mä vekkuloin avaamalla ovia. Olen keski-ikäinen nainen ja tykkään hämmentää tuntemattomia miehiä esim. ostoskeskuksissa pitämällä heille oven auki. Jotkut hämmentyy, jotkut ei anna (naisen) pitää heille ovea auki ja tulee pientä leikkimielistä "kinaa".
Parasta on, jos on monta avattavaa ovea lyhyen matkan aikana ja voi ottaa pienen kilpailun siitä, kumpi ehtii pitää toiselle enemmän ovia auki, esim. Helsingin Citycenterissä on tähän hyvä suora, kolme ovea, Stockallakin suht hyvä Espan puolella. Joskus on tullut hauska kilpakävely tuntemattoman kanssa, että kumpi ehtii ensin ovelle :) Viimeksi mies ei suostunut siihen, että olisin pitänyt hänelle ovea auki vaan repesi nauramaan, että hyvä yritys.
Huom kaikki, en tee tätä joka päivä, muutaman kerran vuodessa osuu sopiva tilaisuus kohdalle.
Pelottavaa olisi tuollaisen ahdistelemaksi joutua.
Ei nykyään uskalla olla enää millään tavalla vekkuli. Joku kokee sen kuitenkin ahdistavaksi ja tekee ilmiannon. Parempi olla naama näkkärillä ja kanssaihmisiä huomioimatta. Se on maan tapa.
Vierailija kirjoitti:
Janne Kataja on vekkuli.
Janne Kataja on lähinnä typerys!
Syytteessä kiihottamisesta kansanryhmää vastaan tai teilattavana woke- tai deimarkkinoilla
Kuka teist käyttää nuuskaa?
Kuuluu jokaisella keikalla:D
Suurinosa alaikäisiä