Näytätkö vanhalta?
Kommentit (16)
Vanhemmalta kuin ikäiseni. :-(
N27
Joltain kuullut suoraan ja sitten kuullut niitä ns. Juoruja
Vierailija kirjoitti:
Joltain kuullut suoraan ja sitten kuullut niitä ns. Juoruja
Reppana :(
Kymmenen vuotta nuoremmalta.Hieman kiusallista kun nuoremmat miehet ovat kiinnostuneita. Selitä siinä sitten ikääsi...
Tulipa hyvä mieli kiitos tästä :)
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen vuotta nuoremmalta.Hieman kiusallista kun nuoremmat miehet ovat kiinnostuneita. Selitä siinä sitten ikääsi...
Kiimakolleille riittää kun ruumiinlämpö pysyy samana. Sinä höppänä vielä muuta kuvittelet.
Onko kova loukkaus jos kysyy 18-vuotiaalta Kelan edessä että jokos rouvalle on tullut tämän kuun eläke tilille?
Näytän. Mutta enhän mä nuori enää olekaan kun täytän pian 45. On ollut tässä viimevuodet pahaa stressiä, se tuntui vanhentavan oikein rytinällä. Hiuksetkin putoili päästä, että nyt on sellainen kiva pultsari look😀. Mutta sellasta se elämä on. Voiko muuten pahasti rupsahtaneelle iholle tehdä jotain? Mulla nimittäin on rahaa nyt kun sain perintöä, että mitä tälle voisi olla tehtävissä? Joskus telkkarista näin happokuorinnan, mutta se oli kyllä liian rajun näköistä kun naamanahka irtoaa ja sitä ei saa nyppiä, mä en pystyisi olemaan nyppimättä.
Tuttava on vanhentunut. Hävettää sen puolesta.
Näytän varmaan ihan ikäiseltäni.
Sen sijaan huomattavasti ikäistään vanhemmilta näyttävät Jere Karalahti! Jarkko Eve ja Ilkka Heiskalan.