Muita 100kg jotka normaalipainoisen näköisiä
Esim. Vyötärö 73cm, yläosista S koko käytössä, lantio leveä n. 116cm eli siitä L/XL koko. Olen urheilullinen, tykkään juosta pitkiä lenkkejä jne. Ihmetyttää vaan kun aina puhutaan et olis ihan sairasta jos olis satakiloinen läski, no en todellakaan ole vaan muodokas hyväkuntoinen nainen. Kauhulla ole. Nähnyt mainoksia satakiloisista siskoksista, on sitten aivan päinvastaisen näköisiä kuin minä. Takasmus on iso eli sinne paino kertynyt pitkälti ja toki isokokoinen olen ja lihaksia paljon. Mutta esim. Alavatsan sivuilla olevat luut ovat 10cm kauempana toisistaan kuin vaikka sirommilla ystävillä eli siitä tulee massaa kun olen isompi, kaverit ikäänkuinnmikiatyyrejä. Eli kaikki näyttää yhtä hoikilta erikseen. Esim. vatsaan ei tule makkaraa istuessa ollenkaan. Olenko aivan poikkeus?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu kuvaa selvästi Suomen nykyistä tilaa. Ei ihme että kansakunta on läskejä täynnä ja miehistä melkein 2/3 on ylipainoisia ja naisista 1/2 kun satakiloiset naiset nähdään normaalipainoisina.
Normaalihan tarkoittaa tilastollisesti juurikin normin mukaista. Jos vähemmistö on hoikkia, ylipainoinen on normaalipainoinen.
normaali, tavallinen, tavanomainen, erityisesti: tilastollisessa mielessä tavanomainen, yleinen. lääketieteessä: tila tai kokeen tulos, joka ei viittaa sairauteen.
Ja juuri lääketieteellisesti normaalipainoinen ei ap ole, eikä varmasti lääketieteellisesti normaalipainoiselta näytä.
Sanna Marin.
Näyttää hyvin kepoiselta naiselta, mutta harva tietää, että hänen egonsa painaa 45 kg. Kokonaispaino on hitusen 100 kg paremmalla puolella.