Miksi mies nostaa toisen jalkani naidessa pystyyn?
Hän siis työntää kalun sisään ja muutaman vedon jälkeen nostaa jalan pystyyn olkapäälleen. Siis lääkärissä näin. Tuntuuko pillu silloin tiukemmalla vai miksi?
Joojoo, voin kysyä mieheltä seuraavan kerran kun nähdään :)
Kommentit (86)
Ei ole väärin kenenkään saada, ei millään konstilla. Se on väärin, että naiselta ikäänkuin vaaditaan se saaminen vain kalulla. Ja että muut naiset ikäänkuin leimataan huonommiksi, jotka eivät saa sillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole väärin kenenkään saada, ei millään konstilla. Se on väärin, että naiselta ikäänkuin vaaditaan se saaminen vain kalulla. Ja että muut naiset ikäänkuin leimataan huonommiksi, jotka eivät saa sillä.
Sinä muuten olet ainoa joka jauhaa asiasta täällä. Ei kukaan muu.
Mikä sulla oikein on vialla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä muuten olet ainoa joka jauhaa asiasta täällä. Ei kukaan muu.
Mikä sulla oikein on vialla?
On sillä varmaan väliä, kun l3sbot ei halua kullia.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, nyt alkaa selvitä, mistä kenkä puristaa. Meillä on vähän vapaamielisenpää ja saa saada muullakin kuin kalulla. Olen ostanut vaimolle Satisfyer Pro 2 ja Hitachi Magic Wand sauvat, joista kummastakin hän tykkää. Sitten vastaavasti minäkin voin joskus olla siinä asennossa kuin haluan, kunhan en satuta vaimoa. Sellainen brutaali astuminen välillä saa miehen tuntemaan itsensä mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Tää mun aloitus nyt lähti vähän sivuraiteille selkeesti. Korostan että ihan vapaaehtoisesti annan nostaa jalkani ylös eikä mieheni minua vääntele eri asentoihin mielivaltaisesti, hih! Ihan aidosti halusin kuulla lähinnä miesten mielipiteen tai kokemuksen tälläisesta asennosta
Sanoin jo aiemmin, että sulla on ihana takapillu ja miehesi osaa laittaa sen oikeaan kulmaan! Muna uppoaa syvemmälle ja pitäisi olla kummallekin nautinnollisempaa!
Onko se väärin, jos mies saa?