Ystävyys naisen ja miehen välillä
Onko puhdas ystävyys naisen ja miehen välillä mahdollista? Mä uskon siihen että näin voi olla, mutta toisaalta ei ole hyvä olla liian sinisilmäinenkään. Milloin mielestänne toinen ylittää odotuksissaan kohtuulliset, ystävään kohdistuvat vaatimukset?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin voi olla. Olen mies naisvaltaisella alalla ja tutustunut opiskelujen ja työn kautta useampaan naiseen, joista tullut ajan myötä ystäviä. Ei nyt mitään BFF-osastoa, mutta sellaisia, että voidaan vaikka istua pari tuntia kahvilla juttelemassa. Ei ole ollenkaan vaikeaa tämä, mutta ymmärrän että ehkä niillä miehillä eri, joilla ei ole niin paljon kontaktia naisiin. Itse taas olen ollut elämäni aikana niin paljon naisten kanssa tekemisissä, että kyllä se suurin hohto naisista on jo haihtunut.
Oletko enää varma, että olet mies? Miehen määritelmähän on, että aina haluttaa. moni nainenkin on siksi "hyvä jätkä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin voi olla. Olen mies naisvaltaisella alalla ja tutustunut opiskelujen ja työn kautta useampaan naiseen, joista tullut ajan myötä ystäviä. Ei nyt mitään BFF-osastoa, mutta sellaisia, että voidaan vaikka istua pari tuntia kahvilla juttelemassa. Ei ole ollenkaan vaikeaa tämä, mutta ymmärrän että ehkä niillä miehillä eri, joilla ei ole niin paljon kontaktia naisiin. Itse taas olen ollut elämäni aikana niin paljon naisten kanssa tekemisissä, että kyllä se suurin hohto naisista on jo haihtunut.
Jos tulisi tilaisuus, olisitko valmis menemään sänkyyn jonkun naiskaverisi kanssa?
No tuolla joku jo vastailikin mun nimissäni että totta kai, mutta oikeasti olen sitä mieltä että mikään ei ole mahdotonta, mutta jos olisi kyseessä pitkäaikaisempi kaveri, niin en varmaankaan menisi. Koska siitä tulisi vain turhaa sotkua kaverisuhteeseen, niin hyödyt olisivat pienemmät kuin haitat. Jos taas ei olisi mikään vielä läheinen kaveri, niin kai sitä voisi mennä, jos aika ja paikka olisivat sopivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko enää varma, että olet mies? Miehen määritelmähän on, että aina haluttaa. moni nainenkin on siksi "hyvä jätkä".
No olen, mutta en kai sellainen todellinen mies, joka panee aina kun on paikka, ja on valmiina panoon 15 sekunnin varoitusajalla.
Kai minä olen jotenkin säälittävä tyyppi, mutta ei ne naisetkaan tunnu enää niin ihmeellisiltä kun niiden kanssa viettää aikaa. Mitä paremmin toiseen tutustuu, sitä helpompaa on olla vain kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Naisen puolelta voi. Miehen ei.
Kyllä mullakin on käynyt niin, että on alkanut herätä semmosia tunteita miespuolista kaveria kohtaan. Ja tyyppi ei alussa ollut mielestäni ollenkaan puoleensa vetävä, mutta sitten kun aloin ihastumaan niin hän muuttui silmissäni aina vaan kuumemman näköiseksi. Että kyllä näinkin voi käydä, sitäpaitsi aika moni nainen tälläkin palstalla on kertonut, että oma mies oli alunperin pelkkä kaveri.
Tietysti kaveruus ja syvä ystävyys on eri asioita, mutta ei se ystävyyskään kaikilla naisilla ole samanlaista. Esimerkiksi itse en ole sellainen että koskettelisin ja halailisin ystäviä. Kun joillakin naisilla on se tyyli, että ollaan ystävien kanssa fyysisestikin ihan solmussa niin jos siinä se ystävä onkin mies ja nainen kiehnaa koko ajan iholla, voi tulla vähän tukalat oltavat😆.
Ei voi olla ja ihan kokemuksen kautta. Piti lopettaa ystävyys, kun mies ihastui.
En aio enää ottaa edes riskiä, jotta tuollainen ahdistava tilanne ei toistuisi. Hyviä tyyppejä on miehinä paljon, mutta heikolla hetkellä ne ihastuu tai muuten vonkaa. On ahdistavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla ja ihan kokemuksen kautta. Piti lopettaa ystävyys, kun mies ihastui.
En aio enää ottaa edes riskiä, jotta tuollainen ahdistava tilanne ei toistuisi. Hyviä tyyppejä on miehinä paljon, mutta heikolla hetkellä ne ihastuu tai muuten vonkaa. On ahdistavaa.
Mahtaa myös monta biseksuaalia ahdistaa; kun hei seksiä ne kuitenkin kyttäävät ja odottavat saavansa joka kerta ja aina kun vähänkänkään saattaisi olla tilaisuutta saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen, mutta en kai sellainen todellinen mies, joka panee aina kun on paikka, ja on valmiina panoon 15 sekunnin varoitusajalla.
Kai minä olen jotenkin säälittävä tyyppi, mutta ei ne naisetkaan tunnu enää niin ihmeellisiltä kun niiden kanssa viettää aikaa. Mitä paremmin toiseen tutustuu, sitä helpompaa on olla vain kaveri.
Omaat harkinta kyvyn ja se on hyvä juttu. - Itsekin kuulun niihin miehiin, jotka eivät ole valmiita saati halukkaita seksiin välttämättä sillä hetkellä, kuin joku nainen saattaisi haluta sitä kanssani. Minua jotenkin harmittaa miten paljon edelleen osa haluaa ylläpitää mielikuvaa, että olisi jotenkin erityisen "miehekästä", että olisi aina valmis ja mahd. vielä haluakskin harrastamaan seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa myös monta biseksuaalia ahdistaa; kun hei seksiä ne kuitenkin kyttäävät ja odottavat saavansa joka kerta ja aina kun vähänkänkään saattaisi olla tilaisuutta saada.
Jokainen tietää riskit. Se biseksuaali yleensä tietää kavereistaan mikä heidän suuntautuminen on ja päättää mille tasolle ystävyyden voi päästää. Kaverihan voi olla kenen kanssa vain, mutta ystävyys on ihan eri asia
Aina ollaan menty lopulta seksiin naisystävien kanssa. Joskus kesytys ottaa vaan enemmän aikaa. Aina kun nainen sanoo, että kanssani voi puhua asioista, näen sen suikkaseen ottona. Sitten annetaan vain naisen kypsyä ja kärsitään vähän jutustelua. Usein jutustellessa jo pääsee puristelemaan ja tuntemaan miten nainen värähtelee hipaisustakin. Kohta se onkin sitten valmista kauraa.
T.Mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tietää riskit. Se biseksuaali yleensä tietää kavereistaan mikä heidän suuntautuminen on ja päättää mille tasolle ystävyyden voi päästää. Kaverihan voi olla kenen kanssa vain, mutta ystävyys on ihan eri asia
Niin. En minäkään miehenä ja heteronoa halua harrastaa seksiä yhdenkään ystäväni kanssa. - Mutta tiedän kyllä, että jotkut ovat valmiita kakeinlaisiin säätöhin ja viritelmiin, joiden ydinajatus on siin, että saatetaan välillä harrastaa tosien kanssa seksiä mutta muuten ei olla valmiita tai halukkaita elämään yhdessä/ parisuhteessa. Itse olen mieluummin kokonaan ilman seksiä kuin olsin soapuolena tällaisessa säädössä ta viritelmässä.
Täysin platoninen ystävyys miehen ja naisen välillä lienee aika harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas mies meillä tässä! Ei oo valmiina panoon edes 15 sekunnin varoajalla! Mikäs tuhkamuna se siellä?
t. Arska
Huvikseni olen huomannut, että eksäni on alkanut kysymään mielipidettäni kaikissa yhtään järkeä vaativissa asioissa. Silloin kun jätti minut juopotteluni takia, niin olin kelvoton kaikkeen ja narsisti tai ainakin ku sipää mu lkku. Nyt kun tämä ihannemies ei osaa tehdä selvinpäin puoliakaan siitä, mitä minä tissutellesani, niin pitää kysyä suunnilleen lupaa kaikkeen. Tokihan siinä saattaa vaikuttaa se, että tienaan päissänikin miljoonaan vuodessa, kun yhdessä ollessamme tienasin vain tavallista kuukausipalkkaa. No puolet on valittu ja niissä poteroissa pysytään.
Vierailija kirjoitti:
Täysin platoninen ystävyys miehen ja naisen välillä lienee aika harvinaista.
En tiedä mitä teen oikein tai väärin, koska omat naissuhteeni ovat aina edenneet niin, että huomaan parhaimmassakin tapauksessa olavani naisen kanssa kaveri tai joidenkin kanssa jopa ystävä. - En valita mutta olisihan enemmän kuin mukavaa kohdata ja tavata hänet, jonka kanssa saattaisi edetä parisuhteeseen. Koska sen jälkeen on käynyt selväksi, että emme tule etenemään parisuhteeseen yhdessä, niin en enää piinaa itseäni ajatksilla siitä millaista seksi saattaisi olla hänen kanssaan tai miten dynamiikkamme toimisi, jos olisimme yhdessä parisuhteessa.
Minua kiinnostaa nainen vain seksuaalisessa mielessä. Muiden naisten kanssa olen etäinen ja keskustelen virallisella tasolla ettei vain kukaan nainen jäisi roikkumaan kaverina.
kyllä pitää pikkarien tippua, en halua muuten mitään turhaa pskan jauhamista