Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiat joita vielä yli 40- vuotiaanakaan ymmärrä

Vierailija
25.03.2023 |

Minä oon 42 enkä vieläkään ymmärrä politiikasta mitään. Esimerkkinä mikä on vasemmisto, oikeisto ja mitä näitä nyt on. Uutisia katsellessa vaan nyökyttelen kun puoliso jotakin kommentoi. Enkä myöskään ymmärrä miten loton porukkapelit toimii. Ja miten Visa luottokortti käytännössä toimii. Siksi en oo sitä hommannu. Normi debit vain. Ja jos joku näistä asioista mulle tekis selonteon niin taas vaan nyökyttelisin vaikken ymmärtäis.. Onko muilla tän ikäsillä ymmärtämisessä ongelmaa😂

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tynnyrissä sä oot elänyt? Mikä on sun koulutustaso?

Vierailija
2/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ymmärrä, koska sua ei kiinnosta ottaa selvää. Pikainen googlaus antaa vastauksen sun kaikkiin ihmetyksen aiheisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nuo asiat tuli selväksi noin 20v sitten.

Vierailija
4/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään ongelmia. Onko sinulla koskaan ollut mitään hoitokontaktia missä olisi katsottu oletko mahdollisesti kehitysvammainen? Tosin moni kehitysvammainenkin tajuaa nuo asiat...

Vierailija
5/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin imurista taas uuden vipstaakin ja en tajua mikä se on. Joku ripustukseen liittyvä osa kaiketi siinä. Kakkoskuva ja minivarren päällä (vai alla), tuleekohan linkki oikein. https://allegro.pl/oferta/szczotka-do-odkurzacza-electrolux-ultra-silen…

Vierailija
6/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas negatiivista kommenttia

Vierailija
7/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se tähän liittyy, koulutustaso?

Vierailija
8/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska. Tuttua.

Vierailija
9/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nelikymppisenäkään ymmärrä miten aikuiset ihmiset eivät ymmärrä että valtion velkaantuminen on ongelma.

Vierailija
10/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on niin tytperä!

Vierailija
11/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy ihan siihen, että asioista pitää ottaa itse selvää, kun opiskelee korkeakoulussa. Kaikkia vastauksia ei kaadeta sun päähän suoraan, vaan itse pitää pohtia ja miettiä ja etsiä,

Vierailija
12/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti kun puoliso hoitaa kaikki asiat niin ei itse sitten osaa tehdä mitään.

Vierailija
13/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy ihan siihen, että asioista pitää ottaa itse selvää, kun opiskelee korkeakoulussa. Kaikkia vastauksia ei kaadeta sun päähän suoraan, vaan itse pitää pohtia ja miettiä ja etsiä,[/

Mene sinä korkeakoulus kaa muualle.

Vierailija
14/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy ihan siihen, että asioista pitää ottaa itse selvää, kun opiskelee korkeakoulussa. Kaikkia vastauksia ei kaadeta sun päähän suoraan, vaan itse pitää pohtia ja miettiä ja etsiä,[/

Mene sinä korkeakoulus kaa muualle.

Miksi? Minä vastasin kysymykseen ja sinulle ei kelpaa nyt selvä vastaus.

Vierailija
15/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on niin tytperä!

On eri tavalla ajattelevia ihmisiä, eikä sellaisia pidä väheksyä jotka eivät yllä samanlaisiin tiedollista osaamista vaativiin kuin mitä itse.

Vierailija
16/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul ois yks juttu mut en viitti sitä tänne laittaa koska alottajaki sai heti niin negaa vastausta. Onko ihmisil näin paha olo että pitää heti lytätä. Kaikki ottaa nii tosissaa nää jutut.

Vierailija
17/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan 40v, mutta yhtä juttua en ymmärrä. Miksi ulkomailta pitää saada ihmisiä paikkaamaan työvoimapulaa? Miksi Suomessa jo olevat ulkomaalaiset ja suomalaiset eivät kelpaa?

Vierailija
18/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lääkäriin pitää mennä mahataudissa.

Miten se lääkäri muka osaa sen paremmin todistaa, että olen kipeä kuin esimieskään.

Vierailija
19/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen yli neljänkymmenen ja politiikka on alkanut jollain lailla kiinnostaa vasta viime vuosina (aina olen silti äänestänyt). Tuntuu hirveältä suolta perehtyä aiheeseen. Eilen just sattui Ylellä juttu äänteen laskemisesta, en sitäkään ollut tiennyt, että miten tapahtuu, mutta nyt tiedän. Tiesittekö te, että Suomessa käytettään äänten laskemisessa belgialaisen D'Hondtin menetelmää? 😄

Älä, ap, välitä näistä naljailuista. Ei mullakaan ole mitään käsitystä vaikkapa jääkiekon säännöistä, tai jalkapallon tai pesäpallon. En osaisi tehdä veroilmoitusta, ei ole tarvinnut. Sijoittaminen, pörssit, korot, lainan ottaminen sun muut ovat ihan hepreaa, näitäkään en ole tarvinnut. Sijoittaminen kyllä kiinnostaisi, koska rahan makuuttaminen tilillä taitaa olla vähän hölmöä.

Olisi ehkä aikoinaan kannattanut käydä lukio. Toisen asteen kautta olen mennyt amk:n, mutta eipä siellä enää tällaisia asioita opeteltu, vaan opiskeltiin ammattiin.

Vierailija
20/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnallisia aiheita seuratessa olen alkanut ihmetellä varsinkin poliitikkojen loputonta ahneutta. On vaikka minkälaista pettämistä, eikö ne ole koskaan tyytyväisiä siihen mitä jo on? On parisuhdetta, on perhettä, on yhteiskunnalista asemaa ym. Ja sitten on niitä itseni mukaanlukien joilla ei ole mitään edellämainituista. En kaipaa poliitikoksi enkä halua kuuluisuutta mutta olisi kiva jos olisi edes parisuhde.

Muut asiat joita en ymmärrä on sijoittaminen ja influensserit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi