Antti Tuisku riistää? Maksaa palkkaa 200 € ja antaa liput keikalle
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika hyvä tuntipalkka. Millä logiikalla tuo on riistoa?
Varmaan siksi, että se on yhden illan keikka eikä 40h/vk vakityö... Onhan se nyt selvä, ettei työttömän sitä kannata edes hakea, mutta esim. opiskelija menee sinne riemusta kiljuen vaikkei sietäisi Tuiskua ollenkaan.
Ja miksi työttömän ei kannata sitä hakea? En tajua!
Tuossa sanotaan että liput tulee työn perusteella
Konserttilippu olisi lahja jos kaikki Antin työntekijät saa saman lahjan
Vain yhdelle annettava lahja on palkkaa jollei ole 60 tai 60 v lahja
Vierailija kirjoitti:
Antin on silti ilmoitettava nuo liput verolliseksi liontsiseduksi ja niistä menee palkan sivukulut
Ei todella. Ne eivät ole veronalaista tuloa, eikä niistä makseta palkan sivukuluja, koska saaja ei voi itse valita, mihin konserttiin ne liput käytetään, vaan ne on rajattu Tuiskun omaan konsertiin. Ja verovapaasti voi antaa työsuhde etuna, ilman palkan sivukuluja 300€ lahjan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta edelleen palkka on niin pieni ettei siitä tarvi maksaa veroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi, että se on yhden illan keikka eikä 40h/vk vakityö... Onhan se nyt selvä, ettei työttömän sitä kannata edes hakea, mutta esim. opiskelija menee sinne riemusta kiljuen vaikkei sietäisi Tuiskua ollenkaan.
Jokainen työtön voi hankkia 350€/kk eikä se vaikuta työttömyyskorvaukseen millään lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä työtön saa tienata muutaman satasen (muistaakseni 300€) ilman että se vaikuttaa työttömyystukeen
Saa tietysti, mutta sen selvittelyssä voi tulla pitkäkin viive työttömyysturvan maksamiseen.
200e palkka ja kahdet liput. Lippujenkin arvo on varmaan jotain 100e yhteensä.
Vierailija kirjoitti:
No mitä jos, ei halua itse lippuja käyttää eikä saa niitä myytyä eteenpäin? Onko ne silloin 100 euron arvoisia, jos käteen jää?
Vierailija kirjoitti:
Eikö Tuiskun kaikki työntekijät saa saman lahjan/edun, kun ovat vapaalla tai töissä Tuiskun keikkakonsertissa.
Vai ihanko oikeasti täällä kuvitellaan Tuiskun bändin maksavan Tuiskulle tai verottajalle, kun kuuntelee töissä konserttia. esim. järjestysmiehet.
Voisin mennä! Mutta olen 40nen tätsykkä ja tämä mahdollisuus on varmaankin suunnattu nuoremmille. Minusta tulisi kyllä mahtava paitamyyjä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä jos, ei halua itse lippuja käyttää eikä saa niitä myytyä eteenpäin? Onko ne silloin 100 euron arvoisia, jos käteen jää?
No sitten ne jää käyttämättä. Illan palkka on silti todella hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan käske ottamaan työtä vastaan, jos ei korvaus miellytä.
Mikä ihmeen keskustelu tämä on?
Enemmän kuin reilu korvaus yhden päivän työkeikasta ja vääntöä lippujen verotuksesta josta ei selvästi tiedetä mitään. Voin taata, että asian on varmasti hoidettu asianmukaisesti ja varmasti haastattelussa myös kerrotaan, miten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä työtön saa tienata muutaman satasen (muistaakseni 300€) ilman että se vaikuttaa työttömyystukeen
Saa tietysti, mutta sen selvittelyssä voi tulla pitkäkin viive työttömyysturvan maksamiseen.
Sillä ei ole mitään vaikutusta työttömyysturvaan ja sen maksuun. Ja näin on ollut jo vuosia.
"Työtön voi tienata bruttona 300 euroa kuukaudessa ilman, että se rokottaa hänen työttömuusetuuksiensa määrään. Työttömän kannattaa siis yhä tehdä lyhyitäkin töitä, koska niiden tekemisestä jää enemmän hänelle itselleen käteen. Suojaosa koskee sekä peruspäivärahaa että ansiosidonnaista saavia työttömiä."
Vierailija kirjoitti:
Voisin mennä! Mutta olen 40nen tätsykkä ja tämä mahdollisuus on varmaankin suunnattu nuoremmille. Minusta tulisi kyllä mahtava paitamyyjä!
Oon 55 v ja hain. Nimenomaan haussa korostettiin että kaikki ovat samalla viivalla haussa ja esim mitään yläikärajaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Festareilla vanhimmat vapaaehtoiset ovat yli 70v.
Monella eläkeläisillä ei ole rahaa ja siksi tulevat vap.ehtoiseksi töihin. Tosin tuollaisia Antti Tuiskun huippupalkkoja ei edes makseta vaan palkaksi saa konserttilipun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan tule, itse olen jo kauan tehnyt joka toinen lauantai työvuoron grillillä, koskaan ei ole mitään ongelmaa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon 55 v ja hain. Nimenomaan haussa korostettiin että kaikki ovat samalla viivalla haussa ja esim mitään yläikärajaa ei ole.
Oi, mahtavaa! Hyvä välillä huomata, miten oma ajattelu voi olla luutunutta, vaikka kuinka luulen olevani moderni. Toivottavasti pääset hommiin.
Palkka on minusta hyvä ja kokonaispaketti keikkalippuineen sekä työnkuvauksen perusteella erittäin houkutteleva.
Oijoijoijoi
Elämä on julmaa
Mun on pakko twerkkaa
Että saisin fyrkkaa