Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahin pettymykseksi seksissä?

Vierailija
25.03.2023 |

Minulla oli ylivoimaisesti se kun monen vuoden jälkeen aloin harrastamaan seksiä. Ensimmäinen yö miehen kanssa hotellihuoneessa. Hän nuoli minulle ihanan O. Minä annoin myös suuseksiä. Ehkä hän jännitti eikä kovin hyvin seissyt. Lopulta seisoi ja rynkytti kipeästi , mutta ei tullut. Lähti sitten takaisin vaimonsa luo.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä se kun vihdoin saatiin molemmat lapset mummolle yökylään ja päästiin puolison kanssa kylpylähotelliin viikonlopuksi. Kyseesssä oli ensimmäiset yöt kaksin yli kahteen vuoteen ja odotukset seksin osalta olivat korkealla. Noh, ihan sama "nopeasti sitten, väsyttää" -kuvio kuin kotonakin. Vaikka sitä seksiä olisi pitkin päivääkin voinut harrastaa hyvin nukuttujen yöunien jälkeen

Vierailija
42/42 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä se kun vihdoin saatiin molemmat lapset mummolle yökylään ja päästiin puolison kanssa kylpylähotelliin viikonlopuksi. Kyseesssä oli ensimmäiset yöt kaksin yli kahteen vuoteen ja odotukset seksin osalta olivat korkealla. Noh, ihan sama "nopeasti sitten, väsyttää" -kuvio kuin kotonakin. Vaikka sitä seksiä olisi pitkin päivääkin voinut harrastaa hyvin nukuttujen yöunien jälkeen

Kolmaspyörä voisi tuoda ratkaisun, joka parantaisi teidän keskinäisenkin seksi elämän, kun itse näkisit vieraan miehen kiiman sinuun ja mies näkisi naisensa haluttavana naisena, eikä "äitinä", kun näkisi vieraan miehen nuolevan ja nussivan kunnolla ja irstasti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla