Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko teillä isoja hyytymiä kuukautisten seassa??

Vierailija
25.03.2023 |

Tunnen oikein kun ne putoaa pöksyihin (tai siteeseen) Mulla on runsaat menkat ollut aina ja endometrioosi todettumutta kyllä niitä hyytymiä aina pelästyy

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyytymä 8cm

Vierailija
2/48 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena kerran. Säikäytti kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee hyytymiä kyllä, en nyt sitten tiedä ovatko isoja Mitenhän sen määrittelis? No mutta, tunnen kanssa ne jos käytän sidettä tms. Yleensä kyllä tamponia osittain juuri tuon takia

Vierailija
4/48 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee hyytymiä kyllä, en nyt sitten tiedä ovatko isoja Mitenhän sen määrittelis? No mutta, tunnen kanssa ne jos käytän sidettä tms. Yleensä kyllä tamponia osittain juuri tuon takia

No mulla oli ainakin sellainen kahden juustonaksun kokoinen, entäs sulla?

Vierailija
5/48 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottavaa täällä puhua aiheesta. Inhottavaa.Lopettakaa. 

Aina voi ohittaa keskustelun jos noin inhottaa. Ei ole pakko tulla lukemaan ja kommentoimaan.

Vierailija
6/48 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alkanut tulla, vissiin esivaihdevuodet päällä. Sellaisia 2 euron kolikon kokoisia klönttejä, isompiakin välillä.

Vierailija
7/48 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyytymä

HYYTYYYMÄÄÄÄÄÄÄ

PloplötsplöööööörtHYYTYMÄ

Vierailija
8/48 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein pelästyy välillä kun pöntöstä kuuluu plumps kuukautisten aikana. Hb mennyt huonoksi myös, rautaa aloin syömään.

Vierailija
9/48 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia puheenaihe

Vierailija
10/48 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on tullut hyytymiä, välillä tuntuu kuin synnyttäisi, vaikkeivät olekaan kuin ehkä 1-2cm kokoisia. Se on kohdun limakalvoa, normaali juttu.

Vierailija
11/48 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö se ole sitä kohdun limakalvoa mikä tulee ulos eikä varsinaisesti hyytymiä? Näin itse ainakin ajatellut.

Vierailija
12/48 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on tullut hyytymiä, välillä tuntuu kuin synnyttäisi, vaikkeivät olekaan kuin ehkä 1-2cm kokoisia. Se on kohdun limakalvoa, normaali juttu.

No mulla tulee tosi isoja. Mutta mulla on todettu endometrioosi ja runsaat menkat.

Vierailija
13/48 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🍓🍒🍎🍉🍅🌶🥩🛑🛑

Hyytymä!

Vierailija
14/48 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö se ole sitä kohdun limakalvoa mikä tulee ulos eikä varsinaisesti hyytymiä? Näin itse ainakin ajatellut.

Runsaat kuukautiset aiheuttavat verihyytymiä, ei ole limakalvoa.

Vierailija
15/48 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🍄🏵

Se on vain verta ja limakalvon riekaleita.

Vierailija
16/48 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kun käytin ehkäisykapselia ja oli yhtä runsaat lähes jatkuvat menkat kuin parina ekana päivänä jälkivuoto oli synnytysten jälkeen o.O hyytymä tuli myös kappelin poistamisen jälkeen vielä seuraavissa menkoissa noin kolmen kierron verran. Nyt poistosta 8 kk ja menkat epäsäännölliset edelleen, kierto 28-46 pv, yleensä yli 35. Ei ole mitään tauteja tai solumuutoksia, pelkkä tuo kapseli riitti pilaamaan koko kellon tarkan kiertoni.

Vierailija
17/48 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla runsastui n. 45-vuotiaana ja sen jälkeen alkanut tulla isoja hyytymiä. Tosi isojakin tulee etenkin aamuisin kun veri pääsee pois emättimestä. Ei ole limakalvoa vaan ihan hyytymiä.

Vierailija
18/48 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla runsastui n. 45-vuotiaana ja sen jälkeen alkanut tulla isoja hyytymiä. Tosi isojakin tulee etenkin aamuisin kun veri pääsee pois emättimestä. Ei ole limakalvoa vaan ihan hyytymiä.

Mulla kun herään kaikki veret valuu housuihin ja ei kerkee eesss vessaan

Vierailija
19/48 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joillekkin koronarokotteet aiheuttanu verihyytymiä. yksi mahdollinen syy ainakin ja sitä ei kannata sivuuttaa. näistä koronarokotteen mahdollisista haitoista on hyvä alkaa puhumaan avoimesti niin ei jää yksi mahdollinen aiheuttaja sivuutettua. juuriongelma on kuitenkin tärkein löytää.

En ole ottanut rokoktteita

Vierailija
20/48 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joillekkin koronarokotteet aiheuttanu verihyytymiä. yksi mahdollinen syy ainakin ja sitä ei kannata sivuuttaa. näistä koronarokotteen mahdollisista haitoista on hyvä alkaa puhumaan avoimesti niin ei jää yksi mahdollinen aiheuttaja sivuutettua. juuriongelma on kuitenkin tärkein löytää.

En ole ottanut rokoktteita

hyvä, että et ole ottanut. sitten syy löytyy jostain muualta. onnea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi