Antti Tuisku riistää? Maksaa palkkaa 200 € ja antaa liput keikalle
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Miten paljon sitä palkkaa pitäisi sitten maksaa?
Jos 33€ tuntipalkka on riistämistä?Jos työt alkavat klo 16 ja kestää iltaan eli esim. 22.00 työtunteja kertyy 6h eli tuntipalkaksi tulee
yli 33€/h ja silloin puhutaan jo lähes 6000€ kuukausipalkasta, joka on yli keskitason.Ja päälle vielä kahdelle konserttiliput.
Ihan turha laskea mitään kuukausipalkkoja, jos työ ei kestä kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä mahtaa olla ap. ammatti ja työ, jos Antti Tuiskun maksama 200€ palkka yhdestä illasta on riistoa?
Noihin liksoihin ei pääse edes lääkärit päivystyksessä ja jotkut pitävät heitä hyväpalkkaisena.
Lääkärit onkin riistettyjä, toisin kuin vaativaa asiantuntijatyötä tekevät mammat, joilla tuntipalkka on yli 200 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin mennä! Mutta olen 40nen tätsykkä ja tämä mahdollisuus on varmaankin suunnattu nuoremmille. Minusta tulisi kyllä mahtava paitamyyjä!
Oon 55 v ja hain. Nimenomaan haussa korostettiin että kaikki ovat samalla viivalla haussa ja esim mitään yläikärajaa ei ole.
Oi, mahtavaa! Hyvä välillä huomata, miten oma ajattelu voi olla luutunutta, vaikka kuinka luulen olevani moderni. Toivottavasti pääset hommiin.
Palkka on minusta hyvä ja kokonaispaketti keikkalippuineen sekä työnkuvauksen perusteella erittäin houkutteleva.
Eikö Antti Tuisku ole pian nelikymppinen ja fanipiiri muodostuu kaiken ikäisistä, ehkä 16-86v. ja siksi vain hyvä, että on kaiken ikäistä porukkaa myös avustavissa työtehtävissä. Eikä bändinkään jäsenet ole nuoria, vaan ikähaitari laaja.
Ps. Ukkini on Tuiskufani ja on 86v
Mikä mahtaa olla ap. ammatti ja työ, jos Antti Tuiskun maksama 200€ palkka yhdestä illasta on riistoa?
Noihin liksoihin ei pääse edes lääkärit päivystyksessä ja jotkut pitävät heitä hyväpalkkaisena.