Pahin pettymykseksi seksissä?
Minulla oli ylivoimaisesti se kun monen vuoden jälkeen aloin harrastamaan seksiä. Ensimmäinen yö miehen kanssa hotellihuoneessa. Hän nuoli minulle ihanan O. Minä annoin myös suuseksiä. Ehkä hän jännitti eikä kovin hyvin seissyt. Lopulta seisoi ja rynkytti kipeästi , mutta ei tullut. Lähti sitten takaisin vaimonsa luo.
Kommentit (42)
Onko aloitus provo, ap? Mies lähti takaisin vaimonsa luo, mitä helva..taa?
Liian pieni vehje ja tylsä, liian vähäinen seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin siivonnut ja laittanut tyylikkään kynttiläillallisen! Muija hotki pöperöt ja söi jälkiruokajuustot hyvällä halulla viinin kanssa, minkä jälkeen ilmoitti olevansa niin väsynyt, että menee nukkumaan! Ja meni!
Ens kerralla päästät syömään vasta kun on antaumuksella naitu.
Tämä. Meilläkin rouva ahmii kuin viimeistä päivää jos tekee hyvää ruokaa. Siinä sitten menee ilta kuunnellessa hänen valitustaan liian täydestä vatsasta.
Ei kiinnosta enää järjestellä illallisia kun ei silläkään saa parempaa seksiä tai hellyyttä.
varmasti kaikkihomotyylinen sekstailu? en minäkään haluaisi (jos olisin nainen..) ikinä itse mitään sellaista.
Tapailumiehellä noin alle 10 cm penis, olen tottunut, että miehellä on 15 cm ja joillakin yli sen. Emme sopineet fyysisesti yhteen, hänen naisellaan pitäisi olla pienempi vagina ja mun miehellä isompi penis. Ruinasi vielä anaaliseksiä, ei kiitos kenenkään kanssa enää.
Nainen. Miestäkään en halua. Naisen muka itsetietoinen paapatus kyllä pikkutisuleineen vie tunnelman kun tunnelman
Pahin pettymys seksissä on ollut aikoinaan se kun sitä ei enää ole aviomiehen kanssa, hän ei enää pysty. Mutta kun aikaa on kulunut en enää voisikaan kuvitella että koskisin häntä. En silti ole ilman seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin siivonnut ja laittanut tyylikkään kynttiläillallisen! Muija hotki pöperöt ja söi jälkiruokajuustot hyvällä halulla viinin kanssa, minkä jälkeen ilmoitti olevansa niin väsynyt, että menee nukkumaan! Ja meni!
Tämä. Meilläkin rouva ahmii kuin viimeistä päivää jos tekee hyvää ruokaa. Siinä sitten menee ilta kuunnellessa hänen valitustaan liian täydestä vatsasta.
Ei kiinnosta enää järjestellä illallisia kun ei silläkään saa parempaa seksiä tai hellyyttä.
Nämä molemmat. Meillä käy yleensä nämä molemmat samalla kertaa. Ensin ahmitaan evästä kuin viimeistä päivää niin, että sitten valitetaan koko ilta liian täyttä vatsaa eikä voi tehdä mitään varsinkin kun väsyttääkin niin paljon ettei silmät pysy auki. Tätä tapahtuu kotona ja hotellissa. Lähes aina sama juttu. Onhan se hienoa kun saa lapset hoitoon kerran tai kaksi vuoteen ja olisi mahdollisuus panostaa parisuhteeseen ja seksiin mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta enää järjestellä illallisia kun ei silläkään saa parempaa seksiä tai hellyyttä.Nämä molemmat. Meillä käy yleensä nämä molemmat samalla kertaa. Ensin ahmitaan evästä kuin viimeistä päivää niin, että sitten valitetaan koko ilta liian täyttä vatsaa eikä voi tehdä mitään varsinkin kun väsyttääkin niin paljon ettei silmät pysy auki. Tätä tapahtuu kotona ja hotellissa. Lähes aina sama juttu. Onhan se hienoa kun saa lapset hoitoon kerran tai kaksi vuoteen ja olisi mahdollisuus panostaa parisuhteeseen ja seksiin mutta ei.
:-D:-D älkäähän "pojat" sentään nauruun tappako! Muuten oikeasti jos mies kiihottaa, siihen mitään kynttilöitä ym tarvita:-)
Kynttilät ovat ihana bonus. Kelpaa minulle vaikka haluaisinkin miestä muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta enää järjestellä illallisia kun ei silläkään saa parempaa seksiä tai hellyyttä.Nämä molemmat. Meillä käy yleensä nämä molemmat samalla kertaa. Ensin ahmitaan evästä kuin viimeistä päivää niin, että sitten valitetaan koko ilta liian täyttä vatsaa eikä voi tehdä mitään varsinkin kun väsyttääkin niin paljon ettei silmät pysy auki. Tätä tapahtuu kotona ja hotellissa. Lähes aina sama juttu. Onhan se hienoa kun saa lapset hoitoon kerran tai kaksi vuoteen ja olisi mahdollisuus panostaa parisuhteeseen ja seksiin mutta ei.
:-D:-D älkäähän "pojat" sentään nauruun tappako! Muuten oikeasti jos mies kiihottaa, siihen mitään kynttilöitä ym tarvita:-)
Mahtavaa. Nyt sieltä tuli joku alfauros kertomaan, että kyllä nainen pitää vain ottaa, siitä ne kaikki tykkää. Olisit vielä kertonut kuinka ei osata antaa sellaista tyydytystä mitä naiset kaipaa ja on liian pienet kullit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa. Nyt sieltä tuli joku alfauros kertomaan, että kyllä nainen pitää vain ottaa, siitä ne kaikki tykkää. Olisit vielä kertonut kuinka ei osata antaa sellaista tyydytystä mitä naiset kaipaa ja on liian pienet kullit.
olen nainen. Ja nuo aikaisemmat ruoka höpinät olivat vain v-ja lihaville naisille, se noista paistoi läpi:-D ja jos luit oikein niin jos mies on kiihottava muuta ei tarvita
Se, miten ikävästi puoliso reagoi seksiin liittyviin haluihini/toiveisiini kun niistä uskalsin kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Hieno mies! Mikään ei tapa haluja yhtä tehokkaasti kuin noin läpinäkyvä seksin vonkaus. "Kyllä nyt pitää munaa saada kun olen ihan ruokaakin sinulle laittanut! Mitä, eikö huvita?! Saanko edes housun päältä koittaa?? Anna edes säälistä?! Saanko edes vilkaista mulkkua, saanhan? Arska, oletkos vielä hereillä, huhuu? Saanko edes kalsareitasi nuuhkia...?"
Alettiin miehen kanssa tapailemaan, halut oli kovat kun vaan vähänkin pussailtiin. En halunnut heti sänkyyn hypätä, joten tutustuttiin aika pitkään, ja luulin että kun näin mies kiihottaa, niin seksi olisi varmaan ihanaa aikanaan. Se päivä koitti, mutta ei se ollutkaan ihanaa kun varsinaisen yhdyntään asti meni. Ajan kuluessa alkoi vaan vähemmän ja vähemmän kiinnostaa seksi hänen kanssaan, pakkopullaa oli.
Se kun ymmärsin olleeni ainoastaan epämääräinen polyn seksilelu. Pilasin elämäni moisen ihmishirviön takia.
Se kun menin naimisiin vuonna 1997 ja luulin, että naimisissa saa sitä seksiä silloin kuin haluttaa. Alkuun kyllä saikin, mutta vuosien aikana aina vaan väheni. Nyt sitten 53v saa ihmetellä, miten se elämä meni ohi eikä sitä seksiäkään sitten oiken saanut.
M53
Vierailija kirjoitti:
Pahin pettymys on varmaan se, että löysin vaimoni liian aikaisin ja jäi muut pillut kokematta. Mutta samalla halukkaan ja halukkaana pysyneen vaimon löytyminen on parasta elämässäni.
Älä jossittele. Tuo on parasta mitä miehelle voi tapahtua.
Miten vaikeaa on löytää positiivisesti seksuaalisuuteen ja erotiikkaan suhtautuva, halukas nainen.
Niin kaikki tuo oli kyllä kohdallaan. Jätin varmaan kertomukseni vajaaksi. Pettymys oli se tunne joka tuli kun jäin yksin huoneeseen. Ehkä voin kuvata sitä sanalla yksinäisyys. En kuitenkaan tuota miestä olisi halunnut itselleni. Kaipasin jotain ihmistä josta välittäisin. Nyt olen löytänyt sellaisen.
ap