Muita 100kg jotka normaalipainoisen näköisiä
Esim. Vyötärö 73cm, yläosista S koko käytössä, lantio leveä n. 116cm eli siitä L/XL koko. Olen urheilullinen, tykkään juosta pitkiä lenkkejä jne. Ihmetyttää vaan kun aina puhutaan et olis ihan sairasta jos olis satakiloinen läski, no en todellakaan ole vaan muodokas hyväkuntoinen nainen. Kauhulla ole. Nähnyt mainoksia satakiloisista siskoksista, on sitten aivan päinvastaisen näköisiä kuin minä. Takasmus on iso eli sinne paino kertynyt pitkälti ja toki isokokoinen olen ja lihaksia paljon. Mutta esim. Alavatsan sivuilla olevat luut ovat 10cm kauempana toisistaan kuin vaikka sirommilla ystävillä eli siitä tulee massaa kun olen isompi, kaverit ikäänkuinnmikiatyyrejä. Eli kaikki näyttää yhtä hoikilta erikseen. Esim. vatsaan ei tule makkaraa istuessa ollenkaan. Olenko aivan poikkeus?
Kommentit (62)
Mun mies mut se on melkei kaksmetrinen
Itse 118kg, olen liian laiha, tosin olen yli kolme metriä pitkä.
Minusta on vähän sellainen sanonta, että joku on satakiloinen, kun tarkoitetaan että on lihava. Esim. todella lihavaa mummoani sanottiin sadan kilon keijukaiseksi. En tiedä paljonko todella painoi, ei kyllä pitkä ollut, että ehkä se 100 kg oli aika lähellä. Mutta eikös nämä TV-tähtöset ainakin taida olla paljon painavampia.
Itse painan yli 90 kg ja olen ylipainoinen, enkä sitä selittele, mutta toki pitää ottaa huomioon pituus ja ruumiinrakenne. Olen pitkä ja hartiat kuin ladonovet ja kyllä se 92 kg vaan ihan erilaiselta näyttäisi 150 cm pitkällä, siroluisella naisella. Minäkään en ole mikään sohvaperuna ja on jotenkin jänniä nämä "yleispätevät" laihdutuskeinot että ala kävellä rauhallisesti puoli tuntia kolme kertaa viikossa. En viitsisi kovin paljon liikuntaa vähentää :) Mutta joo, itse myönnän olevani lihava. Sama ruumiinrakenne minulla oli nuorena ja mahduin kuitenkin normaalin painoindeksin rajoihin, joskin siihen vähän yläpäähän. Onhan se normaalin painoindeksin vaihteluväli varsin monta kiloa eli kyllä siinä jotenkin otetaan huomioon, että on ihan erilaisia ruumiinrakenteita.
Et nyt pysty katsomaan peilistä itseäsi ihan objektiivisin silmin.
Oho. Haluaisin nähdä miltä 73cm vyötärö näyttää satakiloisella.
T. 170cm/60kg ja 71cm
Annika Saarikko. Tosi kaunis ja nuorekas.
Jos minulle salilla lihaskuntoa treenaavalle ja lanteikkaalle naiselle laitettaisiin 30 kg painoa lisää, olisin silminnähden lihava. Joillakin on vääristynyt kehonkuva niin, ettei omia läskejä enää tajuta.
Jos on realisti niin ei 100 kiloisesta saa millään hoikkaa, usko vaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Totta!
Hänellä on varsin säihkyvät silmät!
100 kg pitkä ihminen ei ole välttämättä ollenkaan lihava, mutta alle 160 cm henkilö on kyllä aika pulskan näköinen 100-kiloisena. Ne TV:ssä näkyvät tosi lihavat amerikkalaiset painavat reippaasti yli 200 kg, joten siihen verrattuna 100 kg on pientä vielä.
Olet varmasti tosi pitkä. Muuten en usko. Noin kapea vyötärö 100kg on mahdoton.
Joo. Mä olen 90 kg(laihtunut 10 kg) ja ihmiset ajattelee että tosiaan kun on 100-kiloinen niin näyttää tv-sarjan siskokselta joka on 300 kg eikä pysty kävelemään saati juoksemaan.
Tosielämässä näytetään tältä:
https://app.mybodygallery.com/#/?height=168&weight=91
t. jumppaope, vielä 25 kg pudotettavana
Vierailija kirjoitti:
Kaunis, nuorekas mutta tuhta mamma ikäisekseen on realistinen kuvaus.
Et todellakaan näytä normaalipainoiselta vaikka kuvittelet. Myöskään 116cm lantio ei ole L kokoa lähelläkää ja esim ihan Cubuksenkin (jossa reilut koot) 117cm lantio vastaa 48 vaatekokoa ja xl. Myös adidaksella koko xl on cm 111-117cm. Eli olet kyllä ihan extra largen eli extra ison loppupäässä. Et siis todellakaan normaalikokoiselta näytä.
Vierailija kirjoitti:
Et nyt pysty katsomaan peilistä itseäsi ihan objektiivisin silmin.
Siksi käytänkin mittaa kun muuten tuntuu ihan haasulta et 100kg olis aina lihava. Toki tosi lyhyet urheilemattomat on tällä painolla varmasti aika pyöreän muotoisia.
Eipä sillä niin väliä, itsepähän asian tiedän ja tiedän olevani hyvässä kunnossa. Rakastan pitkiä lenkkejä joita teen päivittäin, lisäksi salilla vähintään 3 x viikossa jne.
Kerran näin tv:n jossain pariakuntaohjelmassa todella hoikan 91kg naisen joka halusi vaan miehensä kanssa viimeisen päälle tikkiin. Oli jo valmiiksi tosi hoikka mutta sai sitten vielä lihaksia ohjelman myötä. Tiedän siis etten ole ainoa mutta näköjään harvassa.
Ap
Ne sun muodot on just sitä läskiä.