Miksi mies nostaa toisen jalkani naidessa pystyyn?
Hän siis työntää kalun sisään ja muutaman vedon jälkeen nostaa jalan pystyyn olkapäälleen. Siis lääkärissä näin. Tuntuuko pillu silloin tiukemmalla vai miksi?
Joojoo, voin kysyä mieheltä seuraavan kerran kun nähdään :)
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Senkun viihdytät! Saankin nauraa sun jutuillesi ihan oikeasti. Ja mulla on ihana mies ja upea seksielo, jollaisesta varmaanvaan voit unelmoida.
Seksielo sun kaltaisen naisoletetun kanssa olisi lähinnä painajainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senkun viihdytät! Saankin nauraa sun jutuillesi ihan oikeasti. Ja mulla on ihana mies ja upea seksielo, jollaisesta varmaanvaan voit unelmoida.
Selkeästi. Vauvapalstalla trollaaminen nyt vain on parempaa kuin seksi.
- eri
Ei, kyllä oikea seksi on vaan niin pal parempaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi. Vauvapalstalla trollaaminen nyt vain on parempaa kuin seksi.
- eri
Ei, kyllä oikea seksi on vaan niin pal parempaa!
Eipä muuta kun kumimuna laatikosta esiin ja siihen huikka liukkaria.
Ei siihen kumia tarvita, vaan oikea ihminen. Lämmin ja taitava, joka osaa viedä huipulle.
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen kumia tarvita, vaan oikea ihminen. Lämmin ja taitava, joka osaa viedä huipulle.
Miten sulla voi olla sellainen, kun haukut kaikki miehet. Kumimuna sulla on.
En todellakaan hauku kaikkia miehiä, vain kaltaisesi typerykset. Sulla on varmaan kova pelko naisia kohtaan, kun noin raivokkaasti yrität puolustautua. Mutta teet vaan hölmön itsestäsi. Kaikki mitä olen kirjoittanut, pitää paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan hauku kaikkia miehiä, vain kaltaisesi typerykset. Sulla on varmaan kova pelko naisia kohtaan, kun noin raivokkaasti yrität puolustautua. Mutta teet vaan hölmön itsestäsi. Kaikki mitä olen kirjoittanut, pitää paikkansa.
Kaiken mitä kirjoitat, on ihan sitä itseään. Mene psykoosi nyt vaikka ulos haukkaamaan happea. Jaksat sitten illemmalla haukkua miehiä hiukan paremmalla otteella.
Miksi mulla olisi naisia kohtaan pelkoja. Ihania olentoja, sunlaiset tietysti poislukien. En muuten ole koko elämäni aikana tavannut yhtään sun kaltaistasi hiekkapillua. En ensimmäistäkään. Kuljet kaiketi naama kurtussa, hiekat pillussa päivästä toiseen ja pimeään sieluusi ei aurinko paista.
Olet vielä typerämpi mitä ajattelinkaan..normisinua taas.
Vierailija kirjoitti:
Olet vielä typerämpi mitä ajattelinkaan..normisinua taas.
Jos sinä ajattelisit, niin miettisit kai mitä tänne kirjoittelet. Mutta kun et ajattele ja siksi sun tekstisi onkin mitä on. Kyllähän täällä kai jo kaikki sut psykoosi tunnistaa.
Tää mun aloitus nyt lähti vähän sivuraiteille selkeesti. Korostan että ihan vapaaehtoisesti annan nostaa jalkani ylös eikä mieheni minua vääntele eri asentoihin mielivaltaisesti, hih! Ihan aidosti halusin kuulla lähinnä miesten mielipiteen tai kokemuksen tälläisesta asennosta
Vierailija kirjoitti:
Tää mun aloitus nyt lähti vähän sivuraiteille selkeesti. Korostan että ihan vapaaehtoisesti annan nostaa jalkani ylös eikä mieheni minua vääntele eri asentoihin mielivaltaisesti, hih! Ihan aidosti halusin kuulla lähinnä miesten mielipiteen tai kokemuksen tälläisesta asennosta
Niin perussettiä taas tällä palstalla 😂
Mutta asiaan ja kysymykseen palatakseni, joskus tulee nostettua vaimon jalat olkapäilleni, mutta aina kyllä molemmat. Ei mulla oikeastaan mitään selkeää syytä siihen ole eikä se ole millään tavalla must juttu, ehkä se vain tulee ihan luonnostaan meidän normaalista asennosta, joka on vaimo puoli-istuvana ja minä polvillani työstämässä. Ehkä siinä vähän tulee sitä tuntuman vaihtelua, minkä nyt on oma hupinsa, puolipimeässä ei noita näkymiä nyt niin ole tarjolla.
Selvästkin täällä saa helposti kaikesta aihetta provosoitua.
Niin kuin vaikka tuosta sanastasi työstää:) pitääkin kysyä tänään illemmalla haluaako mies työstää minnuu vähäsen:)
Ap, työstämisentarpeessajalatylhäällä
Juu, eihän naisten kohtelussa ylipäänsä ole mitään vikaa... Ja eikä tästä yksittäisetä ollut kyse, tietenkään. Mutta hyvä jos naiset tyytyväisiä, tosin juuri luin äsken täällä,että nainen 20 vuotta ollut miehensä kanssa,eikä ikinä orgasmia saanut. Jatkakaa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin tämän tunteen :D ei tänne voi tehdä mitään kysymysaloitusta partnerin toimista ilman jonkinlaista paskamyrskyä. Älä huoli, vika ei ole sinun. Itse en tuossa kysymyksessä hakemallakaan nähnyt mitään miesvihaa.
Eihän täällä olekkaan mies- vaan selkeäänaisvihaa. Ja sellaista miestä, joka noin pahoin naisesta puhuu, pitääkin läksyttää.
Vierailija kirjoitti:
Eihän täällä olekkaan mies- vaan selkeäänaisvihaa. Ja sellaista miestä, joka noin pahoin naisesta puhuu, pitääkin läksyttää.
Sinä se et vaan usko etkä opi...
Rehellisesti täytyy myöntää etten jaksanut tässä keskustelussa ollutta väittelyä ihan ajatuksella lukea, mutta ohi meni se kohta missä naisesta puhuttiin pahasti tai loukkaavasti. Että ihan läksyttää pitäisi
Mun miehellä on pienehkö penis ja jalat ylös nostamalla tuntuu myös minusta paljon paremmalle.
Bingo!