Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätte kertomuksen Abramista, Saraista ja Faaraosta

Vierailija
24.03.2023 |

Sarai tuli raskaaksi faaraolle, lähetettiin pois ja faarao antoi Hagarin mukaan orjaksi Saraille. Katsomaan heidän lapsensa perään. Äpärälapsi kyseessä, mutta lapsi kuitenkin. Myöhemmin Abram ( Aabraham ) yritti t a p p p a a Iisakin, koska se ei ollut hänen ja Sarain ( Saaran ) lapsi, vaan faaraon poika. Ei pystynyt kuitenkaan, ja teki lapsen Hagarin kanssa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faraota kohtasi vaikea sairaus kun otti Sarain hoviinsa. Sukupuolitauti se oli, sanon minä.

Vierailija
2/6 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä te oikein väittelette heidän kanssaan".

Sanoi Jeesus toruvasti opetuslapsilleen, kun nämä olivat joutuneet fariseusten kiusanteon kohteeksi.

Vierailija
4/6 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aikeissa väitellä hyväpalkkaiseen tohtorin virkaelementtiin.

Vierailija
5/6 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtelet.

Lue kertomus ajatuksella Raamatusta, niin ymmärrät että saatan olla oikeassa. Missä oli Salomon temppeli? Egyptin Luxor täsmää mitoiltaan Salomon temppeliin. Miksi Raamattu sanoo "Egypti, minun kanssani.. Israel, silmäteräni.. " Isis Ra El. Israel. Amen? Amun Ra? Missä Eden oli? Niilin yläjuoksulla, väitän minä. Alaegyptiläiset olivat blondeja ja punatukkaisia, ja yläegyptiläiset eivät olleet. Egyptin valloittivat arabit myöhemmin. Tutankhamon ja suurin osa hautalöydöistä kertoo yhden asian. He olivat valkoisia. Raamatussa on kyse kahden kansan taistelusta. Valkoisten ja melkein valkoisten, kanaanilaisten välisestä kiistasta.

Vierailija
6/6 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus kertoi ettei Jerusalem ole pyhä, vaan ettei siinä ole koskaan ole ollut mitään hyvää. Jerusalem, Jerusalem, sinä joka ta pat profeetat! Luvattu Maa oli luvattu pakopaikka niille, jotka napisivat Faaraota vastaan. Miksi Jeesuksen äiti ja hänen miehensä veivät Jeesuksen maanpakoon Egyptiin? Mooses oli ehkä Ankhenaten? Samanlaiset tarinat..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme