Miksi mies nostaa toisen jalkani naidessa pystyyn?
Hän siis työntää kalun sisään ja muutaman vedon jälkeen nostaa jalan pystyyn olkapäälleen. Siis lääkärissä näin. Tuntuuko pillu silloin tiukemmalla vai miksi?
Joojoo, voin kysyä mieheltä seuraavan kerran kun nähdään :)
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Minun mies tekee samaa, jos lähetyssaarnaajassa naimme. Minulle hän kertoi, että siinä näkee niin ihanasti, kun kalu uppoaa häpyhuulten välistä pilluuni. Lisää kiihottuneisuutta kuulema ihan täpösti. Minustakin se tuntuu jotenkin kivalta ja nautin siitä paljon.
Jotenkin ihanan rietasta. Tehkäämme siis sitä, mistä nautimme ja joka sujuvasti sujuu👍
Kyllä tämä on se juttu sekä se ,että saa pitää rakkaan reittä ja pohjetta itseään vasten sekä tavallaan vetää kalua pimppaan sisään käsillä samaan aikaan.
Tulee myö erillainen ja kiihottava ihokosketus samaan vaivaan
Pane sinä se kullis solmuun, jos on kokoa siihen tarpeeksi.
Miehelle paremmat näkymät paremmat tunnot jne. Nainen saa sitten jos saa ensin hengitettyä, sen mitä ehkä jää...voi pyhä jysäys!
Vierailija kirjoitti:
Miehelle paremmat näkymät paremmat tunnot jne. Nainen saa sitten jos saa ensin hengitettyä, sen mitä ehkä jää...voi pyhä jysäys!
En nyt haluaisi lähteä tälle linjalle, mutta jos henki salpautuu jalkojen nostamisesta, kannattaa ehkä vähän miettiä niitä elintapoja. Emme ole vaimon kanssa kumpikaan mitään akrobaatteja, mutta henki kulkee naidessa asennossa kuin asennossa sentään.
Ja yleisesti ottaen tehdään sellaista mikä on molempien mielestä mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Outoa, jos nainen / naisesi ei tuossa asennossa saa henkeä. Minä ainakin olen siinä asennossa oikein mukavasti. Vähän, kuin lepotuolissa olisi. Muhkea tyyny vielä pääni alla, jolloin itsekin naisena nään ihan mukavat näkymät. Ainut huonopuoli tuossa on se, että mies kyllä tulee todella nopeasti tuossa asennossa on kuulema liiankin herkullinen .
Mielelläni kyllä tarjoan sen hänelle ns kuin tarjottimella. Aijai...alkaa vkl himotus hieman nostaa pintaa. Huomenna ukkelini kanssa risteilemään ja eikun jalkaa ylös.
Vierailija kirjoitti:
Lähärissä. Ei lääkärissä
Sulla on takapillu! Tuolla tavalla saa pillun parempaan kulmaan ja tuntuu paremmalta! Sulla on osaava mies!
Vierailija kirjoitti:
Niin, naistahan voi väännellä kuinka vain mies haluaa, se ei silti aina naisesta tunnu hyvälle. Mutta nukkejahan me naiset ollaan, ja läpsi kurista ja väännä miten haluat, naisen on saatava siinäkin asennossa, vaikkei tuntuisi yhtään missään. Pääasiahan se miehen nautinto on, ainavaan.
Molempien tulee nauttia panossa. Sekä miehen että kalun!
Sun kanssa se ei onnistu kummaltakaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten sun pilluusi pääsee hiekkaa koko ajan?
Ja taas tätä hiekkaa; eihän täällä ole sellaisesta ikin kuultukkaan!
Vierailija kirjoitti:
Ja taas tätä hiekkaa; eihän täällä ole sellaisesta ikin kuultukkaan!
Sitä saa, mitä tilaa.
Hevonpaskat; aina pitäisi naisten olla vaan miesten mieliksi, jos sanot eriävä, tai vainoman mielipiteesti, tulee tätä sontaa. Pitäskö mun nyt sua alkaa haukkumaan ties miksi, impotentiksi vaikka? Onko tollainen fiksua?
Vierailija kirjoitti:
Hevonpaskat; aina pitäisi naisten olla vaan miesten mieliksi, jos sanot eriävä, tai vainoman mielipiteesti, tulee tätä sontaa. Pitäskö mun nyt sua alkaa haukkumaan ties miksi, impotentiksi vaikka? Onko tollainen fiksua?
Alkaako jo mennä tunteisiisi?
Kokeileppa nyt jotain ihan uutta ja jätä noi sun provoamiset väliin. Sun mielipiteesi ollaan kuultu jo niin moneen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähärissä. Ei lääkärissä
Sulla on takapillu! Tuolla tavalla saa pillun parempaan kulmaan ja tuntuu paremmalta! Sulla on osaava mies!
Pitänee muuten paikkansa. Vaimollani on niin selkeä etupillu, että tuo aaento on huono, kun menee aivan väärään kulmaan.
Sinä et määräile minua, etkä mitä kirjoitan. Ja ona ihan totta mitä sanoin; miehet useimmiten määräilee miten ja missä "naidaan", läpsitään naamalle ja kuristetaan kurkusta, ja naidaan kuin raivopäät. Ei se totuus minnekkään katoa. Ja pitäs olla miestä varten korkkarit jalassa ja ties mitkä hepeneet. Sun tyypillinen dissau on lapsellista, mutta tyypillistä käytöstä kaltaisiltasi miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi jotain parempaa, kuin tuo impotentti. Mun seisokissa ei nimittäin ole mitään vikaa. Sun pillussasi sen sijaan on hiekkaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et määräile minua, etkä mitä kirjoitan. Ja ona ihan totta mitä sanoin; miehet useimmiten määräilee miten ja missä "naidaan", läpsitään naamalle ja kuristetaan kurkusta, ja naidaan kuin raivopäät. Ei se totuus minnekkään katoa. Ja pitäs olla miestä varten korkkarit jalassa ja ties mitkä hepeneet. Sun tyypillinen dissau on lapsellista, mutta tyypillistä käytöstä kaltaisiltasi miehiltä.
Ei ole totta mitä väität miehistä. Yleistät muutaman huonon mieskokemuksen jälkeen. Mistään et tiedä miten useimmat miehet käyttäytyy, etkä sitäkään haluaako toiset naiset olla alistettuja ja otettuja, jotta saisivat orgasminsa. Sinun pillusi EI ole naisten pillut!!
Vierailija kirjoitti:
Sun kannattaisi ehkä valita panoseurasi hiukan tarkemmin, jos tollaisia miehiä on vieraillut punkassasi. Tee sä mitä haluat ja anna muidenkin tehdä. Muiden asiat ei kuulu sulle millään tavalla. Tajua jo se asia.
Taidankin tänään hiukan viihdyttää sua täällä palstalla.
Senkun viihdytät! Saankin nauraa sun jutuillesi ihan oikeasti. Ja mulla on ihana mies ja upea seksielo, jollaisesta varmaanvaan voit unelmoida.
Vierailija kirjoitti:
Senkun viihdytät! Saankin nauraa sun jutuillesi ihan oikeasti. Ja mulla on ihana mies ja upea seksielo, jollaisesta varmaanvaan voit unelmoida.
Selkeästi. Vauvapalstalla trollaaminen nyt vain on parempaa kuin seksi.
- eri
Tuossa muuvissa on kyse siitä että naisen lantio pyörähtää vähän enemmän eteenpäin, jolloin saa suoremman sihdin pesään. Tuntuukin ihan eriltä kun alkaa ihan läiskymään. Itse saatan joskus toteuttaa loppukirissä saman tempun. En kuitenkaan molempia koipia ala nostelemaan. Enkä tosiaan sitä yhtäkään ole panon alusta asti nostanut.