Tuleeko teillä isoja hyytymiä kuukautisten seassa??
Tunnen oikein kun ne putoaa pöksyihin (tai siteeseen) Mulla on runsaat menkat ollut aina ja endometrioosi todettumutta kyllä niitä hyytymiä aina pelästyy
Kommentit (48)
Tulee oikein kunnon isoja sattumia. Kunnon mollukoita. Ihan kuin mansikkahilloa.
Vierailija kirjoitti:
Oikein pelästyy välillä kun pöntöstä kuuluu plumps kuukautisten aikana. Hb mennyt huonoksi myös, rautaa aloin syömään.
Ota kierukka, ei se rauta auta kun joka kuukausi menetät näitä isoja veriklimppejä verta.
Vierailija kirjoitti:
Tulee oikein kunnon isoja sattumia. Kunnon mollukoita. Ihan kuin mansikkahilloa.
🤤
Miksi nämä asiat inhottaa joitakin?
Luuleeko ne, että me ollaan jotain satuolentoja, joilla ei ole sisäisiä lisääntymiselimiä, ja kaikki on siistiä ja sievää?
Vierailija kirjoitti:
joillekkin koronarokotteet aiheuttanu verihyytymiä. yksi mahdollinen syy ainakin ja sitä ei kannata sivuuttaa. näistä koronarokotteen mahdollisista haitoista on hyvä alkaa puhumaan avoimesti niin ei jää yksi mahdollinen aiheuttaja sivuutettua. juuriongelma on kuitenkin tärkein löytää.
Entä jos näitä hyytymiä tullut jo ennen koko pandemiaa ja rokotteita?
T. Eri
Ne "hyytymät" ovat kohdun limakalvon palasia. Kuukautisveressä ei ole hyytymistekijöitä.
Joo tulee. Vittumaista on se että juuri kun luulen menkkojen loppuvan noin viidentenä päivänä tämä alkaa löllerövaihe. Tekee muuten kamalasti mieli hyytelöä nyt kuukautisten aikaan. Jellykarkkeja, hyytelöhyytelöä, hyydykekakkua jne. Mites muilla? En saa syödä hyydeä koska maksa-arvot koholla.
Minulla on aina tullut isoja limakalvonkappaleita. En ole koskaan sitä säikähtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joillekkin koronarokotteet aiheuttanu verihyytymiä. yksi mahdollinen syy ainakin ja sitä ei kannata sivuuttaa. näistä koronarokotteen mahdollisista haitoista on hyvä alkaa puhumaan avoimesti niin ei jää yksi mahdollinen aiheuttaja sivuutettua. juuriongelma on kuitenkin tärkein löytää.
T. Eri
Varmaankin sitten on syy poliorokotteesta..
Vierailija kirjoitti:
koronarokote?
Ai miten se vaikutti jo viime vuosituhannella? Minulla tuli todella isoja hyytymiä jo viime vuosituhannella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Eri
Varmaankin sitten on syy poliorokotteesta..
Koronarokotteet toimii takautuvasti 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Eri
Minulla tullut teini-iästä asti. Vauvan jälkeen on tullut vähemmän, kuukautiset muutenkin helpottivat.
Mulla tulee joka kerta kuukautisten mukana hyytymiä, pienempiä ja isompia. Todella inhottava tunne kun on istunut jonkin aikaa, ja sitten kun nousee ylös, valtava verihumpsahdus hyytymineen valuu siteeseen. Helposti menee tuossa tilanteessa housujenkin läpi. Olisi kai viisasta käydä gynellä...
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee joka kerta kuukautisten mukana hyytymiä, pienempiä ja isompia. Todella inhottava tunne kun on istunut jonkin aikaa, ja sitten kun nousee ylös, valtava verihumpsahdus hyytymineen valuu siteeseen. Helposti menee tuossa tilanteessa housujenkin läpi. Olisi kai viisasta käydä gynellä...
Jep sama! Ja mulla sitä verta hulahtaa joskus ihan outoihin paikkoihin, kerrankin tuli läikkä melkein housujen vetoketjun kohdalle. Onneks en ollut julkisella paikalla silloin ja kylmä vesi sekä sappisaippua käden ulottuvilla, ei menneet pöksyt pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla runsastui n. 45-vuotiaana ja sen jälkeen alkanut tulla isoja hyytymiä. Tosi isojakin tulee etenkin aamuisin kun veri pääsee pois emättimestä. Ei ole limakalvoa vaan ihan hyytymiä.
Mulla kun herään kaikki veret valuu housuihin ja ei kerkee eesss vessaan
Sen aikaa pystyy kyllä pidättelemään jos on koskaan ollut pissahädässä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on alkanut tulla, vissiin esivaihdevuodet päällä. Sellaisia 2 euron kolikon kokoisia klönttejä, isompiakin välillä.
Mulla tuli näitä esivaihdevuosissa. Tuntui oikein kun iso klöntti tuli ja seuraavaksi oli kiire mennä vaihtamaan sidettä ettei tulvi yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Eri
Jep, mulla on tullut aina.
joskus oli jossain että nainen saa huomaamattaan keskenmenoja, esim juuri kuukautisten aikaan, voisko noi olla niitä...keskenmenoja siis kuukautisten aikaan?
Kuule, kyllä tulee nyrkin kokosia palluroita. Ei ole rokotusta. Noo tämä on tämmöstä.