Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävyys naisen ja miehen välillä

Vierailija
25.03.2023 |

Onko puhdas ystävyys naisen ja miehen välillä mahdollista? Mä uskon siihen että näin voi olla, mutta toisaalta ei ole hyvä olla liian sinisilmäinenkään. Milloin mielestänne toinen ylittää odotuksissaan kohtuulliset, ystävään kohdistuvat vaatimukset?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla.

Vierailija
2/36 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelepa vähän, miksi ei voisi?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen puolelta voi. Miehen ei.

Vierailija
4/36 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siis kaverina mies, mutta koen, että hänen odotukset eivät vastaa sitä, mitä kaveri voi toiselle kaverille asettaa.

ap

Vierailija
5/36 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen kummallinen olo, kuin toinen pyrkisi jotenkin sisään elämääni ja sellaisiin asioihin, mihin en ketään muuta kaipaa.

ap

Vierailija
6/36 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin sanoa vuosikymmenten kokemuksella, että onnistuu, jos nainen ei ole kiinnostunut eikä näe toista "sillä silmällä" mutta mies odottaa usein enemmän, jos tykkää naisista. Siksi on lähes huvittavaa kuunnella joidenkin "ystävyydestä"

Vierailija
7/36 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin sanoa vuosikymmenten kokemuksella, että onnistuu, jos nainen ei ole kiinnostunut eikä näe toista "sillä silmällä" mutta mies odottaa usein enemmän, jos tykkää naisista. Siksi on lähes huvittavaa kuunnella joidenkin "ystävyydestä"

Joo, ja sitten loukkaannutaan, kun nainen ei toimi kuten mies haluaa

ap

Vierailija
8/36 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi olla. Olen mies naisvaltaisella alalla ja tutustunut opiskelujen ja työn kautta useampaan naiseen, joista tullut ajan myötä ystäviä. Ei nyt mitään BFF-osastoa, mutta sellaisia, että voidaan vaikka istua pari tuntia kahvilla juttelemassa. Ei ole ollenkaan vaikeaa tämä, mutta ymmärrän että ehkä niillä miehillä eri, joilla ei ole niin paljon kontaktia naisiin. Itse taas olen ollut elämäni aikana niin paljon naisten kanssa tekemisissä, että kyllä se suurin hohto naisista on jo haihtunut. 

Vierailija
9/36 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin voi olla. Olen mies naisvaltaisella alalla ja tutustunut opiskelujen ja työn kautta useampaan naiseen, joista tullut ajan myötä ystäviä. Ei nyt mitään BFF-osastoa, mutta sellaisia, että voidaan vaikka istua pari tuntia kahvilla juttelemassa. Ei ole ollenkaan vaikeaa tämä, mutta ymmärrän että ehkä niillä miehillä eri, joilla ei ole niin paljon kontaktia naisiin. Itse taas olen ollut elämäni aikana niin paljon naisten kanssa tekemisissä, että kyllä se suurin hohto naisista on jo haihtunut. 

Jos tulisi tilaisuus, olisitko valmis menemään sänkyyn jonkun naiskaverisi kanssa?

Vierailija
10/36 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla puhdas? Hieman likainen ystävyys voi olla tyydyttävämpi. Kyllä hyvältä kaverilta voi ottaa suihin tai antaa vähän vaginaakin.

Vierailija
11/36 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tulisi tilaisuus, olisitko valmis menemään sänkyyn jonkun naiskaverisi kanssa?

Tietenkin, olen haaveillut hänestä jo kauan.

Vierailija
12/36 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla puhdas? Hieman likainen ystävyys voi olla tyydyttävämpi. Kyllä hyvältä kaverilta voi ottaa suihin tai antaa vähän vaginaakin.

No en kyllä voisi!

ap

Vierailija
13/36 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehiä ei kiinnosta istua kahvilla pari tuntia juttelemassa.

Vierailija
14/36 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä voisi!

ap

No miksi et? Etkö halua kaverillesi hyvää oloa?

Vierailija
15/36 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen kummallinen olo, kuin toinen pyrkisi jotenkin sisään elämääni ja sellaisiin asioihin, mihin en ketään muuta kaipaa.

ap

Tai jos pyrkii sinun sisälle sinin pöksyihisi.

Vierailija
16/36 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä voisi!

ap

Hankkikoon olonsa muualta.

ap

Vierailija
17/36 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja sitten loukkaannutaan, kun nainen ei toimi kuten mies haluaa

ap

tietenkin, ihan kun naiset ei tekis samal lailla. tottakai annan kuulla kunniansa. ihan kun sitä pskaa jaksaa jossei anna

Vierailija
18/36 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä voisi!

ap

ap

hanki ite olkapää muualta, kuka jaksa pskaa kuunnella

Vierailija
19/36 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tai jos pyrkii sinun sisälle sinin pöksyihisi.

Ei lähentele fyysisesti, mutta haluan pitää useat vapaa-aikaan liittyvät jutut ihan vain itselläni.

ap

Vierailija
20/36 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä voisi!

ap

ap

hanki ite olkapää muualta, kuka jaksa pskaa kuunnella

no ei ole pakotettukaan ketään kuuntelemaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä