Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahin pettymykseksi seksissä?

Vierailija
25.03.2023 |

Minulla oli ylivoimaisesti se kun monen vuoden jälkeen aloin harrastamaan seksiä. Ensimmäinen yö miehen kanssa hotellihuoneessa. Hän nuoli minulle ihanan O. Minä annoin myös suuseksiä. Ehkä hän jännitti eikä kovin hyvin seissyt. Lopulta seisoi ja rynkytti kipeästi , mutta ei tullut. Lähti sitten takaisin vaimonsa luo.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin pettymykseni oli 6 vuotta incelinä ensimmäisen kumppanin jälkeen. En pariudu herkästi.

Vierailija
2/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin pettymys on varmaan se, että löysin vaimoni liian aikaisin ja jäi muut pillut kokematta. Mutta samalla halukkaan ja halukkaana pysyneen vaimon löytyminen on parasta elämässäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen meni kolme vuotta selibaatissa, ja sitten tapasin miehen, jonka kanssa päädyttiin sänkyyn lähes saman tein. Jostain syystä en enää halunnutkaan, että kukaan koskee mua sinne, ei suullaan, eikä kalulla. Mies oli sinänsä ihana, hellä, ei painostanut mihinkään, mutta minä joka luulin haluavani, en halunnutkaan. Ainoa asia mistä nautin seksuaalisti oli kun loppujen lopuksi otin häneltä suihin, ja hän sai orgasmin. Samaan aikaan olin sisäisesti katkera ja pettynyt, koska minäkin olisin halunnut, mutta en kuitenkaan antanut miehen antaa minulle mitään. Mieskin oli pettynyt, ettei saanut tyydyttää mua.

Tämä lukko kyllä sitten aukesi toisen miehen kanssa, jonka kanssa seurusteltiin tosi pitkään, ennen kuin mentiin sänkyyn.

Vierailija
4/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että tässä on jo kohta 20 vuotta seksielämää takanapäin enkä edelleenkään saa miehen kanssa käytännössä ikinä orgasmia. Tätäkö se on jatkossakin ja miten se voi olla niin vaikeaa 🙁

Vierailija
5/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että tässä on jo kohta 20 vuotta seksielämää takanapäin enkä edelleenkään saa miehen kanssa käytännössä ikinä orgasmia. Tätäkö se on jatkossakin ja miten se voi olla niin vaikeaa 🙁

Mitä teod

n seksinne sisäältää? Pelkkää yhdyntääkö? No eihän siinä nainen yleensä saakkaan, vaanihan muilla tavoin.

Vierailija
6/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
7/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saa edes nuolemalla tai sormettamalla? En minäkään saa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä saan jos mies nuolee tai sormettamalla, mutta en muuten, tekeekö miehesi näin?

Vierailija
8/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällä hetkellä tuntuu, että suurin pettymys on se, kun uudella kumppanilla ei ole kovin iso muna. Ei seksi nyt huonoa ole, mutta olen tottunut saamaan isoa melaa.

Vierailija
9/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siivonnut ja laittanut tyylikkään kynttiläillallisen! Muija hotki pöperöt ja söi jälkiruokajuustot hyvällä halulla viinin kanssa, minkä jälkeen ilmoitti olevansa niin väsynyt, että menee nukkumaan! Ja meni!

Vierailija
10/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saikin parhaan nautinnoon noin, kerrankin.

Vierailija
11/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saikin parhaan nautinnoon noin, kerrankin.

No saiko, ei todellakaan

Vierailija
12/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin siivonnut ja laittanut tyylikkään kynttiläillallisen! Muija hotki pöperöt ja söi jälkiruokajuustot hyvällä halulla viinin kanssa, minkä jälkeen ilmoitti olevansa niin väsynyt, että menee nukkumaan! Ja meni!

Tuosta minäkin olisin pettynyt jos olisin miehelle järjestänyt ihanan illallisen ja sen jälkeen hän vain olisi mennyt kuorsaamaan.

Vierailija
13/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ens kerralla päästät syömään vasta kun on antaumuksella naitu.

Vierailija
14/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin pettymys on aina se viimeisin pettymys. Siippa on kipeänä tai kiireinen toista viikkoa. Tänäkään viikonloppuna ei ole seksiä.

Vierailija
15/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun baari illan jälkeen ei sieltä löytämäni naisen kans seissy kunnolla ku liikaa tuli juotua ennen seksiä, siinä sitten naisen matkailuauton kapeella pedillä yrittää puolikovalla toimia, ei tainnut kumpikaan saada tyydytystä😔

Vierailija
16/42 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että känniseksi on aivan surkeaa. Silti toissa kesänä erehdyin siihen puuhaan. Oli kyllä huonoa. 

Vierailija
17/42 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ap oli sitten se pettymys sulle?  Se ettei mies saanut, vai se rynkytys, vai että olikin naimisissa?

Miehellä kuitenkin seisoi ja itse sait ihanan orkun ja vielä munaa sisään.

Vierailija
18/42 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin pettymys on se, kun rakastamani puoliso muuttui haluttomaksi ja kosketusta karttavaksi. Ei ollut mikään äkillinen muutos, vaan yli kymmenen vuoden kehitys. Koko ajan olen toivonut, että suunta muuttuisi ja suhde korjautuisi tältä osin, mutta nyt alkaa usko jo loppumaan.

Vierailija
19/42 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että naiset oikeasti nauttisi laadullisesti seksistä ja toisen huomioimisesta. Iso pettymys on sitten ollutkin huomata, että asia on juuri toisinpäin.  Naiseni ovat kaikki lähteneet muiden miesten matkaan, joilla on iso kulli ja ovat perinteisiä panijoita. Nämä naiset ovat sitten vaan jälkikäteen vittui lleet yrittämiselleni.

Vierailija
20/42 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kyllä tiedän mikä on lahna. Nuolin ja nain kuin viimeistä päivää. Jalkaterät oli vaan ulospäin ja tais sillä kuitenkin henki kulkea. Oli liian kova vastus ja hävisin hänen elämästään lopullisesti. Muilla tämä kaava toimi mainiosti. Ihan kun olisi pannut arkussa näin jälkeen päin ajatellen. Siis ei ollut kipinää..