Minne vekkulius on kadonnut?
Tykkään leikkisistä ja hyväntuulisista ihmisistä, mutta vekkulius on tiukassa nykyään, missä vekkulit?
Kommentit (122)
Euroviisu vm 1988. Ja Pepe Willberg tehnyt tarttuvan sävelen. Varmaan tässä vekkuliutta nostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin joskus leikkiä kuin lapset. Perustetaanko sellainen kerho. Olisiko siellä kivaa ainakin hetken aikaa.
Tän kirjoittaja on varmaan se seurakunnan kerhossa lapsena esiintynyt keski-ikäinen nainen
Tässä yksi vekkuli, savolaisethan niitä on. Muuta sinne.
Mielestäni Silent Library kuuluu ehdottomasti vekkuleimmat tv-ohjelmat listaukseen. Näin esimerkkinä.
Mä olen, mut vain kohtuu tutussa porukassa. On niin paljon kaikenlaisia mielensä pahoittajia nykyään niin helpompi olla totinen tuolla julkisilla paikoilla. Töissä, kotona ja harrastuksissa voi sitten rauhassa olla vekkuli.
Aika velikultia, oliko se nyt Tuntemattoman sotilaan viimeiset sanat. Itsekin pidän
huumorinsävytteisistä ja nauravista ihmisistä.
Heitä voi löytää yllättävistä paikoista, jos
vaan viitsii jutella ihmisten kanssa.
Kukaan ei jaksa enää olla vekkuli. Työ vie kaikki mehut, kaikki on vakavat ilmeet naamalla puurtamassa.
Woke ym. on tuhonnut huumorin. Näyttää siltä että ainoa ilo jota suuri osa itseään täynnä olevista tärkeilijoistä huumorista saa on se kun maanisen tonkimisen jälkeen löytää sieltä jonkun asian josta joku vähemmistö saattaisi loukkaantua ja menee sitten tohkeissaan someen pöyristymään.
Miksi täältä ollaan poistettu että Kirsi alm -Siira on selvä vekkuli, oikein pursuu sitä. Jotkut vaan OVAT vekkuleita. Syntymävekkuleita.
Mikael KIVIVUORI! Siinäpä oikea vekkuleitten vekkuli! Huippulääkäri.
Mielensä pahoittaminen ja toisen latistaminen.
Vierailija kirjoitti:
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2010/01/27/kokkelivekkulit-pablo-ja-ransu
Menneisyyteen jäivät. Muuten, eikös tuo ole Seppo Taalasmaa eikä joku Pablo?
Eikös joku toinenkin Pablo ollut kokkelibisneksissä?
Minä olen vekkuli-kekkuli ja niin on avovaimonikin.
Typeriä "pränkkejä" ehkä nykyään katsellaan Tiktokista ja Youtubesta, ja mukasivaltavia pilkkakirjoituksia tehdään ympäri nettiä, mutta juuri se hyväntahtoinen, hymyilyttävä vekkulius on sitä mitä kaivattaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne sensuroidaan täältä aina pois. Ei saa enää nauraa eikä vitsailla.
B
Vekkulius elää vain livenä. Bittiavaruus tappaa vekkuliuden, koska vekkulius tarvitsee eleet ja ilmeet ollakseen ymmärrettävää.
Mutta eikä Munsalan pukutyyppi ollutkin aika vekkuli ja se joka ääkkösti tai sitten sekin joka kysyi mitä jos miehesi on muuttunut 4 cm kokoiseksi? (Siis koko mies)
Oliko tämä se perhe, joka asui 1,5 neliön talossa?
Ja on vekkuleita Suomessakin, ainakin Itä-Suomessa.
Odottakaamme nyt vekkulimiehiä? Naisilla on huumoria taas.
Oletteko katsoneet Youtubelta kanavaa Aaarejahti, Siinäpä on vekkuli aarteitten metsästäjä, täyttää kriteerit kyllä!
Joo, hän on! Sopivan löylynlyömä lookki pottatukkineen. Semmoisen vähän lapsekkaat siniset silmät, jotka poikkeaa massasta.