Muita 100kg jotka normaalipainoisen näköisiä
Esim. Vyötärö 73cm, yläosista S koko käytössä, lantio leveä n. 116cm eli siitä L/XL koko. Olen urheilullinen, tykkään juosta pitkiä lenkkejä jne. Ihmetyttää vaan kun aina puhutaan et olis ihan sairasta jos olis satakiloinen läski, no en todellakaan ole vaan muodokas hyväkuntoinen nainen. Kauhulla ole. Nähnyt mainoksia satakiloisista siskoksista, on sitten aivan päinvastaisen näköisiä kuin minä. Takasmus on iso eli sinne paino kertynyt pitkälti ja toki isokokoinen olen ja lihaksia paljon. Mutta esim. Alavatsan sivuilla olevat luut ovat 10cm kauempana toisistaan kuin vaikka sirommilla ystävillä eli siitä tulee massaa kun olen isompi, kaverit ikäänkuinnmikiatyyrejä. Eli kaikki näyttää yhtä hoikilta erikseen. Esim. vatsaan ei tule makkaraa istuessa ollenkaan. Olenko aivan poikkeus?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Joo. Mä olen 90 kg(laihtunut 10 kg) ja ihmiset ajattelee että tosiaan kun on 100-kiloinen niin näyttää tv-sarjan siskokselta joka on 300 kg eikä pysty kävelemään saati juoksemaan.
Tosielämässä näytetään tältä:
https://app.mybodygallery.com/#/?height=168&weight=91
t. jumppaope, vielä 25 kg pudotettavana
Tämä liittyy myös siihen, että ylipainon lisääntyessä ylipainoiset ihmiset näyttävät yhä normaalimmalta. Kuvan nainen on selvästi ylipainoinen, kuitenkin iso osa ihmisistä näyttää tuolta.
Ei ole mitään syytä, miksi terve nainen painaisi 100kg.
100 kiloinen hoikka on satua, jollei ole 195 cm pitkä
Vierailija kirjoitti:
No tässä näkeekin et osa 178cm/100kg tosi hoikkia, kaikki ei eli riippuu varmaan kuinka sporttinen on https://app.mybodygallery.com/#/?height=178&weight=100
Yhtään tosi hoikkaa minulle ainakaan tuosta linkistä näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
No tässä näkeekin et osa 178cm/100kg tosi hoikkia, kaikki ei eli riippuu varmaan kuinka sporttinen on https://app.mybodygallery.com/#/?height=178&weight=100
Miten ihmeessä voit nähdä nuo hoikkina? Selvästi ylipainoisia naisia kuvissa, vaikka ovatkin itse otettuja selfieita (eli hyvästä kulmasta yms toisinkun tuo aiemman vinkki salakuvasta istumassa missä koko näkyy selvästi), joten livenä ja huonosta kuvakulmasta todella isoja.
Vierailija kirjoitti:
Syytä ei tarvii olla mutta minä olen, syön superterveellisesti olen hoikka ja urheilullinen 😊
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eli sairaana saa painaa? Kiitos!
terveenä painoin 65 kg ja toivottavasti painan lähitulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtään tosi hoikkaa minulle ainakaan tuosta linkistä näkynyt.
No osa todella laihoja
Lihavat selittelee kilojaan yhtä paljon kuin alkoholistit vähäisiä juomisiaan
"vatsaan ei tule makkaraa istuessa ollenkaan. Olenko aivan poikkeus"
Syötkö muutenkin seisaaltaan vai pelkät makkarat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syytä ei tarvii olla mutta minä olen, syön superterveellisesti olen hoikka ja urheilullinen 😊
Ap
"Hoikka"🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et ole hoikka, jos painat 100kg naisena, päinvastoin olet ylipainoinen ja painosi pitäisi olla korkeintaan 65kg.
-Olet painavampi kuin pituisesi mies, jonka luumassa painaa kolmanneksen enemmän kuin omasi,. enemmän lihasta jne.
-Olen itse salilla käyvä mies, 189cm ja painan itse sen 100kg eikä ole paljon rasvaa, lihasta on, mutta en silti kutsu itseäni hoikaksi.
Sinä olet minua isompi, rasvainen nainen.
Keskustelu kuvaa selvästi Suomen nykyistä tilaa. Ei ihme että kansakunta on läskejä täynnä ja miehistä melkein 2/3 on ylipainoisia ja naisista 1/2 kun satakiloiset naiset nähdään normaalipainoisina.
Olet ylipainoinen jos et ole vähintään 201cm pitkä, mitä epäilen. Silloin bmi juuri alle 25. Siltikään et hoikka olisi vaan normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
No tämä sitten selittääkin sun kommentit, jos näet kuvan ihmisen tosi hoikkana. Kuvan henkilö näyttää oikeasti tosi ylipainoiselta näin normaalipainoisen ihmisen silmin. Mun mielestä Sanna Marin on tosi hoikka tai laiha. Sun silmin ilmeisesti vasta ne satakiloiset siskokset näyttää lihavilta, kun oikeasti ne on sairaaloisen lihavia.
No eihän nämä kuvien naiset näytä miltään hillittömiltä läskeiltä ja voi miettiä paljonko terveysriskejä käytännössä on etenkin, jos paino on jossain takalistossa ja reisissä. Mutta onhan sekin totta, että lapsuudessani 80-luvulla tämän näköisiä naisia pidettiin ihan saletisti ylipainoisina. Muistan, että minulla oli parikymppisenä 90-l. alkupuolella yksi kaveri, joka oli oikeasti lihava. Nykyisin näen varmaan kymmenkunta samanmoista kroppaa joka kauppareissulla. Kyllä se vaan alkaa vääristää käsitystä hoikkuudesta/normaalipainosta, kun ihmiset lihovat koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
No ap on varmasti aika pitkä. Olen itse keskimittainen ja sadankilon hujakoilla 99 ja risat. Vyötärön ympärystä on 97cm mutta kyllä alavatsa siitä pötköttää ulos päin eli uskon että mitat voi pitää paikkansa. Toisaalta jos ap painaa 100kg niin hänen pitäisi tajuta ettei satakiloiset siskokset paina 100kg vaan paljon enemmän.
Vinkkinä ap jos luulet näyttäväsi hoikalle niin käske jonkun ottaa salakuvat kun istut. Yksin peilin edessä ryhdikkäänä en minäkään näytä mielestäni kovin pahalta mutta kuvissa totuus paljastuu. Varsinkin jos vieressä on hoikka henkilö.
Ja mä oon pikkasen yli 170cm ja painan 75kg ja mun vyötärö myös 97. Läski kertyy just niinku pahiten mahaan ja maha tosiaan on mun pahin alue. Sata makkaraa.
Lantio oli 106 kun mittasin ja tosiaan L kokoa kyllä käytän.
Oon vissiin tosi epäsuhtainen.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu kuvaa selvästi Suomen nykyistä tilaa. Ei ihme että kansakunta on läskejä täynnä ja miehistä melkein 2/3 on ylipainoisia ja naisista 1/2 kun satakiloiset naiset nähdään normaalipainoisina.
Normaalihan tarkoittaa tilastollisesti juurikin normin mukaista. Jos vähemmistö on hoikkia, ylipainoinen on normaalipainoinen.
normaali, tavallinen, tavanomainen, erityisesti: tilastollisessa mielessä tavanomainen, yleinen. lääketieteessä: tila tai kokeen tulos, joka ei viittaa sairauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ap on varmasti aika pitkä. Olen itse keskimittainen ja sadankilon hujakoilla 99 ja risat. Vyötärön ympärystä on 97cm mutta kyllä alavatsa siitä pötköttää ulos päin eli uskon että mitat voi pitää paikkansa. Toisaalta jos ap painaa 100kg niin hänen pitäisi tajuta ettei satakiloiset siskokset paina 100kg vaan paljon enemmän.
Vinkkinä ap jos luulet näyttäväsi hoikalle niin käske jonkun ottaa salakuvat kun istut. Yksin peilin edessä ryhdikkäänä en minäkään näytä mielestäni kovin pahalta mutta kuvissa totuus paljastuu. Varsinkin jos vieressä on hoikka henkilö.Ja mä oon pikkasen yli 170cm ja painan 75kg ja mun vyötärö myös 97. Läski kertyy just niinku pahiten mahaan ja maha tosiaan on mun pahin alue. Sata makkaraa.
Lantio oli 106 kun mittasin ja tosiaan L kokoa kyllä käytän.
Oon vissiin tosi epäsuhtainen.
Olen 169 cm ja mulla oli tuossa painossa vyötärö 75 cm ja käytin housuissa kokoa S ja M ja yläosissa S. Nyt olen 90 kg ja lantion ympärys 109 ja kokoa L ja Xl käytän, ihan kohta XL-vaatteen voi heittää menemään. Mulla kaikki kertyy rintoihin ja lantiolle.
Arska painoi nuorena kisakunnossa ~15kg enemmän ja on sinua 15cm pidempi. Melkoinen möykky olet!