Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on tätitukka, tätivaateketjun innoittamana kysyn

Vierailija
24.03.2023 |

Niin. Nyt vinkkejä 45+ naiselle kampaukseen, leikkaukseen. Ei teinijuttuja muttei tätijuttujakaan. Ei shokkivärejä.
Olen maantienvärinen, 166 cm, normaali paino. Hiusten väri ei ole ongelma, hyväksyn tämän oman värin. Jos värjäisi, pitäisi käydä tosi usein kampaajalla värjäyttää juutikasvu pois. Meikkaan ja pukeudun klassisesti.

Mutta kertokaas nyt mitä täytyy välttää.

Kommentit (355)

Vierailija
1/355 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla hyväksytään yleisesti vain pitkät hiukset.

Kananperse ja tätipolkka haukutaan.

Kasvatin itse hiukset pitkiksi pandemian aikana, mutta minulle sopii todella hyvin myös lyhyt poikatukka. Kampaajakäynti harkinnassa.

Vierailija
2/355 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätitukka on lyhyt permis tai polkkatukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/355 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on long bob with curtain bangs ja kerään katseita usein kaupungilla

Vierailija
4/355 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätitukka on maantienvärinen, lyhyehkö, ohut, permiskihara, jota korotetaan aina papiljottikampauksella ja Elnett hiuslakalla.

Vierailija
5/355 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätitukka on

Punaiseksi värjätty

Pottamallinen, mustaksi värjätty, silmälasit

Kananp-tukka tai kouvolatukka, jossa outo liehuke (epäsymmetrinen)

"Siisti"miestukka

Nämä nyt esimerkiksi.

Vierailija
6/355 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätitukka on maantienvärinen, lyhyehkö, ohut, permiskihara, jota korotetaan aina papiljottikampauksella ja Elnett hiuslakalla.

Eikö tuo ole mummotukka?

Vierailija
8/355 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota akkatukka. Mulla on. Se on siili.

Vierailija
9/355 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tätitukka on kylläkin puolipitkät hiukset sotkunutturalla ylhäällä.

Sellainenhan on lähes poikkeuksetta kaikilla 30-50 -vuotiailla naisilla nykyään.

Lyhyet permamentatut hiukset löytyy nykyään mummoilta, siis oikeasti vanhoilta 80 v. ja ylöspäin.

Vierailija
10/355 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et värjää itse kotona tukkaa?

Vierailija
11/355 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://hs.mediadelivery.fi/img/468/d43775cb4d3500111ed3784ccd9fb4a7.jpg

Tämä on nykyajan varhaismummotukka, ei enää tätitukka.

Vierailija
12/355 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuusikymppisen lyhyehkö, mutta ei ohut, haalistuneen värinen (ruskea, harmaantuva) luonnonkihara täti- tai mummotukka? Jos on niin mitä tehdä: värjätä nuoruuden ruskeaksi? En jaksa suoristaa, enkä näytä siten mielestäni paremmaltakaan.

Pitkä suora tukka ei muuten sovi kaikille, turhaan vetää kasvonpiirteitä alas. Pitkää ei voi nostaa nutturalle tai poninhännällekään ellei ole kauniskasvoinen - miksi oikein korostaisi rumahkoja kasvojaan vetämällä hiukset pois?

Vierailija
13/355 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kuusikymppisen lyhyehkö, mutta ei ohut, haalistuneen värinen (ruskea, harmaantuva) luonnonkihara täti- tai mummotukka? Jos on niin mitä tehdä: värjätä nuoruuden ruskeaksi? En jaksa suoristaa, enkä näytä siten mielestäni paremmaltakaan.

Pitkä suora tukka ei muuten sovi kaikille, turhaan vetää kasvonpiirteitä alas. Pitkää ei voi nostaa nutturalle tai poninhännällekään ellei ole kauniskasvoinen - miksi oikein korostaisi rumahkoja kasvojaan vetämällä hiukset pois?

Mitä, jos annat vain olla tätitukka? On ok olla täti.

T. Hiusklipsinutturatäti 44 v

Vierailija
14/355 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se lyhyt miestukka.

Paljas niska ja korvat näkyy ja vähän ananasta päälaella.

Vierailija
15/355 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainenhan on lähes poikkeuksetta kaikilla 30-50 -vuotiailla naisilla nykyään.

Lyhyet permamentatut hiukset löytyy nykyään mummoilta, siis oikeasti vanhoilta 80 v. ja ylöspäin.

Nykyään parikymppiset nuoret ottavat permiksiä. Tytöt ja pojat.

Vierailija
16/355 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jes! Mulla on täydellinen tätityyli. Löytyy yläsotkunuttura ja pillihousut, jollaisia käyttää enää tädit.

Vierailija
17/355 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri vaihtoehtoja vältettäväksi. Polkkatukka, takaa kynitty kotkanpers. malli, punainen väri, otsatukka joka on lyhyt tai outo, shokkipermis, mummopermanentti isot kiharat kuin papiljoottien jälkeen. Sivulta kaljuksi leikattu ja puolittainen malli. Kouvolatukka. Mieshiukset ja kynityt. Liian lyhyttä ja pitkää soiroa samassa. Harmaat hiukset tai mummoraidat. Mustat / tummat hiukset joista tuli violetti? Liian pitkät hiukset, on kuin Mona Lisa ja latvakäkkärät tai sitten roikkuvan oloinen hius. 

Vierailija
18/355 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen keski-ikäinen ja mulla on hyvänä päivänä tällaiset hiukset. Välillä on taas tuo edellä mainittu sotkunuttura.

https://www.liveabout.com/thmb/w1zTgufAsnf4ryWS0YDoH8kk9P0=/1500x0/filt…():max_bytes(150000):strip_icc():format(webp)/reese-witherspoon-bangs-56a083ec3df78cafdaa25ba1.jpg

Vierailija
19/355 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astiamalli, kuin sitä olisi käytetty päässä leikkaamisen aikana. Poikamallin hius.

Vierailija
20/355 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tajunnut miksi joidenkin mielestä jossain iässä nainen ei saisi enää pitää pitkää tukkaa. Mielestäni pitkät hyvin hoidetut hiukset ovat kauniit sekä 20-vuotiaalla että 80-vuotiaalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan