Sinkkunaiset! Miten uskallatte harrastaa yhden yön juttuja?
Eli otsikossa se tulikin. Ja kysyn, koska askarruttaa kulovalkean tavoin leviävät seksitaudit. Ja jokainenhan tietää, ettei se kondomin käyttökään aina suojaa, esim.herpes voi levitä vaikka olisi kondomi. Ja entä suuseksi? Otatteko/annatteko ilman suojaa? Miksi/miksi ei? Olen itsekin luultavasti kohta sinkkuelämän kynnyksellä eikä minua pitkän suhteen jälkeen tule aikoihin parisuhde kiinnostamaan. En kuitenkaan tarkoita, että pitäisi hyppiä kukasta kukkaan joka päivä, joten en tarvitse moralisointia tähän ketjuun vaan SINKKUNAISTEN kokemuksia! Sinkkuelämä ja uudet tuttavuudet pelottavat. Kuitenkin olisi kiva välillä pitää hauskaa mutta turvallisuus epäilyttää. Kertokaa kokemuksianne.
Kommentit (72)
Saako vastata vaikkei ole sinkku eikä nuorikaan enää?
Olin hyvin seikkailunhaluinen ja impulsiivinen nuorena. Oli kyse ulkonäöstäni, asumisesta, suhteista tai ihan mistä vaan, halusin tehdä kaiken mahdollisimman dramaattisesti ja niin että tuntuu.
Selvisin tuurilla ilman tauteja. Mutta tyrmäystippojen uhriksi jouduin kahdesti ja kerran minut myös r a i s k a t t i i n. Nurinkurisinta noissa oli se, että tyrmäystippaepisodeista selvisin ilman mitään ikävää (kaverit auttoi) ja tuo ikävin tapaus sattui selvinpäin, keskellä arkipäivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei seksistä tuntemattoman kanssa saa naisena oikein mitään. Parempi etsiä joku yksi ja sama jumppakaveri.
Mä saan.
No kiva sulle. Itse en edes tunne mitään jos olen juonut parikin annosta alkoholia, ja selvin päin en ole niin nopealiikkeinen että päätyisin kenenkään tuntemattoman sänkyyn. Enkä siis kyllä nykyään enää alkoholinkaan kanssa, kun ei siitä ole mitään iloa.
Kaikki ollaan erilaisia. Mä nautin seksistä kännissäkin. Ennen nykyistä parisuhdetta mulla oli fwb.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta pelko pois, tästäkin ketjusta huomaa, että suomalaiset miehet ovat niin valveutuneita, että he eivät halua harrastaa yhden yön juttuja kuin korkeintaan puhtaiden thaityttöjen kanssa. Tai keskenään.
Jep, onneksi suomalaisilla miehillä on niin korkea moraali. Me heikot naisethan muuten harrasteltaisiin seksiä ihan jatkuvasti. Ei pysty millään pidättäytymään jos on tilaisuus. Mutta miesten suoraselkäinen kieltäytyminen onneksi pelastaa tilanteen.
Mahtava! :)
Vanhemmiten eli +50 miehillä ei useinkaan seiso ja sitten ne toki pihtaavat tai sinkkuna esittävät mielellään hitaasti lämpiävää, harkitsevat tai jopa sanovat, etteivät välitä enää seksistä.
Mutta ei mikään näistäpidä paikkaansa. He eivät voi hyväksyä itse sitä etteivät vaan enää pysty ja asialle olisi tehtävissä paljonkin. Mutta siihen pitäisi itse sitoutua ja ottaa se oma vastuu.
Ja kun he tietävät ettei ole yhdyntää tiedossa, niin ei nämä sankarit anna yhä seksuaaliselle naiselle mitään muutakaan. Sitten muka ihmetellään, kun naiset ei pysy tai se vaimo lopulta "yllättäen" vuosien päästä lähtee.
Te naisparat ette edelleenkään ymmärrä/ette uskalla rehellisesti myöntää, että useimmissa tapauksissa miehen seksuaalinen haluttomuus johtuu vain ja ainoastaan siitä naisesta, joka ei millään tavalla ole haluttava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta pelko pois, tästäkin ketjusta huomaa, että suomalaiset miehet ovat niin valveutuneita, että he eivät halua harrastaa yhden yön juttuja kuin korkeintaan puhtaiden thaityttöjen kanssa. Tai keskenään.
Jep, onneksi suomalaisilla miehillä on niin korkea moraali. Me heikot naisethan muuten harrasteltaisiin seksiä ihan jatkuvasti. Ei pysty millään pidättäytymään jos on tilaisuus. Mutta miesten suoraselkäinen kieltäytyminen onneksi pelastaa tilanteen.
Vanhemmiten eli +50 miehillä ei useinkaan seiso ja sitten ne toki pihtaavat tai sinkkuna esittävät mielellään hitaasti lämpiävää, harkitsevat tai jopa sanovat, etteivät välitä enää seksistä.
Mutta ei mikään näistäpidä paikkaansa. He eivät voi hyväksyä itse sitä etteivät vaan enää pysty ja asialle olisi tehtävissä paljonkin. Mutta siihen pitäisi itse sitoutua ja ottaa se oma vastuu.
Ja kun he tietävät ettei ole yhdyntää tiedossa, niin ei nämä sankarit anna yhä seksuaaliselle naiselle mitään muutakaan. Sitten muka ihmetellään, kun naiset ei pysy tai se vaimo lopulta "yllättäen" vuosien päästä lähtee.
Te naisparat ette edelleenkään ymmärrä/ette uskalla rehellisesti myöntää, että useimmissa tapauksissa miehen seksuaalinen haluttomuus johtuu vain ja ainoastaan siitä naisesta, joka ei millään tavalla ole haluttava.
Seli seli. Ymmärrän, että siskonmakkaralla ei pysty panemaan, mutta ei se naisen vika ole, että sulla on veltto.
Erosin viime vuonna pitkästä suhteesta. Puolen vuoden selibaatin jälkeen alkoi seksuaalinen turhautuminen olla jo huippulukemissa. Pokasin baarista ulkomaalaisen miehen, jonka luokse päädyimme jatkamaan iltaa. Nyt tapailemme seksin merkeissä ja vähän tutustutaankin. Suosittelen vakipanon hankkimista. Naisena sellaisen kyllä löytää helposti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vakipano, jolle voin soittaa aina tarpeen vaatiessa. Kuka jaksaa mitään yhden illan juttuja.
Hölmöä ajattelua.Pitää suojautua kumilla.Vakipanolla varmasti muitakinvakipanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seli seli. Ymmärrän, että siskonmakkaralla ei pysty panemaan, mutta ei se naisen vika ole, että sulla on veltto.
Millainen suohirviö on nainen, joka joutuu kokeilemaan siskonmakkaraa?
Enää en uskaltaisikaan!
Aikoinaan sain yhdeltä jätkältä satiaisia,niiltä kun ei kortsu suojaa ja toinen hul lu taas lukitsi minut asuntoonsa ja lähti johonkin,oli kiva herätä ja todeta että jaahas,jätkä on hävinnyt ja ovi lukossa,poistuin sitten toisen kerroksen parvekkeen kautta..
Joskus miettinyt samaa. Miehissä on niin paljon tikittäviä aikapommeja ja muuten hulluja, varsinkin viinaa saatuaan, että pysyisin kaukana jos olisin joku hento naisihminen. Siinä kun tulee äkkiä orpo olo, kun on kämpillä ypöyksin aamuyöstä jonkun viinalla täytetyn linnakundin tai avohoitopotilaan kanssa, joka yhtäkkiä ei kuuntelekaan sanaa ei.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisethan ne just uskaltaa, kun on pilleri, abortti ja mahdollisuus saada elareita.
Miehillä se huonompi asema on, jos kondomi pettää ja nainen valehteli/ei suostunut ottamaan pilleriä. Mies ei voi vaatia aborttia. Ja mies joutuu maksamaan elareita.
#TasaArvo
Kondomi huolellisesti käytettynä on luotettava ehkäisy, mutta jos pelottaa, niin lisäksi voi laueta muualle kuin sisään. Ja vasektomia heti, kun ikää on 30.
Osa miehistä haluaa edelleen omia lapsia.
Miksi ne sitten osallistuisi näihin lyhyisiin kevytsuhteisiin, eikä asettuisi aloilleen jonkun naisen kanssa? Koska meinaa, että ne lapset voi tehdä sitten joskus? Esikoislapsen saaminen yli 40-vuotiaana miehenä on todella harvinaista (olikohan 1% isistä). Mutta hyvähän se on uskoa, että varmaan just sulla käy sellanen lykky ja jatkaa naisten pyörittämistä.
Vierailija kirjoitti:
70+, tauteja 0
Testeissä testataan vain muutama yleisin tauti, seksitauteja on kuitenkin monia muitakin olemassa, eli ei ikinä voi olla varma taudittomuudestaan.
En minä nyt kenen tahansa kanssa harrasta yhden yön suhteita ja kyllä yhden yön tai vastaavaan suhteeseen ruvetessa voi olla vähän aikaa tutustumistakin taustalla. Vaihtelee. Ja kyllä se kumi aika paljolta suojaa eikä heti tarvi olla paljas muna kurkussa siihen päälle jos ei toisen kertomaan tautihistoriaan usko. Kummankaan sukupuolen käsistä eivät myöskään seksitaudit tartu noin vain jos ei niillä koskettele sitten omia limakalvoja. Eli kyllä, ne taudit leviävät nimenomaan kun niitä ei varo yhtään eikä niiltä suojaudu eikä kuppa hyppää suuhun ilman että sinne laittaa mitään. Jos tietää ettei pysty vastustamaan kiusausta ja huolehtia suojautumisesta niin kannattaa odottaa seksittä vakituista luotettavaa suhdetta, jossa jättää kumit pois.
Minä harrastan seksiä vain seksisuhteissa koska parisuhde ei sovi elämääni. Voisin järkätä vain omasta mielestäni huonon suhteen nyt. Olen eronnut, käyn töissä, huolehdin arkisin lapsista, opiskelen ja harrastan ja olen muuttamassa toiselle paikkakunnalla noin 2 v sisällä.
Seksin harrastamisesta saa dopamiinia ja oksitosiinia ja se tukee hyvinvointiani. Olen elänyt ihan tarpeeksi ilman seksiä ollessani parisuhteessa. Tapailen tällä hetkellä lapsetonta miestä treffien, seksin ja yökyläilyn merkeissä ja mies on sellainen vielä traumatisoituneempi tapaus, joka ei tahdo kenenkään kanssa suhdetta. Siihen päättyi hänen edellinen tapailunsa. Toimiva kuvio toistaiseksi, mistä koen itse ainakin saavani paljon positiivista.
Kun elämäntilanteeni on vakiintunut valmistumisen ja uuden paikkakunnan myötä, voisin tutustua seurustelumiehessä sopivaan mieheen, jonka kanssa läheisyys toimii. Sillä tavalla kahden kesken, toistemme ystäviin tutustuen, perheisiin ja lapsiin tutustuen ja ilman yhteenmuuttoa lasten asuessa kotona. Sopisi mulle. Mutta ei ole realistista tällä hetkellä ehtiä paneutua sellaiseen.