Sunnuntaina alkaa vuoden paras aika: Kesäaika alkaa :)
Sunnuntaista eteenpäin on vuoden paras aika, ainakin seuraavat 6 kk. Illat ovat valoisia, kamala talvi on ohitse ja kesäkausi alkaa.
Onko aika hylätä talvivaatteet ja narsissit voi nostaa ulos. Tätä ollaan odotettu koko pimeä talvi.
Kommentit (29)
Mä ootan jo mieluusti elo-syyskuuta, vuoden parasta aikaa mulle 😌
Tykkäät sä vaihtaa kellonaikaa kahdesti vuodessa? Kesä ei tule vielä muutamaan kuukauteen.
Niin on, alkaa laskenta normaaliaikaan paluuseen!!
Valoisat illat on aktiivisten ihmisten aikaa :) voi ulkoilla, tehdä pihahommia jne.
Juurikin noin.
Kevät vaan ottaa nyt vähän takapakkia mutta kyllä ne helteet sieltä vielä tulevat.
Vierailija kirjoitti:
Mä ootan jo mieluusti elo-syyskuuta, vuoden parasta aikaa mulle 😌
Syys-joulukuu on ihan parasta!
Pimeyden lapsi
Höpöhöpö. Tämä on myytti. Vetelät, ylilihavat suomalaiset eivät jaksa enää iltaisin muuta kuin lääppiä laitteitaan.
Vierailija kirjoitti:
Valoisat illat on aktiivisten ihmisten aikaa :) voi ulkoilla, tehdä pihahommia jne.
Vierailija kirjoitti:
Juurikin noin.
Kevät vaan ottaa nyt vähän takapakkia mutta kyllä ne helteet sieltä vielä tulevat.
Tulisipa tänä vuonna oikein kunnon kesä. Niin että kesäkuun alusta asti +25 aina elokuun loppuun asti. Niin kuin kesä 2021.
*tahtoo paahteisen kesän*
Joo, sunnuntaina sitten kesävaatteet päälle, sandaalit jalkaan, narsisseja ulos nostelemaan. Tarkenee hyvin kun on KESÄaika. Vaikka ilmat ei sitä ymmärrä.
Olisipa huhtikuussa päivälämpötilat jo +15-20 astetta. Toukokuu voisi olla jo kesäkuukausi.
Ihanaa! Vihdoin taas valoa illan vapaa-aikaan ja pääsee eroon ärsyttävästä aamuvalosta joka herättää ihan liian aikaisin,
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli jo seiskaan asti valoisaa. Mihin sitä kesäaikaa muka tarvitaan Suomessa, yöttömien öiden maassa?
Pimennysverhot tekee hyvin kauppansa.
Eikö olekin kummallista.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Vihdoin taas valoa illan vapaa-aikaan ja pääsee eroon ärsyttävästä aamuvalosta joka herättää ihan liian aikaisin,
Kun lähtee aamuisin 4.50 työhönsä, niin kummasti arvostaisi niitä valoisampia aamuja 😊
Toivottavasti tulee pitkä kuuma kesä. Yli +30c monta kuukautta putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kittilässä -37,5.
Mutta hei, kesäaika. Sandaalit vaan sielläkin, ja narsissit ulos. Niinhän!
Ihan se ja sama. Mä elän normaaliajan rytmissä joka tapauksessa.
Sieltä se kesä tulee!