Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hornetteja Ukrainaan tappamaan venäläisiä

Vierailija
25.03.2023 |

Ilmavoimilla on käytössään 62 Hornet -hävittäjää, 55 yksipaikkaista F/A-18 C -tyyppiä ja seitsemän kaksipaikkaista D-tyyppiä. Hyvin joutaisi pari.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jouda ne pitää olla omalla rajaal kun pahuus asuu toisella puolella

Vierailija
2/8 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä joutaisi. Määrä on jo nyt alimitoitettu suomen kokoisen alueen puolustamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Kyllä noilla sen verran käyttöaikaa on jäljellä, että saisi vielä hyötykäyttöön. Ei varmasti tarvita joka konetta itse, kun ollaan jo turvatakuiden piirissä.

Vierailija
4/8 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vaan lennellään tyhjän panttina kun siellä pääsisivät tositoimiin siihen mihin ne on alunperin hankittukin.

Vierailija
5/8 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Kyllä noilla sen verran käyttöaikaa on jäljellä, että saisi vielä hyötykäyttöön. Ei varmasti tarvita joka konetta itse, kun ollaan jo turvatakuiden piirissä.

Kyllä tarvitaan. Mitkään turvatakuut eivät suojaa Suomea.

Vierailija
6/8 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä vaan lennellään tyhjän panttina kun siellä pääsisivät tositoimiin siihen mihin ne on alunperin hankittukin.

Kyllä ne täälläkin vielä pääsevät tositoimiin vaikka nyt sinisilmäisesti luullaan muuta. Kolmas maailmansota on alkamassa. Seuraava askel on jenkkien sytyttämä sota Kiinan kanssa.

Vierailija
7/8 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tarvitaan. Mitkään turvatakuut eivät suojaa Suomea.

Aivan sama, pari viikkoa ja sitten vaikka kuinka tanssisivat ripaskaa Kremlissä, suomalaiset hymähtävät väsyneen huvittuneesti.

Vierailija
8/8 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tarvitaan ne itse että voidaan muodostaa vasta-isku Venäjän mahdollista aggressiota vastaan. Venäjällä tiedetään että jos Suomeen tehdään isku sieltä nouse hornetit ilmaan ja tulee turpaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan