Tuleeko teillä isoja hyytymiä kuukautisten seassa??
Tunnen oikein kun ne putoaa pöksyihin (tai siteeseen) Mulla on runsaat menkat ollut aina ja endometrioosi todettumutta kyllä niitä hyytymiä aina pelästyy
Kommentit (48)
Joskus nuorena kerran. Säikäytti kyllä.
Tulee hyytymiä kyllä, en nyt sitten tiedä ovatko isoja Mitenhän sen määrittelis? No mutta, tunnen kanssa ne jos käytän sidettä tms. Yleensä kyllä tamponia osittain juuri tuon takia
Vierailija kirjoitti:
Tulee hyytymiä kyllä, en nyt sitten tiedä ovatko isoja Mitenhän sen määrittelis? No mutta, tunnen kanssa ne jos käytän sidettä tms. Yleensä kyllä tamponia osittain juuri tuon takia
No mulla oli ainakin sellainen kahden juustonaksun kokoinen, entäs sulla?
Vierailija kirjoitti:
Inhottavaa täällä puhua aiheesta. Inhottavaa.Lopettakaa.
Aina voi ohittaa keskustelun jos noin inhottaa. Ei ole pakko tulla lukemaan ja kommentoimaan.
Mulla on alkanut tulla, vissiin esivaihdevuodet päällä. Sellaisia 2 euron kolikon kokoisia klönttejä, isompiakin välillä.
Vierailija kirjoitti:
Hyytymä
HYYTYYYMÄÄÄÄÄÄÄ
PloplötsplöööööörtHYYTYMÄ
Oikein pelästyy välillä kun pöntöstä kuuluu plumps kuukautisten aikana. Hb mennyt huonoksi myös, rautaa aloin syömään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia puheenaihe
Aina on tullut hyytymiä, välillä tuntuu kuin synnyttäisi, vaikkeivät olekaan kuin ehkä 1-2cm kokoisia. Se on kohdun limakalvoa, normaali juttu.
Siis eikö se ole sitä kohdun limakalvoa mikä tulee ulos eikä varsinaisesti hyytymiä? Näin itse ainakin ajatellut.
Vierailija kirjoitti:
Aina on tullut hyytymiä, välillä tuntuu kuin synnyttäisi, vaikkeivät olekaan kuin ehkä 1-2cm kokoisia. Se on kohdun limakalvoa, normaali juttu.
No mulla tulee tosi isoja. Mutta mulla on todettu endometrioosi ja runsaat menkat.
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö se ole sitä kohdun limakalvoa mikä tulee ulos eikä varsinaisesti hyytymiä? Näin itse ainakin ajatellut.
Runsaat kuukautiset aiheuttavat verihyytymiä, ei ole limakalvoa.
🍄🏵
Se on vain verta ja limakalvon riekaleita.
Tuli kun käytin ehkäisykapselia ja oli yhtä runsaat lähes jatkuvat menkat kuin parina ekana päivänä jälkivuoto oli synnytysten jälkeen o.O hyytymä tuli myös kappelin poistamisen jälkeen vielä seuraavissa menkoissa noin kolmen kierron verran. Nyt poistosta 8 kk ja menkat epäsäännölliset edelleen, kierto 28-46 pv, yleensä yli 35. Ei ole mitään tauteja tai solumuutoksia, pelkkä tuo kapseli riitti pilaamaan koko kellon tarkan kiertoni.
Mulla runsastui n. 45-vuotiaana ja sen jälkeen alkanut tulla isoja hyytymiä. Tosi isojakin tulee etenkin aamuisin kun veri pääsee pois emättimestä. Ei ole limakalvoa vaan ihan hyytymiä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla runsastui n. 45-vuotiaana ja sen jälkeen alkanut tulla isoja hyytymiä. Tosi isojakin tulee etenkin aamuisin kun veri pääsee pois emättimestä. Ei ole limakalvoa vaan ihan hyytymiä.
Mulla kun herään kaikki veret valuu housuihin ja ei kerkee eesss vessaan
Vierailija kirjoitti:
joillekkin koronarokotteet aiheuttanu verihyytymiä. yksi mahdollinen syy ainakin ja sitä ei kannata sivuuttaa. näistä koronarokotteen mahdollisista haitoista on hyvä alkaa puhumaan avoimesti niin ei jää yksi mahdollinen aiheuttaja sivuutettua. juuriongelma on kuitenkin tärkein löytää.
En ole ottanut rokoktteita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joillekkin koronarokotteet aiheuttanu verihyytymiä. yksi mahdollinen syy ainakin ja sitä ei kannata sivuuttaa. näistä koronarokotteen mahdollisista haitoista on hyvä alkaa puhumaan avoimesti niin ei jää yksi mahdollinen aiheuttaja sivuutettua. juuriongelma on kuitenkin tärkein löytää.
En ole ottanut rokoktteita
hyvä, että et ole ottanut. sitten syy löytyy jostain muualta. onnea.
hyytymä 8cm