Onko kukaan muu jo kurkkuaan myöten täynnä vaaleja?
Voisivatko kaikki jo lopettaa politiikasta vaahtoamisen?!!? Tulee jo korvista ulos. En jaksa odottaa että vaalit on ohi. Joka paikassa kokkarit sitä persut tuota ja varsinkin marin tätä. Kauheeta mustamaalausta, tahallista väärinymmärtämistä ja toisten sanojen vääntelyä. Ihan kaikilta osapuolilta. Rasittavaa!! Olenko tosiaan ainoa joka on kurkkua myöten täynnä tätä?
Kommentit (25)
Tällä palstalla eniten inhottaa vääristelyt. Laitetaan linkki uutiseen, mutta kirjoitetaan ihan muuta toivoen, etteivät lukijat linkkaisi uutista vaan uskoisivat valehtelijaa. Yleensä käännetään uutinen ihan vastakkaiseksi.
Persut ovat ammattimainen huligaanijoukko. Vaarallisia tässä ajassa. Eivät rakenna mitään, vaan hajottavat kaiken.
Äänestin ensimmäisenä ennakkoäänestyspäivänä, joten ei kiinnosta vaalihöpinät lainkaan ennen tulosten selviämistä.
Osaan kuitenkin blokata vaalihöpinät tällä välin pois.
Käy äänestämässä ennakkoon heti ekana päivänä. Sitten voi vaalit unohtaa, kun oma vaikutusmahdollisuus on käytetty.
Mikään puolue tai ehdokas ei täydellisesti vastaa arvojani, mutta äänestän aina.
Päätin ensin puolueen katsomalla netistä heidän vaaliohjelman ja sitten vaalikoneen avulla valitsin sieltä ehdokkaan.
Ei ole silloin tarvetta seurata vaalikeskusteluita tai tutkia mainoksista kuka voisi olla pätevin.
Olen aina ennen tehnyt toisin, eli mennyt vähän fiiliksellä kuka on pätevimmältä vaikuttanut, tietämättä paljoa puolueista.
Mutta nyt olen tajunnut, että on tiettyjä kynnyskysymyksiä, jotka raakkaavat pois suuren osan puolueista, joita ennen äänestin. Ennen valitsin puolueen sen mukaan, mitä koin omaksi identiteetiksi. Nyt valitsin sen, minkä ohjelman takana voin pääosin seistä perustuen arvoihini. Onneksi löytyi yksi edes. En kerro mikä, koska tämä ei ole vaalimainos.
Minä olen kyllästynyt noihin telkkarin vaaliväittelyihin ja jatkuvasti uutisoitaviin gallup-tuloksiin. Noi vaaliväittelyt ovat alkaneet muistuttamaan joidenkin ehdokkaiden osalta yhtä päälle kirkumista ja huutamista, ja ne tulevat parhaaseen katseluaikaan.
Näistä vaaleista poikkeuksellisen vastenmieliseksi tekee se, että jo ennen vaaleja puolueet toimivat kuin kakarat hiekkalaatikolla, että tuon kanssa mä en ainakaan enää sitten leiki.
Käydään nyt kuitenkin ensin ne vaalit. Katsotaan sitten.