Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiat joita vielä yli 40- vuotiaanakaan ymmärrä

Vierailija
25.03.2023 |

Minä oon 42 enkä vieläkään ymmärrä politiikasta mitään. Esimerkkinä mikä on vasemmisto, oikeisto ja mitä näitä nyt on. Uutisia katsellessa vaan nyökyttelen kun puoliso jotakin kommentoi. Enkä myöskään ymmärrä miten loton porukkapelit toimii. Ja miten Visa luottokortti käytännössä toimii. Siksi en oo sitä hommannu. Normi debit vain. Ja jos joku näistä asioista mulle tekis selonteon niin taas vaan nyökyttelisin vaikken ymmärtäis.. Onko muilla tän ikäsillä ymmärtämisessä ongelmaa😂

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinä olet syntynyt perheeseen jossa ei neuvota perusasioita? Äidit ja isät yleensä auttaa lapsiaan noissa tilanteissa. Kaikki vanhemmat viitsi, osaa, jaksa, tai ovat itsekin tynnyrissä kasvaneet. Yksin on vaikea opetella kaikkea ja vierailta ei kehtaa kysyä.

Vierailija
42/42 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kommenteista. Olen siis kouluttamaton ja tynnyrissä kasvanut ihminen kun en ole kartalla aloituksessa mainituista asioista. Ja kaikille teille toivoisin hieman pilkettä silmäkulmaan ja pikkuisen huumoritajua lisää. Ihanaa kevättä kaikille! Terveisin ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme