Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkunaiset! Miten uskallatte harrastaa yhden yön juttuja?

Vierailija
25.03.2023 |

Eli otsikossa se tulikin. Ja kysyn, koska askarruttaa kulovalkean tavoin leviävät seksitaudit. Ja jokainenhan tietää, ettei se kondomin käyttökään aina suojaa, esim.herpes voi levitä vaikka olisi kondomi. Ja entä suuseksi? Otatteko/annatteko ilman suojaa? Miksi/miksi ei? Olen itsekin luultavasti kohta sinkkuelämän kynnyksellä eikä minua pitkän suhteen jälkeen tule aikoihin parisuhde kiinnostamaan. En kuitenkaan tarkoita, että pitäisi hyppiä kukasta kukkaan joka päivä, joten en tarvitse moralisointia tähän ketjuun vaan SINKKUNAISTEN kokemuksia! Sinkkuelämä ja uudet tuttavuudet pelottavat. Kuitenkin olisi kiva välillä pitää hauskaa mutta turvallisuus epäilyttää. Kertokaa kokemuksianne.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v sinkkuna ja alkuun oli jotain yhden illan hoitojakin. Mutta pääosin on ne pari tuttua tyyppiä. Ja kumilla toki vieraiden kanssa, myös tutumpienkin. Ja on lisäksi kierukka. Yhtään tautia ei ole ollut, testeissä kyllä käyn. Jos olisin mies, olisin se alfa, Chad ja mitä lie, mutta koska olen nainen, minua toki haukutaan. Mutta se on heidän ongelmansa. Parisuhteessa ollessa en ole koskaan pettänyt, minua on kyllä petetty. Nyt en edes kaipaa suhdetta, seksin takia en ketään riesakseni tähän ota. Fwb riittää.

Vierailija
42/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En harrasta sinkkunaisena seksiä ollenkaan.

Minun moraaliin ei sovi. Muita ihmisiä en tuomitse, mutta en hyväksy irtoseksin harrastamista.

Hyväksyn siis ihmiset tietysti enkä puhu tietenkään mietteistäni ääneen heille, joilla on erilainen moraali.

En persoonana ole yhtään päiviräsästyyppiä, annan kaikkien kukkien kukkia. Mutta nyt tämän kerran anonyyminä palstalla avaudun, koska en voi täällä loukata ketään. Lupaan jättää tähän, koska tiedän jo saavani kuraa.

Niin, nuo seksitaudit eivät tietysti auta asiaa, mutta se ei minulle ole ensisijainen syy pidättäytyä sinkkuna seksistä, vaan se, että ajatus tuntuu niin vahvasti väärältä.

Seksitaudit ovat hyvä esimerkki omien tekojen seurauksista. Onhan se todella tyhmää ja itsekästä panna ketä tahansa. Siitä tulee näitä ikäviä seurauksia.

Ei aina mutta kuitenkin tulee. Perheitä ja parisuhteita hajoaa, jos toinen olikin pettäjä. Voit itse yksipuolisesti rakastua toiseen seksin ja orgasmin aikaisten ja jälkeisten hormonaalisen muutosten avittanana. Naisten kohdalla varsinkin totta, seksin jälkeiset kiintymyshormonitasot meillä laskevat niin hitaasti toisin kuin miehillä.

Ja kun ihmiset elävät holtittomasti niin heillä on ja he levittävät tauteja. Viruksia ei voida poistaa kehosta. Taudit oireilevat, tuovat hoidoista huolimatta kipua, häpeää ja jopa hedelmättömyyttä ja tappavaa syöpää mukanaan.

Tulee jopa ei-toivottuja raskauksia. Abortti on minusta teoriatasolla murha, ikävä kyllä, eli se on se kaikista hirvein seuraus.

Abortin tekijää silti käytännössä vain säälin, en saata millään tuomita tai edes ajatella negatiivisesti mielessäni. Kun niin hirvittävä asia on pitänyt läpikäydä.

Eivätkä kaikki selviä vaan traumatisoituvat. Tästä puolesta aborttia vain ei ole sosiaalista lupaa puhua, mutta tietäjät tietää eli jotkuthan näitä(kin) traumoja ja ahdistusta hoitavat.

Kondomi ei todellakaan estä kaikkia tauteja. Sitoutuneessa ja uskollisessa parisuhteessa taas ei ole eikä tule tauteja.

Ja kun ehkäisy on yhdessä ja selvin päin mietitty hyvin ja se toteutuu vastuullisesti, kun ei sekoilla irtopanojen kanssa päihteissä, ei myöskään tarvitse miettiä, saako mahdollinen lapsi elää.[/quot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun moraaliin ei sovi. Muita ihmisiä en tuomitse, mutta en hyväksy irtoseksin harrastamista.

Hyväksyn siis ihmiset tietysti enkä puhu tietenkään mietteistäni ääneen heille, joilla on erilainen moraali.

En persoonana ole yhtään päiviräsästyyppiä, annan kaikkien kukkien kukkia. Mutta nyt tämän kerran anonyyminä palstalla avaudun, koska en voi täällä loukata ketään. Lupaan jättää tähän, koska tiedän jo saavani kuraa.

Niin, nuo seksitaudit eivät tietysti auta asiaa, mutta se ei minulle ole ensisijainen syy pidättäytyä sinkkuna seksistä, vaan se, että ajatus tuntuu niin vahvasti väärältä.

Seksitaudit ovat hyvä esimerkki omien tekojen seurauksista. Onhan se todella tyhmää ja itsekästä panna ketä tahansa. Siitä tulee näitä ikäviä seurauksia.

Ei aina mutta kuitenkin tulee. Perheitä ja parisuhteita hajoaa, jos toinen olikin pettäjä. Voit itse yksipuolisesti rakastua toiseen seksin ja orgasmin aikaisten ja jälkeisten hormonaalisen muutosten avittanana. Naisten kohdalla varsinkin totta, seksin jälkeiset kiintymyshormonitasot meillä laskevat niin hitaasti toisin kuin miehillä.

Ja kun ihmiset elävät holtittomasti niin heillä on ja he levittävät tauteja. Viruksia ei voida poistaa kehosta. Taudit oireilevat, tuovat hoidoista huolimatta kipua, häpeää ja jopa hedelmättömyyttä ja tappavaa syöpää mukanaan.

Tulee jopa ei-toivottuja raskauksia. Abortti on minusta teoriatasolla murha, ikävä kyllä, eli se on se kaikista hirvein seuraus.

Abortin tekijää silti käytännössä vain säälin, en saata millään tuomita tai edes ajatella negatiivisesti mielessäni. Kun niin hirvittävä asia on pitänyt läpikäydä.

Eivätkä kaikki selviä vaan traumatisoituvat. Tästä puolesta aborttia vain ei ole sosiaalista lupaa puhua, mutta tietäjät tietää eli jotkuthan näitä(kin) traumoja ja ahdistusta hoitavat.

Kondomi ei todellakaan estä kaikkia tauteja. Sitoutuneessa ja uskollisessa parisuhteessa taas ei ole eikä tule tauteja.

Ja kun ehkäisy on yhdessä ja selvin päin mietitty hyvin ja se toteutuu vastuullisesti, kun ei sekoilla irtopanojen kanssa päihteissä, ei myöskään tarvitse miettiä, saako mahdollinen lapsi elää.

No sinut on ainakin peloteltu kuoliaaksi. Ilmeisesti uskovaisesta taustasta tai jopa uskovainen itse?

Vierailija
44/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5v sinkkuna ja alkuun oli jotain yhden illan hoitojakin. Mutta pääosin on ne pari tuttua tyyppiä. Ja kumilla toki vieraiden kanssa, myös tutumpienkin. Ja on lisäksi kierukka. Yhtään tautia ei ole ollut, testeissä kyllä käyn. Jos olisin mies, olisin se alfa, Chad ja mitä lie, mutta koska olen nainen, minua toki haukutaan. Mutta se on heidän ongelmansa. Parisuhteessa ollessa en ole koskaan pettänyt, minua on kyllä petetty. Nyt en edes kaipaa suhdetta, seksin takia en ketään riesakseni tähän ota. Fwb riittää.

Jos miehillä olisi vastaava mahdollisuus fwb-suhteisiin, niin yhtäkään parisuhdetta ei tässä maassa enää muodostuisi.

Vierailija
45/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehillä olisi vastaava mahdollisuus fwb-suhteisiin, niin yhtäkään parisuhdetta ei tässä maassa enää muodostuisi.

Ja kuitenkin ne miehet, joiden kanssa itse olen ollut fwb-suhteessa, toivoivat löytävänsä naisen, jonka kanssa saisivat parisuhteen ja perheen. Yhden kanssa kävimme jopa keskusteluja siitä, mikä hänen suhteissaan meni aina pieleen.

Vierailija
46/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta yhden yön juttuja.

Selibaatti rules.

Itseä pelottaa aivan hirveästi tautien lisäksi myös miehet, jotka ottaisi salaa kondomin pois, salakuvaukset, tai että mies ryhtyy yllättäen väkivaltaiseksi - ja selittäisi että on vaan kinky tai muuta shaibaa.

Plus NIIN moni vihaa naisia, ei ole riskin arvoista ollenkaan.

Vierailija
47/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuitenkin ne miehet, joiden kanssa itse olen ollut fwb-suhteessa, toivoivat löytävänsä naisen, jonka kanssa saisivat parisuhteen ja perheen. Yhden kanssa kävimme jopa keskusteluja siitä, mikä hänen suhteissaan meni aina pieleen.

Se saattaisi mennä pieleen, että mies haluaisi pitää sinuun edelleen hyvät välit, jotta olet tarvittaessa käytettävissä, kun monogaminen parisuhde käy tylsäksi.

Vierailija
48/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne välitä.

Suomi nainen maailman tautisin olento.

No ei kyllä ole vaikka Suomessa ei paljoa kumia käytetä

On.

Hiv-Thomas kiinnostaa vähän liikaakin täällä.

Noin 3/4 tartunnoista todetaan miehillä, ei tämä salaisuus ole. Ulkomaalaisilla suhde hieman tasaisempi eli ulkomaalaisilla naisilla on useammin hiv kuin suomalaisilla naisilla. Jännä kun mitkään sun ennakkoluulot ei pidä paikkaansa.

Keskenäänkö ne miehet touhuilee, eikö naiset käy testeissä vai onko tämä miesjoukko se 20%, joka saa kaikki irtonaiset?

Vierailija
49/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

89 prosenttia suomalaisista saa elämänsä varrella HPV:n ja/tai herpes simplex 2:n. Vain pienellä osalla nuo oireilevat millään tavalla ja HPV häviää yleensä vuosien saatossa itsekseen. Ei kannata olla niin varma sanomaan, että: "minulla ei ole mitään tauteja, vaikka olen ollut kymmenien miesten kanssa".

Vierailija
50/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun ehkäisy on yhdessä ja selvin päin mietitty hyvin ja se toteutuu vastuullisesti, kun ei sekoilla irtopanojen kanssa päihteissä, ei myöskään tarvitse miettiä, saako mahdollinen lapsi elää.

No sinut on ainakin peloteltu kuoliaaksi. Ilmeisesti uskovaisesta taustasta tai jopa uskovainen itse?

Ei ole todellakaan peloteltu enkä ole uskovaisesta kodista. Mutta oikein hyvän kotikasvatuksen olen saanut. Siitä olen kiitollinen.

Ihan itse osaan ajatella. Olen ollut tällainen pohdiskeleva aina. Olen myös uskossa, sitäkin lapsesta asti.

Olen myös älykäs ja akateemisesti koulutettu, kahteen kertaan vielä erikoistunut jo keski-ikäinen täti-ihminen.

Olen varmaan vaimomatskua, ikäisilleni, mutta en enää ajattele meneväni naimisiin. Olen ollut ja en siedä mitä tahansa kohtelua.

Hyviä ja sopivia miehiä on sitä paitsi neli-viisikymppisissä todella vähän, ei heistä päästetä irti.

Vierailija
51/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun harrastaa seksiä kondomilla, suuseksiä suojan kanssa niin aika hyvin välttyy taudeilta.

Vierailija
52/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun harrastaa seksiä kondomilla, suuseksiä suojan kanssa niin aika hyvin välttyy taudeilta.

Totta. On vain erittäin yleistä, että se kumi ei ole ihan joka tilanteessa mukana. Vaikka pitäisi.

Vierailija
53/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne välitä.

On.

Noin 3/4 tartunnoista todetaan miehillä, ei tämä salaisuus ole. Ulkomaalaisilla suhde hieman tasaisempi eli ulkomaalaisilla naisilla on useammin hiv kuin suomalaisilla naisilla. Jännä kun mitkään sun ennakkoluulot ei pidä paikkaansa.

Keskenäänkö ne miehet touhuilee, eikö naiset käy testeissä vai onko tämä miesjoukko se 20%, joka saa kaikki irtonaiset?

Naiset käyvät testeissä huomattavasti tiuhempaan ja pienemmällä kynnyksellä kuin miehet. Miehet tosiaan panevat keskenään ja hakevat mm. Venäjältä ja Thaimaasta tartuntoja naisiltakin. Suonensisäisten huumeiden käytön, eli neulojen jakamisen, välityksellä leviää myös joskin se taitaa nykyään olla Suomessa ja muissa varakkaammissa maissa vähäistä.

Vierailija
54/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinkun pitäisi harrastaa seksiä? Vähän sama kuin työttömät kävisivät työpaikoilla katsomassa kun toiset tekevät töitä.

Vierailija
55/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinkun pitäisi harrastaa seksiä? Vähän sama kuin työttömät kävisivät työpaikoilla katsomassa kun toiset tekevät töitä.

Jos minä saisin sinkkuna seksiä, en edes katsoisi parisuhteita päin.

Vierailija
56/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytättekö kaikki kumia myös suuseksissä? Yhdynnässä itsellä täysin selvä juttu, mutta myönnän että muuten jää väliin

Vierailija
57/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhdenyön juttuja kannata harrastaa ainakaan, jos tahtoo nauttia seksistä. Tai no henkilökohtaisia mieltymyksiä.

Vierailija
58/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne välitä.

On.

Naiset käyvät testeissä huomattavasti tiuhempaan ja pienemmällä kynnyksellä kuin miehet. Miehet tosiaan panevat keskenään ja hakevat mm. Venäjältä ja Thaimaasta tartuntoja naisiltakin. Suonensisäisten huumeiden käytön, eli neulojen jakamisen, välityksellä leviää myös joskin se taitaa nykyään olla Suomessa ja muissa varakkaammissa maissa vähäistä.

Sinkkunaiset harrastavat myös seksiä paljon laajemmalla rintamalla, kuin miehet. Ja suurin osa sukupuolitaudeista todetaan 18-23-vuotiailla nuorilla naisilla. HPV:ta ja herpestä ei edes tilastoida, mutta jo pelkästään klamydiaa oli viime vuonna lähes 17 000 tartuntaa.

Vierailija
59/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis imuttaako joku nainen kumin makuista heppiä ja nuoleeko joku mies elmukelmutettua toosaa?

Vierailija
60/72 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään pakko ei ole harrastaa mitään.

Eikä missään nimessä pidä harrastaa mitään ihmisen kanssa, joka ei herätä luottamusta tai on jostain syystä vastenmielinen.

Kumi ehdottomasti. Itsellä oli tapana sen verran olla aloitteellinen (siinä vaiheessa kun tapahtumat eteni siihen pisteeseen että oli hyvä aika ottaa asia puheeksi), että kiskoin esiin valikoiman ja sanoin että tuosta saa valita. Ilman kumia ei ollut valikoimassa.

Annoit helposti ja vielä kustansit kumetkin. Melkoinen saalis, yök!

No ei kai tuo ole antamista vaan itselle vaatimista. Sinustako naiset aina vain antaa eivätkä koskaan vaadi sitä seksiä itselleen? Etkö tiedä, että naisetkin nauttii seksistä. Eri

VAstasit todennäköisesti Ylilaudan nyymille. Kannattaa ohittaa nuo reppanat vaan ja mennä eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi