Mitä tosiasioita ihmiset eivät pääosin tiedä, halua myöntää tosiksi, tai jopa luulevat niitä epätosiksi?
Kommentit (45)
Eläkeläiset on itse maksaneet eläkkeensä. No, ei ole kuin pienen murto-osan.
Tasa-arvo ei tarkoita sitä, että eletään hörhöjen ehdoilla.
Suvaitsevaisuus ei ole sitä, että luovutaan omasta kulttuurista ja omista tavoista. Esim. Suvivirrestä luopuminen ei ole suvaitsevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Eläkeläiset on itse maksaneet eläkkeensä. No, ei ole kuin pienen murto-osan.
Tää on kyllä kunnon pyramidihuijaus ja moni eläkeläinen inttää ihan tosissaan, että kyllä ovat eläkkeensä ansainneet vaikka palikkamatikallakin pystyy laskemaan miten paljon mikäkin ikäluokka saa suhteessa hyötyä maksamiinsa eläkemaksuihin.
Toisen ketjun innoittamana: että heteromies ei koskaan voi olla naisen ystävä.
Seiskassa kirjoitettu asia ei ole kovinkaan usein totta. Ja se, että Seiskaa ei haasteta oikeuteen ei tarkoita, että se ei kirjoittaisi puhdasta paskaa.
Miesten asevelvollisuus(lakisääteinen pakko jonka välttelemisestä tuomittiin sota-aikana jopa kuolemaan ja rauhankin aikana vankeustuomio) on millään tavalla verrannollinen naisten synnyttämisiin(täysin vapaaehtoista toimintaa juridisesti).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronapandemia oli poliittinen plandemia.
Vahvasti politisoitunut kyllä ja toimet tieteen vastaisuakin, mutta plandemiasta paha vielä sanoa. Meinaatko plandemialla tyyliin Kiinan tahallaan liikkeelle laittamista vai jotain liskoeliittihommia?
Itse ainakin luin suunnitelmaa jossa tämä tuli ilmi ennen kuin tapahtuikaan t eri
Ok. Minä vuonna ja mistä?
Että älykkyys on suurin yksittäinen ihmisen menestystä ennakoiva tekijä.
Lisäksi ihmiset eivät usko, että älykäs on lähes 100 prosentissa tapauksista keskimääräistä parempi ihan kaikessa. Puheet "käytännöllisesti lahjakkaista" ja kuvitelma siitä, että älykäs ihminen olisi käytännön asioissa huonompi kuin tyhmä ihminen, ovat pelkkää lahjattomampien harrastamaa valheellista itsetunnon pönkitystä. Lahjakas ja fiksu on lähes aina lahjakas ja fiksu kaikessa, mihin hän päättää paneutua.
Tätä faktaa ei tulla koskaan hyväksymään, koska se tuntuu ihmisistä niin epäreilulta, ainakin perikateellisista suomalaista.
1000 minuuttia on miljoona sekuntia.
Nykyinen fiat-rahajärjestelmä perustuu mihinkään muuhun kuin hatariin keskinäisiin sopimuksiin.
Suojaikärajat seksin suhteen on keinotekoisia ja luonnonvastaisia. Maasta, kulttuurista ja yksilöistä riippuen joko ylä- tai alakanttiin.
Jos saman pissan joisi virtsauksen jälkeen uudelleen ja uudelleen useita kertoja, keho tislaisi sen lopulta vedeksi. Tämä tosin vaatisi sen, ettei välissä söisi tai joisi mitään muuta. Tämä on faktuaalisesti totta.
Pankeilla on velvollisuus pitää hallussaan korkeintaan 10% sinun sinne tallettamistasi rahoista.
Vierailija kirjoitti:
Että älykkyys on suurin yksittäinen ihmisen menestystä ennakoiva tekijä.
Lisäksi ihmiset eivät usko, että älykäs on lähes 100 prosentissa tapauksista keskimääräistä parempi ihan kaikessa. Puheet "käytännöllisesti lahjakkaista" ja kuvitelma siitä, että älykäs ihminen olisi käytännön asioissa huonompi kuin tyhmä ihminen, ovat pelkkää lahjattomampien harrastamaa valheellista itsetunnon pönkitystä. Lahjakas ja fiksu on lähes aina lahjakas ja fiksu kaikessa, mihin hän päättää paneutua.
Tätä faktaa ei tulla koskaan hyväksymään, koska se tuntuu ihmisistä niin epäreilulta, ainakin perikateellisista suomalaista.
Tämä on paljolti totta mutta ei täysin. Itse olen perinteisellä mensa-testillä mitattuna älykäs, mutta se mittaa vain matemaattis-loogista päättelykykyä. Olen kuitenkin esim. käsitöissä ja piirtämisessä aivan surkea, enkä usko että olisin tämän tyyppisissä asioissa hyvä vaikka kuinka paneutuisin. Puuttuu "silmä" sellaiseen.
Ilmastonmuutos tulee tappamaan ihmiskunnan sukupuuttoon vuoteen 2040 mennessä.
Taikaseinä ei ole
Velat on maksettava ja korot myös
Vahvasti politisoitunut kyllä ja toimet tieteen vastaisuakin, mutta plandemiasta paha vielä sanoa. Meinaatko plandemialla tyyliin Kiinan tahallaan liikkeelle laittamista vai jotain liskoeliittihommia?